Jump to content

br492

Members
  • Δημοσιεύσεις

    871
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by br492

  1. br492

    Lenovo K3 Note

    Εμενα με την 1.9 του Ιταλού,και μετα απο μια καλη συμβίωση με την 1.2, κανει κουλά.πχ την προηγούμενη βδομάδα δεν ενεργοποιούσε τα δεδομένα σε οποιαδήποτε σιμ και να επέλεγα,επανεκκίνηση και λειτουργούσε μεχρι νεωτέρας.σημερα του εκανα τρεις επανεκκινήσεις γιατι δεν μου έδινε επιλογή κάρτας σιμ για κλήση και παντα με έβαζε στην δεύτερη.μετα απο επανεκκινήσεις λειτουργει.καιντο κερασάκι ανοίγω το hot spot και με την κάρτα της wind Η+ δεν μοίραζε με τιποτα,γυρίζοντας στην voda H+ μοίραζε κανονικα.δεν ξερω τι παιζει
  2. br492

    Lenovo K3 Note

    Βλακίες έγραψαν,οπως και στο newsit,πιασιαρικα για κανενα κλικ.πρεπει να δηλωθεί ξεκαθαρα οτι επιτρέπεται η αγορα για καθε ιδιώτη έστω και ως ενα ποσο.μεχρι τοτε μαυραγορίτες ελληνες θα μας εκμεταλλευτούν.
  3. br492

    Lenovo K3 Note

    Το εβαλα κι εγω,γέμισε η οθονη δορυφόρους,έφτασε να δειχνει ακρίβεια 1 μετρο.
  4. br492

    Lenovo K3 Note

    Η πυξίδα ειναι λιγο γειασου με τη τελευταία του Ιταλού,ο φακός δουλευει κανονικα
  5. br492

    Lenovo K3 Note

    Εβαλα κι εγω την 1.9 , βασικα την 1.7 με δυο updates που δεν προχωρούσαν αλλα επρεπε να μπω στο twrp και να τις κανω χειροκίνητα.μεχρι στιγμής μια χαρα το βλεπω το κινητο.μια ερώτηση για αυτούς που εχουν βάλει την ινδική ρομ: rds στο fm ραδιόφωνο εχει;
  6. br492

    Lenovo K3 Note

    Από οτι κατάλαβα βαρέθηκες να μπεις δυο σελίδες πριν και να δεις οτι πλεον πωλείται και στην Ινδία με έκδοση ρομ παγκόσμια..τωρα για τα επιχειρήματα,φόρουμ ειναι εδω οχι η Βουλή.καλη συνεχεια. Και μια ερώτηση γενικότερα,εχω την 1.2 του Ιταλού,την τελευταία την περνάω στην sd και κανω την αναβάθμιση μέσω twrp ή υπαρχει καμια αλλη λεπτομέρεια ;
  7. br492

    Lenovo K3 Note

    Έχεις περίπου δίκιο,γιατι πρώτον μια σελίδα πισω αντε δυο θα έβρισκες απάντηση και δευτερον εσυ οπως κι εγω τωρα ειμαστε μέρος αυτού του χαζούς των 3100 απαντήσεων με τις συχνές ανακυκλώσεις ερωτήσεων
  8. br492

    Lenovo K3 Note

    Μην διαβάσεις ουτε μια σελίδα πισω,δεν υπαρχει τιποτα που να βοηθάει
  9. br492

    Lenovo K3 Note

    Εγώ από την αλλη εχω μονο αμερικανικούς και κινεζικούς
  10. br492

    Lenovo K3 Note

    Για τις πολλές ώρες φόρτισης φταίει μαλλον που δεν χρησιμοποιείτε τον φορτιστή που παρέχει η συσκευασία.Εγω χρησιμοποιώντας τον φορτιστή του iPhone ειχα ατέλειωτες ώρες φόρτισης ,με τον δικο του ήρθα στα φυσιολογικά.μετροντας με αμπερομετρο ο δικός του φορτίζει με 1,6αμπερ ενω του iPhone με περίπου 1αμπερ.καλο ειναι άμεσα να την πετάξεις την ρομ απο το minideal(απο εκει το πηρα κι εγω)και να βάλεις του ιταλου
  11. br492

    Lenovo K3 Note

    Μολις πρόσθεσες ενα πόστ πολλές φορές χρησιμότερο απο το δικο μου,να μου την πεις δηλαδη που προσπαθώ να πείσω οτι η αναζητηση ειναι εργαλείο.συγχαρητηρια λοιπον,εχεις απόλυτο δίκιο
  12. br492

    Lenovo K3 Note

    Απορώ,υπήρχε θέμα σε ποια ρομ εχουμε καταλήξει;ας συνεχίσουμε ετσι,να το φτάσουμε στις 1000 σελίδες ώστε να γινει ενα πραγματικα άχρηστο νήμα.
  13. br492

    Lenovo K3 Note

    Δηλαδη οτι σε καθε σελίδα λεμε το ιδιο πράγμα ,δηλαδη πηγαινε στο πρώτο πόστ που υπαρχουν οι οδηγιες,έφτασε να θολώσει τοσο πολυ την κρίση σου;ετσι ακριβως γινεται γιγάντιο το θέμα και στο τελος ειναι δυσλειτουργικό
  14. Σωστός...σιγα σιγα ομως αν μπορούμε ας βελτιώνουμε οτι γινεται.το tapatalk ποιος θα το ενημερώσει δεν ξερω
  15. Μια παρατήρηση,με καλη διάθεση ,μετα απο τοσα χρονια χρήσης κινητών κλπ θα επρεπε ολοι μας να ξέρουμε οτι ειναι μΗΝΥμα και οχι μΥΝΗμα
  16. br492

    Lenovo A916

    Αξιοπρεπές κινητο,το τακτοποίηςα χθες για άλλον,αλλα πρεπει απαραιτήτως να βγει η ζελατίνα που εχει μπροστά,ειναι σχετικά αναίσθητο το τατς και η ζελατίνα το κανει χειρότερο.κατα τα αλλα αξιοπρεπέστατο
  17. br492

    Lenovo K3 Note

    Ετσι ακριβως,δουλευει κανονικα αλλα δεν τρέχουν πληροφορίες στην οθονη.αν ενεργοποιήσεις το fm απο το mobile uncle tools εκει βλεπεις κανονικα τις πληροφορίες.ψαχνω να βρω καμια εφαρμογη απο αλλο κινητο με τον ιδιο επεξεργαστή και lollipop,γιατι προσπάθησα να εγκαταστηςω την εφαρμογη απο το lenovo s750 αλλα μαλλον λογω παλαιότερου android 4.2.2 δεν την εγκαθιστά
  18. br492

    Lenovo K3 Note

    Καμια ιδέα πως να βάλουμε καμια εφαρμογη fm με rds ή να το ζητήσουμε να το προσθέσουν στην υπάρχουσα αφου μεσα απο το mobile uncle tools βλεπουμε κανονικα τις πληροφορίες του
  19. br492

    Lenovo K3 Note

    Μαλλον δεν εχεις υπόψιν τι σημαινει κινεζιες,αυτα ειναι τιποτα.μην ασχολησαι με αυτα.
  20. br492

    Lenovo K3 Note

    Είσαι σίγουρος οτι εχεις βάλει του Ιταλού;γιατι εγω δεν εχω δει κινεζιες
  21. Απο περυσινό ταξιδι στις παραπάνω χώρες συν Λετονία εσθονια,απλα λειτουργούν ολα κανονικα.και αναγνώριση,και φυσιολογικές χρεώσεις και δεν υπαρχει χρέωση εισερχομένου μηνύματος.οχι μονο αυτο αλλα ειναι πιο οικονομικό να στείλεις απο εκει μήνυμα σε ελληνικο αριθμό παρα απο το να γινει αυτο εντός ελλαδας
  22. br492

    Lenovo K3 Note

    Ασχέτως αν εισαι άσχετος,μπορεις να ακολουθήσεις βημα βημα τις οδηγιες του πρώτου πόστ και θα το πετύχεις.δεν ειμαι και τιποτα υπερβολικό,απλα βημα βημα
  23. br492

    Lenovo s750

    Έχει ξανα αναφερθεί.αλλα αν πας στην σελίδα που κατεβάζουμε την rom του Ανδρέα του Ιταλού στο xda (ακριβως στο προηγούμενο μήνυμα ειναι το λινκ) θα βρεις τος απλές οδηγιες και γι αυτο
  24. br492

    Lenovo s750

    Την δοκίμασα,μια χαρα ειναι αλλα εχω ενα θέμα,κάνοντας ενιαία την μνήμη αφήνει ενα κομμάτι 143 ΜΒ που δεν το ενώνει.εχει κανεις καμια ιδέα;
  25. br492

    Lenovo K3 Note

    Αφηστε τα freeze κλπ,αν βάλετε τη ρομ του Ιταλού δεν υπαρχει ανάγκη σχεδον για τιποτε τέτοιο.και λέω σχεδον γιατι εγω ακομα δεν εχω βρει κατι που να θελει πάγωμα,ισως ομως βρω.Βαλτε την και μην ψάχνετε,ουτε να ρωτάτε συνεχώς αφου σχεδον σε κάθε σελίδα κάποιος απο εμάς θα λεει το ιδιο
×
×
  • Create New...