Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, η γραμμή έχει μόνιμο τεχνικό πρόβλημα και η τιμή που είχα ήταν λόγω αυτού, αυτοί ανέβαζαν την τιμή χωρίς όμως να κάνουν κάτι για το τεχνικό πρόβλημα που είχα, λογικό γιατί δεν επιδέχεται κατι θα πω. Έχουμε κάποια σύμβαση η οποία έχει γίνει αορίστου, αλλάζεις τιμές κατά το δοκουν αλλά δεν προσφέρεις υπηρεσίες σωστά. Όμως δες και την πλευρα του πελάτη που έχει αποδεχτεί το πρόβλημα αλλα δεν παίρνει την έκτπωση που του παρείχες λόγω αυτού. Ένας φαυλος κύκλος βλακείας από μέρους τους γιατί αφού έχει μόνιμο πρόβλημα η γραμμή γιατί αναγκάζεις τον άλλον να τρέχει να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας. Και το επιπλέον απαράδεκτο είναι πως το έκαναν σε πελάτη 10 χρόνων με 2 γραμμές (όχι κάτι σπουδαίο αλλά δείχνει το customer loyalty του ελληνικού μαρκετινγκ). Μετά την καταγγελία η τιμή επανήλθε στο ποσό που ήταν αρχικά στα 17 Ευρώ (και συμπεριλάμβανε έκπτωση λογω του προβλήματος). Έχει γίνει πιστεύω από τις χειρότερες εταιρείες (ίσως είναι και η μόνη πλέον που σου επιβάλλει το εως 1,5 ευρώ στον δεύτερο χρόνο) χωρις να έχω εμπειρία απο Nova, Wind κτλ.