Jump to content

Bictor

Members
  • Δημοσιεύσεις

    393
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Bictor

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Bictor's Achievements

  1. Καλησπέρα, Τον Φεβρουάριο αγόρασα ένα Galaxy S22 κατευθείαν από την Samsung Ολλανδίας. Μέσα σε 3 μήνες εμφανίστηκαν προβλήματα με τα δεδομένα κινητής και τις κλήσεις. Το πήγα στην Samsung και αντικατέστησαν σχεδόν τα πάντα, mainboard, suboard κτλ. Μετα από άλλους 3 μήνες τα προβλήματα εμφανίστηκαν ξανά και το ξαναπήγα στην Samsung, όπου αντικατέστησαν μόνο το suboard αυτή την φορα. Δυστυχώς, το πρόβλημα με το internet εμφανίστηκε αμέσως. Τους ζήτησα αντικατάσταση αλλα αρνούνται και θέλουν να τους το ξαναπάω να το φτιάξουν. Τους τελευταίους 6 μήνες ουσιαστικά δεν εχω τηλέφωνο, γνωρίζει κανεις εάν δικαιούμαι αντικατάσταση ή μονο επισκευή μέχρι κάποια στιγμή να το φτιάξουν; Υ.Γ. Μένω μόνιμα Ολλανδία οπότε φαντάζομαι/ελπίζω το νομικό πλαίσιο λόγω ΕΕ να είναι το ίδιο.
  2. Οι περιπέτειες με το S22 συνεχίζονται. Από την αρχή είχα κάποια θέματα με τα δεδομένα, ιδίως όταν άλλαζε από WiFi σε 4G κάποιες φορές δεν είχα ιντερνετ και χρειάζονταν restart για να επανέλθει. Αφου τα software update δεν διόρθωσαν το πρόβλημα, το πήγα στην samsung και άλλαξαν σχεδόν τα πάντα (mainboard ,sub-board, antena, fpcbs)! Είχα την εντύπωση πως τα καινούργια parts εχουν ξεχωριστή εγγύηση 2 ετών αλλα από την Samsung επέμεναν ότι ισχύει μονο η εγγύηση του τηλεφώνου και πως εάν έληγε η εγγύηση αύριο, τα καινούργια ανταλλακτικά δεν θα είχαν εγγύηση. Τι ισχύει τελικά;
  3. Σε εμενα το τελευταίο update φαινεται να έφτιαξε το battery drain σε idle. Το βράδυ, σε 8 ώρες, έχανε πάνω απο 10% και τώρα σχεδόν τίποτα. Επίσης, τα google play services σταμάτησαν να καταναλώνουν οσο πριν.
  4. Θα συνεχίσω να ρωτάω γιατι προσπαθώ να δω εαν τα google play services συμπεριφέρονται ετσι γενικά ή μονο σε 'μένα. Τι κατανάλωση βλέπεις εσύ;
  5. @jimteo Μήπως είδες πόσο σου καταναλώνουν τα google play services?
  6. Όντως δεν υπάρχει η επιλογή στις ρυθμίσεις.
  7. Σε ένα 24ωρο, τι ποσοστό σου καταναλώνουν τα google play services? Σε εμενα είναι πάντα αρκετά υψηλό.
  8. Εχω δυο κάρτες, η μια ειναι σε roaming και κλειδωμένη σε 2G, ενώ και οι δυο κάρτες χρησιμοποιούν το ιδιο δίκτυο. Αυτή που φαινεται με χαμηλό σήμα ειναι η κύρια κάρτα αλλα ίσως επειδή είναι σε auto connect (5G/4G/3G/2G). Θα δοκιμάσω αυριο να απενεργοποιήσω την μια κάρτα να δω τυχόν διαφορές. Οσον αφορα τις αναβαθμίσεις, εχω παρει την μια νομιζω που εχει βγει. Τελικα πήρα το πράσινο αλλα μένω στο εξωτερικό.
  9. Μέτρια τα πράγματα, 20% στο τελος της ημέρας με ελαφριά/κανονική χρήση.
  10. Δεύτερη μέρα σημερα με το τηλέφωνο και μολις τέλειωσα με το στήσιμο. Από εχθές το απόγευμα μεχρι σήμερα εχω φορτίσει δυο φορες και σε αναμονή το βραδύ έχασε 15% σε 8,5 ώρες. Ελπιζω από σήμερα να αρχίσει να στρώνει η μπαταρία. Κατά τα άλλα πολύ ευχαριστημένος από την οθόνη αλλά και το form-factor του τηλεφώνου.
  11. Στα γνωστά μεγάλα καταστήματα δεν βλέπω να υπάρχει η έκδοση με 256GB σε πράσινο χρώμα. Δεν κανουν εισαγωγή το συγκεκριμένο μοντέλο;
  12. Bictor

    OnePlus 10 Pro

    Ως αναμενόταν, incremental upgrade απο 9Pro. Να δούμε ποιες θα είναι οι τιμές στην Ευρώπη.
  13. Επέστρεψε σήμερα απο το service, αλλάχτηκε η οθόνη και ολα καλά.
×
×
  • Create New...