lkalatz3
Members-
Δημοσιεύσεις
80 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by lkalatz3
-
Καλησπερα που ειναι αυτη η ρυθμιση; δεν μπορω να τη βρω Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κερδίστε το Moto G της Motorola, από το myphone.gr και την Wind!
lkalatz3 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλη επιτυχια- 3.216 replies
-
- motorola moto g
- myphone contest
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Κερδίστε ένα LG G Pad 8.3 tablet, προσφορά της LG!
lkalatz3 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
καλη επιτυχια -
χρονια καλα σε ολους!
-
καλημερα καλη τυχη
- 3.817 replies
-
- cosmote
- myphone.gr
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
καλη επιτυχια
- 4.733 replies
-
καλη τυχη σε ολα τα παιδια
- 4.638 replies
-
- android
- android 4.1
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Δημητρη η περιγραφη στα tech specs ειναι Contour Display with curved glass screen Sent from my Nexus S using Tapatalk
-
Παιδια καποιος που εχει κανει root το κινητο σε Mac μπορει να βοηθησει γιατι εχω προσπαθησει με διαφορους οδηγους και δεν πετυχαινει Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Καλησπερα στην παρεα μια βοηθεια τηνGOT πως θα την περασω/?δεν μοιαζει με τις αλλες που βαζω στο nandroid κλπ Sent from my Milestone using Tapatalk
-
καλησπέρα πες μου τι εννοείς οποιος δεν θέλει το sense αφαιρεί? εννοώ πως? ευχαριστω
-
καλησπερα παιδια καμια λυση για τα ελληνικά,χρησιμοποιω την τελευταια εκδοση απο modaco?
-
καλημέρα χρειάζεται slot of developer για τις εκδόσεις της 3.1 επειδή είχα το 3G δηλωμένο αλλά τώρα εχω το 3GS ,αν ξέρει κανείς ας βοηθήσει... ευχαριστώ
-
ευχαριστώ... ευχαριστώ για την απάντηση
-
συμφωνώ πως δουλευει η εγγύηση απο Ιταλία γνωρίζεις να μου πεις?
-
καλησπέρα φίλε πως καλύπτεται η εγγύηση από την Ιταλία,ρωτάω αν ξερεις γιατι με ενδιαφέρει?
-
ειρωνικά αναφέρομαι φίλε μου,συμφωνώ μαζί σου,μιλάμε για ασχετοσύνη,απαράδεκτες απάντησεις εδω και καιρό μακαρι να υπήρχε apple store για Ελλάδα
-
σωστός ψυχολογική προετοιμασία
-
αποψή σου οι απαντήσεις στα καταστήματα ακόμη και σήμερα ηταν μέσα Ιουλίου σε κατάστημα.Η ανευθυνότητα με ενοχλεί και οχι τόσο οι δυο βδομάδες
-
δεν παίζονται και οι δυο Ιουλίος '09 είπαν τελευταία μερα έπρεπε!!!!!!!!
-
Πες τα φίλε μου,ειναι δυνατόν να μην υπάρχει συγκεκριμένη πληροφορία μεταξύ τόσο μεγάλων εταιρειών?Τι θα πει έρχεται στην ιστιοσελίδα? ναι ερχεται ταδε του μηνός....'Ημαρτον τι είμαστε?
-
εαν ισχύει αυτό που λες καήκαμε. Η GM έχει προβλήματα...
-
κατι άλλο η beta 5 μου ξεσκίζει την μπαταρία χαρακτηριστικά το τηλέφωνο είναι ζεστό στο πίσω μέρος.Δεν ειχα πρόβλημα με τις προηγούμενες εκδόσεις.Εχετε παρατηρήσει κατι τέτοιο?
-
ερώτηση Τι provider έχεις και σου εμφανίζει Visual Mailbox γιατί εμένα μου εμφανίζει τα υπόλοιπα δύο
-
παιδιά μια βοήθεια για COSMOTE ipcc?
