Jump to content

alexis_21

Members
  • Δημοσιεύσεις

    213
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About alexis_21

  • Ημ. Γέννησης 10/04/1985

alexis_21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Over the air updates δέχεται ή μόνο μέσω σύνδεση με pc? Επίσης σε ξένα review διάβασα ότι το ηχείο κλήσεων και το ηχείο ειδοποίησης κλήσης (με ringtone) είναι χαμηλής έντασης και δεν ακούγονται εύκολα π.χ. σε λίγο θορυβώδες περιβάλλον. Ισχύει? Προσοχή δεν αναφέρομαι στην ποιότητα κλήσης αλλά στην ένταση κλήσης π.χ. μπορεί ο συνομιλητής σας σε μια κλήση να ακούγεται άψογα ποιοτικά (κρυστάλλινα), αλλά η ένταση του τηλεφώνου να είναι χαμηλή. Πράγμα που δυσκολεύει τις κλήσεις με λίγο θόρυβο π.χ. στον δρόμο Ομοίως και για τα ringtones
  2. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την αναλυτική παρουσίαση! :respect: Άρα δεν αξίζει να μείνει κανείς στο 1242 έτσι? Μόνο τα MB φαίνεται ότι δεν έχει το 1300. Μήπως έχει καταφέρει να βρει κανείς και αν αυτή η προσφορά του 1300 έχει ανακοινώσιμη ημερομηνία λήξης? ή μήπως γίνεται η προσφορά βασικό μέρους του νέου f2g (π.χ. όπως αντίστοιχα κάνει η κοσμοκάρτα με τον δωρεάν χρόνο που δίνει στις ανανεώσεις) ?
  3. Γιατί είναι ύπουλο? Για εξήγησε το ρε συ. Αν δεν καταργήθηκε το f2g2 μια χαρά μου φαίνεται. Πάντως η διαφήμιση είναι εξαιρετικά πετυχημένη.
  4. Θα μπορούσε να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά τότε δεν θα έπρεπε να αναφέρει όλα τα product codes στο site και όχι μόνο το Type RM-774? Αυτό έχει κάνει σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που έχουν διαφορετικά sar. Και εγώ για λάθος το κόβω.
  5. Μου συνέβη και εμένα για λίγο. Μάλλον θέμα δικτύου πρέπει να είναι.
  6. Εμένα πολύ με ενοχλεί και η κοροϊδία και το υψηλότερο sar :mad: Επίσης, δεν πειράζει που δεν έχεις το manual σου, μπορείς να πας εδώ http://europe.nokia.com/support/product-support/701/guides και να κατεβάσεις όποιο θέλεις. 0,69 γράφει παντού. Και εδώ: http://www.nokia.com/ie-en/support/product/701/userguide/?action=onlineuserguidepagechange&pFile=GUID-A4D1723C-F6DC-487C-B8EB-E1C2558E0E0D_D0E37656_FILE001.html Μόνο στο sar.nokia.com έχει αλλαχτεί. Είναι απατεώνες και παράνομοι αν ισχύει κάτι τέτοιο. Ποια είναι η ιστορία του N82??, δεν την ξέρω. Τι χαμός έγινε στα nokia care?
  7. Σε ευχαριστώ πολύ! :) Κάτι τέτοιο έψαχνα. Το 30 μπορεί να αντικατασταθεί με οποιοδήποτε χρόνο σε δευτερόλεπτα π.χ. 45'' ή το παραπάνω είναι μόνο για 30''? Επίσης το 11 μετά από τον αριθμό του κινητού χωρίς το πρόθεμα, τι είναι? Αν κάνεις εκτροπή σε άλλον αριθμό και όχι τηλεφωνητή, τότε ξέρεις που πάει ο άλλος αριθμός στον παραπάνω τύπο? ΥΓ) Το πρόθεμα 697 είναι για αριθμούς wind με φορητότητα από κοσμοτε?
  8. Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις! Νόμιζα ότι υπήρχε και ανάλογα με το χρόνο προώθησης: αλλά, μπορεί να κάνω και λάθος :wacko: Βασικά μόνο για τον τηλεφωνητή ήθελα την προώθηση και όχι για άλλο νούμερο. Όπως προτείνεις, όμως, ίσως είναι καλύτερα να τον καταργήσω τελείως και να αφήσω μόνο την κρυφή ειδοποίηση κλήσεων. :shifty: Σωστός! Συμφέρει περισσότερο έτσι :respect:
  9. Μάλιστα! Οπότε δεν γίνεται να μην έχουμε για λίγο καιρό κανένα αριθμό στην υπηρεσία 0,01€/λεπτό. Γι' αυτό αν θέλουμε να κάνουμε αυτήν την κατάργηση των 2 αγαπημένων αριθμών, τους αλλάζουμε με 1 ή 2 άλλους που δεν καλούμε ποτέ. Ευχαριστώ πολύ!!! :)
  10. Παιδιά, μια απορία για Cosmokarta και τους 2 αριθμούς της υπηρεσίας 0,01€/λεπτό. Αν υπάρχει κάποιο πακέτο ομιλίας ενεργό (είτε π.χ. από δωρεάν χρόνο προς όλους λόγω ανανέωσης ή λόγω αγοράς π.χ. 80 λεπτών προς όλους με 7 ευρώ), τότε - όπως λέει και ο τιμοκατάλογος - οι κλήσεις προς τους επιλεγμένους αριθμούς της υπηρεσίας 0,01€/λεπτό, δεν καταναλώνουν τα λεπτά του πακέτου, αλλά τρώνε από το υπόλοιπο των ευρώ της Cosmokarta. Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που το υπόλοιπο του λογαριασμού μας μηδενιστεί, ενώ υπάρχει κάποιο πακέτο ενεργό? Τότε μπορεί να γίνει κλήση προς τους 2 αριθμούς και να καταναλωθεί χρόνος ομιλίας από το πακέτο ή μήπως δεν γίνεται καθόλου κλήση προς τους 2 συγκεκριμένους αριθμούς? Και αν δεν γίνεται καθόλου κλήση και δεν έχουμε και κάρτα πρόχειρη για ανανέωση υπολοίπου, τι κάνουμε? Γίνεται να τους αφαιρέσουμε τους 2 αριθμούς από την υπηρεσίας ώστε να μπορούν να καλεστούν μέσω του χρόνου ομιλίας του πακέτου? Στο site λέει ότι με κλήση στο 1330 μπορεί να γίνει αντικατάσταση τους... γίνεται όμως να τους αφαιρέσω χωρίς να τους αλλάξω με άλλους? Δηλαδή να μην έχω για λίγο κανέναν αριθμό σε υπηρεσία 0,01€/λεπτό? (και αργότερα που θα βάλω κάρτα να τους ξαναπεράσω ή έστω σε 30 μέρες από την αφαίρεση)
  11. Να ρωτήσω, τι γίνεται αν μέσα στο χρονικό όριο των πακέτων αυτών τελειώσουν τα GB? Μπορούν να ανανεωθούν ξανά? Δηλαδή, αν μέσα στον μήνα, τελειώσει το 1GB ή μέσα στις 7 ημέρες τελειώσουν τα 12GB, γίνεται με αποστολή sms να τα ενεργοποιήσουμε πάλι τα πακέτα ή πρέπει να περάσει πρώτα ο χρόνος τους δηλαδή ο ένας μήνας ή οι 7 μέρες αντίστοιχα. Αν δεν γίνεται ξανά ενεργοποίηση, τότε ισχύουν οι ακόλουθες χρεώσεις? Βασίλειε, τώρα γίνεται οι παλιοί χρήστες να μεταβούμε σε χρεώσεις νέου χρήστη? Πριν από καιρό δεν γινόταν που το είχα ρωτήσει. Ποιο πακέτο προτείνεις να μπει μια φορά για να έχει το παιδί τις καινούργιες χαμηλότερες χρεώσεις? Και μετά θεωρείσαι δηλαδή "νέος" χρήστης? =============================================================================== Ακολουθεί και ένα πρόβλημα που έχω με ένα νούμερο f2g και τον τηλεφωνητή του. Συγκεκριμένα, είναι ενεργοποιημένος ο αυτόματος τηλεφωνητής του από την wind και όλες οι κλήσεις προωθούνται σε αυτόν, αν δεν προλάβω να αποδεχτώ την κλήση μέσα σε 13-15 περίπου δευτερόλεπτα από την στιγμή που ξεκινάει το τηλέφωνο να χτυπάει. Προωθούνται επίσης και όσες κλήσεις, αρνηθώ να απαντήσω (με το γνωστό τηλεφωνικό κόκκινο κουμπάκι) και όσες χάνονται όταν το τηλέφωνο είναι κλειστό. Αυτές οι 2 τελευταίες προωθήσεις, εντάξει δεν είναι πρόβλημα. Επίσης, προωθούνται στον τηλεφωνητή όσες κλήσεις λαμβάνω ενώ βρίσκομαι ήδη σε τηλεφώνημα (αυτό είναι πρόβλημα), που νομίζω σημαίνει ότι είναι απενεργοποιημένη η υπηρεσία αναμονής κλήσεων. Μιας και δεν το γνωρίζω ιδιαίτερα το θέμα με τους τηλεφωνητές και τις προωθήσεις, έκανα μια αναζήτηση εδώ στο φόρουμ και συγκέντρωσα διάφορους κωδικούς και θα ήθελα οι πιο γνώστες να μου πείτε αν είναι ok να τους πατήσω για το παραπάνω φαινόμενο. 1)Λοιπόν, αρχικά, πατάω ##002# για να απενεργοποιήσω όλες τις προωθήσεις. 2)Έπειτα, στέλνω sms "ΚΡΥΦΑ ΝΑΙ" στο 1265 για ενεργοποίηση της υπηρεσίας ειδοποίησης (χαμένων) κλήσεων με επιλογή την μη ενημέρωση του καλούντα. 3)Τέλος, ενεργοποιώ την υπηρεσία αναμονής κλήσεων με *43# Πως σας φαίνονται τα παραπάνω? Είναι σωστά? Μπορείτε να προτείνετε κάτι άλλο? Επίσης, κάτι τελευταίο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν αφού κάνω όλα τα παραπάνω βήματα (αν είναι σωστά), θα μπορώ μετά να ξαναθέσω σε λειτουργία τον τηλεφωνητή? Όχι, όμως, με τον σπαστικό τρόπο προώθησης που περιέγραψα νωρίτερα, αλλά με κάτι που μου ήρθε σαν ιδέα από τον τρόπο που μπορούν να γίνουν οι προωθήσεις σε σταθερά τηλέφωνα. Αν δεν ισχύει το ίδιο για τα κινητά ή για τον τηλεφωνητή της wind, διορθώστε με. Στα σταθερά, νομίζω υπάρχουν 3 είδη προώθησης: α)άμεση χωρίς να κουδουνίσει καθόλου το τηλέφωνο, β)μετά από 2-3 κουδουνίσματα (που κάτι παρόμοιο πρέπει να έχει τώρα αυτός ο αριθμός wind) και γ)μετά από 1 λεπτό κλήσης που δεν απαντήθηκε, αντί να κλήσει η γραμμή, γίνεται η προώθηση. Μπορώ να κάνω κάτι σαν το (γ) στο f2g? Δηλαδή να χτυπάει πρώτα το τηλέφωνο όσο πιο πολύ το δυνατόν γίνεται (γύρω στο 1 λεπτό νομίζω είναι) και έπειτα αντί να κλείνει η γραμμή στον άλλον, να τον προωθεί στον τηλεφωνητή? Αν ναι, μπορεί κάτι τέτοιο να είναι συμβατό και με τις υπηρεσίες που θα έχω ενεργοποιήσει στα παραπάνω βήματα: την ειδοποίηση κλήσεων και την αναμονή κλήσεων? Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σας και συγνώμη για το σεντόνι.
×
×
  • Create New...