Καλησπέρα,
Τον Φεβρουάριο αγόρασα ένα Galaxy S22 κατευθείαν από την Samsung Ολλανδίας. Μέσα σε 3 μήνες εμφανίστηκαν προβλήματα με τα δεδομένα κινητής και τις κλήσεις. Το πήγα στην Samsung και αντικατέστησαν σχεδόν τα πάντα, mainboard, suboard κτλ. Μετα από άλλους 3 μήνες τα προβλήματα εμφανίστηκαν ξανά και το ξαναπήγα στην Samsung, όπου αντικατέστησαν μόνο το suboard αυτή την φορα. Δυστυχώς, το πρόβλημα με το internet εμφανίστηκε αμέσως.
Τους ζήτησα αντικατάσταση αλλα αρνούνται και θέλουν να τους το ξαναπάω να το φτιάξουν. Τους τελευταίους 6 μήνες ουσιαστικά δεν εχω τηλέφωνο, γνωρίζει κανεις εάν δικαιούμαι αντικατάσταση ή μονο επισκευή μέχρι κάποια στιγμή να το φτιάξουν;
Υ.Γ. Μένω μόνιμα Ολλανδία οπότε φαντάζομαι/ελπίζω το νομικό πλαίσιο λόγω ΕΕ να είναι το ίδιο.