-
Δημοσιεύσεις
139 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by TechManiac
-
1η κλήρωση myphone.gr :: Κερδίστε ένα LG P990 Optimus 2X
TechManiac replied to Mythozz's topic in Απόψεις
Καλή μας τύχη λοιπόν και καλό μήνα!- 2.864 replies
-
Παιδιά και 'γω πιστεύω πως το κινητό θα είναι άψογο αλλά για έναν χρήστη Ν95/Ν96 δεν πολυαξίζει να δώσει πάλι 750 ευρώ, κατά την γνώμη μου. Βέβαια αν ο άλλος θέλει την οθόνη αφής standard (που είναι best σήμερα) είναι ότι πρέπει. Πιστέυω πως αυτοί με πιο παλιά Νseries ή μεσαία κινητά θα το εκτιμήσουν δεόντως. Προσωπικά μάλλον θα περιμένω το Ν98. Απο την άλλη +1 για την Νokia που ξύπνησε και θα προσφέρει κάτι αξιοθαύμαστο.
-
3o Ενιαίο Λύκειο Αγίας Παρασκευής...2006...
-
Αυτό με τα εικονίδια είναι ένα γνωστό προβληματάκι που ευτυχώς η Nokia το διορθώνει. Μπες στο http://www.nseries.com/index.html#l=support,n95,software_updater,software_updater και κατέβασε το .sis αρχείο.
-
Ε, αν δεις στο Ν82 έχουν κάνει ένα μικρό lifting όσον αφορά το software πάντα. Αφού έκαναν καλή δουλειά στο v20 του Ν95 τότε πιστεύω "το 'χουν".
-
Αν μπορούνε λέει, όλα θέμα marketing ειναι... :(
-
Είμαι με το όνειρο να του βάλουν τα software extras του Ν82, άλλωστε ίδια έκδοση είναι... (9.2 FP1) :rolleyes:
-
Εγώ πιστεύω πως θα πάει στο v30 μετά. Ευελπιστώ αρκετά νέα καλούδια. :D
-
Παιδιά, εγώ είμαι αρκετά ικανοποιημένος με το N95 μου απλά απαιτώ από την Nokia να μας δώσει το firmware του Ν82 στο επόμενο update μιας και μιλάμε για το ίδιο λειτουργικό (Symbian 9.2 FP1). Έαν γίνει αυτό, πραγματικά δε θα με τραβάει καθόλου το N96 (το λέω γιατί έχει γίνει απαξιώση του απλού Ν95 πλέον - δεν έφτανε βλέπετε το 8GB...). Κλασσική Nokia ρε παιδιά! :lol:
-
[S60 3rd Edition] Εφαρμογές: Διαδικασία - Symbian Signed
TechManiac replied to Pitsi's topic in S60 Platform
ΟΚ τώρα. http://rapidshare.com/files/74666322/Route66_Cr_cked.rar.html -
[S60 3rd Edition] Εφαρμογές: Διαδικασία - Symbian Signed
TechManiac replied to Pitsi's topic in S60 Platform
Μπορεί να μου κάνει sign κάποιος το Route66; (έχω περάσει τα απαραίτητα) http://rapidshare.com/files/74586222/Route66_Cr_cked.rar.html Ευχαριστώ -
[S60 3rd Edition] Εφαρμογές: Διαδικασία - Symbian Signed
TechManiac replied to Pitsi's topic in S60 Platform
Ευχαριστώ πολύ παιδια. -
[S60 3rd Edition] Εφαρμογές: Διαδικασία - Symbian Signed
TechManiac replied to Pitsi's topic in S60 Platform
Μπορεί κάποιος να μου κάνει sign αυτό παρακαλώ: http://rapidshare.com/files/74201719/RotateMe_v2.0_beta3.rar ΙΜΕΙ: 356962013865754 Το symbiansigned.com είναι για σπάσιμο νεύρων... -
Ποιο κινητό σας κρατήσατε για περισσότερο διάστημα;
TechManiac replied to xerolas's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
To 3650 κοντά 4 χρόνια(!)... -
[S60 3rd Edition] Εφαρμογές Symbian OS v9.1-v9.2
TechManiac replied to mirrorofsorrow's topic in S60 Platform
Δες και το Gizmo VoIP που υπάρχει στο μενού Λήψεις στο Ν95. -
Παρατήρησα ότι μετα την αναβάθμιση του firmware σε v12 χάθηκε το Nokia Classic theme που υπήρχε στην 11. Γιατί άραγε;
-
Και πάλι εκεί θα πρέπει να υποστηρίζεται απο το δίκτυο, αλλιώς θα χτησιμοποιεί το απλό 3G. (sorry για το διπλό)
-
Ά, τότε θα είναι θέμα του δικτύου και του μέρους όπου βρίσκεσαι.
-
Η χρήση του GPS/χαρτών είναι δωρεάν. Πληρώνεις αν θες και φωνητική καθοδήγηση (στα ελληνικά) και μερικές άλλες ευκολίες. Επίσης για τους δρόμους και τα σημεία ενδιαφέροντος καλό θα ήταν να τα έχεις κατεβάσει μέσω WiFi γιατί αλλιώς θα ζητάνε GPRS/3G. Thnx freyarip θα το κοιτάξω.
-
Ναι το 'χω δει απλά ο Κωτσόβολος έχει δόσεις με γραμμάτια (πιστωτική και μετρητα γιοκ)... :(
-
Εγώ ως τώρα είχα ακούσει για περι παραεισαγωγών. Αν ξέρετε τπτ καινούριο πείτε μου παρακαλω...
-
Ρε παιδια δεν αντέχω άλλο, θέλω να πάρω την υπερκινητάρα (εως τώρα έχω το αρχαίο πλέον 3650 :( ) απο τον Κωτσόβολο και λέει ότι η Nokia δεν τους το έχει δώσει ακόμα!!! Έχω τρελαθεί... Τελικά έχει κυκλοφορήσει ΕΠΙΣΗΜΑ;
