Jump to content

lkalatz3

Members
  • Δημοσιεύσεις

    80
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by lkalatz3

  1. Καλησπερα που ειναι αυτη η ρυθμιση; δεν μπορω να τη βρω Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. lkalatz3

    Google Nexus S

    Δημητρη η περιγραφη στα tech specs ειναι Contour Display with curved glass screen Sent from my Nexus S using Tapatalk
  3. Παιδια καποιος που εχει κανει root το κινητο σε Mac μπορει να βοηθησει γιατι εχω προσπαθησει με διαφορους οδηγους και δεν πετυχαινει Sent from my HTC Desire using Tapatalk
  4. Καλησπερα στην παρεα μια βοηθεια τηνGOT πως θα την περασω/?δεν μοιαζει με τις αλλες που βαζω στο nandroid κλπ Sent from my Milestone using Tapatalk
  5. καλησπέρα πες μου τι εννοείς οποιος δεν θέλει το sense αφαιρεί? εννοώ πως? ευχαριστω
  6. καλησπερα παιδια καμια λυση για τα ελληνικά,χρησιμοποιω την τελευταια εκδοση απο modaco?
  7. καλημέρα χρειάζεται slot of developer για τις εκδόσεις της 3.1 επειδή είχα το 3G δηλωμένο αλλά τώρα εχω το 3GS ,αν ξέρει κανείς ας βοηθήσει... ευχαριστώ
  8. ευχαριστώ... ευχαριστώ για την απάντηση
  9. συμφωνώ πως δουλευει η εγγύηση απο Ιταλία γνωρίζεις να μου πεις?
  10. καλησπέρα φίλε πως καλύπτεται η εγγύηση από την Ιταλία,ρωτάω αν ξερεις γιατι με ενδιαφέρει?
  11. ειρωνικά αναφέρομαι φίλε μου,συμφωνώ μαζί σου,μιλάμε για ασχετοσύνη,απαράδεκτες απάντησεις εδω και καιρό μακαρι να υπήρχε apple store για Ελλάδα
  12. σωστός ψυχολογική προετοιμασία
  13. αποψή σου οι απαντήσεις στα καταστήματα ακόμη και σήμερα ηταν μέσα Ιουλίου σε κατάστημα.Η ανευθυνότητα με ενοχλεί και οχι τόσο οι δυο βδομάδες
  14. δεν παίζονται και οι δυο Ιουλίος '09 είπαν τελευταία μερα έπρεπε!!!!!!!!
  15. Πες τα φίλε μου,ειναι δυνατόν να μην υπάρχει συγκεκριμένη πληροφορία μεταξύ τόσο μεγάλων εταιρειών?Τι θα πει έρχεται στην ιστιοσελίδα? ναι ερχεται ταδε του μηνός....'Ημαρτον τι είμαστε?
  16. εαν ισχύει αυτό που λες καήκαμε. Η GM έχει προβλήματα...
  17. κατι άλλο η beta 5 μου ξεσκίζει την μπαταρία χαρακτηριστικά το τηλέφωνο είναι ζεστό στο πίσω μέρος.Δεν ειχα πρόβλημα με τις προηγούμενες εκδόσεις.Εχετε παρατηρήσει κατι τέτοιο?
  18. ερώτηση Τι provider έχεις και σου εμφανίζει Visual Mailbox γιατί εμένα μου εμφανίζει τα υπόλοιπα δύο
×
×
  • Create New...