br492
Members-
Δημοσιεύσεις
871 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by br492
-
Εμενα με την 1.9 του Ιταλού,και μετα απο μια καλη συμβίωση με την 1.2, κανει κουλά.πχ την προηγούμενη βδομάδα δεν ενεργοποιούσε τα δεδομένα σε οποιαδήποτε σιμ και να επέλεγα,επανεκκίνηση και λειτουργούσε μεχρι νεωτέρας.σημερα του εκανα τρεις επανεκκινήσεις γιατι δεν μου έδινε επιλογή κάρτας σιμ για κλήση και παντα με έβαζε στην δεύτερη.μετα απο επανεκκινήσεις λειτουργει.καιντο κερασάκι ανοίγω το hot spot και με την κάρτα της wind Η+ δεν μοίραζε με τιποτα,γυρίζοντας στην voda H+ μοίραζε κανονικα.δεν ξερω τι παιζει
-
Βλακίες έγραψαν,οπως και στο newsit,πιασιαρικα για κανενα κλικ.πρεπει να δηλωθεί ξεκαθαρα οτι επιτρέπεται η αγορα για καθε ιδιώτη έστω και ως ενα ποσο.μεχρι τοτε μαυραγορίτες ελληνες θα μας εκμεταλλευτούν.
-
Το εβαλα κι εγω,γέμισε η οθονη δορυφόρους,έφτασε να δειχνει ακρίβεια 1 μετρο.
-
Η πυξίδα ειναι λιγο γειασου με τη τελευταία του Ιταλού,ο φακός δουλευει κανονικα
-
Εβαλα κι εγω την 1.9 , βασικα την 1.7 με δυο updates που δεν προχωρούσαν αλλα επρεπε να μπω στο twrp και να τις κανω χειροκίνητα.μεχρι στιγμής μια χαρα το βλεπω το κινητο.μια ερώτηση για αυτούς που εχουν βάλει την ινδική ρομ: rds στο fm ραδιόφωνο εχει;
-
Από οτι κατάλαβα βαρέθηκες να μπεις δυο σελίδες πριν και να δεις οτι πλεον πωλείται και στην Ινδία με έκδοση ρομ παγκόσμια..τωρα για τα επιχειρήματα,φόρουμ ειναι εδω οχι η Βουλή.καλη συνεχεια. Και μια ερώτηση γενικότερα,εχω την 1.2 του Ιταλού,την τελευταία την περνάω στην sd και κανω την αναβάθμιση μέσω twrp ή υπαρχει καμια αλλη λεπτομέρεια ;
-
Έχεις περίπου δίκιο,γιατι πρώτον μια σελίδα πισω αντε δυο θα έβρισκες απάντηση και δευτερον εσυ οπως κι εγω τωρα ειμαστε μέρος αυτού του χαζούς των 3100 απαντήσεων με τις συχνές ανακυκλώσεις ερωτήσεων
-
Μην διαβάσεις ουτε μια σελίδα πισω,δεν υπαρχει τιποτα που να βοηθάει
-
Εγώ από την αλλη εχω μονο αμερικανικούς και κινεζικούς
-
Για τις πολλές ώρες φόρτισης φταίει μαλλον που δεν χρησιμοποιείτε τον φορτιστή που παρέχει η συσκευασία.Εγω χρησιμοποιώντας τον φορτιστή του iPhone ειχα ατέλειωτες ώρες φόρτισης ,με τον δικο του ήρθα στα φυσιολογικά.μετροντας με αμπερομετρο ο δικός του φορτίζει με 1,6αμπερ ενω του iPhone με περίπου 1αμπερ.καλο ειναι άμεσα να την πετάξεις την ρομ απο το minideal(απο εκει το πηρα κι εγω)και να βάλεις του ιταλου
-
Μολις πρόσθεσες ενα πόστ πολλές φορές χρησιμότερο απο το δικο μου,να μου την πεις δηλαδη που προσπαθώ να πείσω οτι η αναζητηση ειναι εργαλείο.συγχαρητηρια λοιπον,εχεις απόλυτο δίκιο
-
Απορώ,υπήρχε θέμα σε ποια ρομ εχουμε καταλήξει;ας συνεχίσουμε ετσι,να το φτάσουμε στις 1000 σελίδες ώστε να γινει ενα πραγματικα άχρηστο νήμα.
-
Δηλαδη οτι σε καθε σελίδα λεμε το ιδιο πράγμα ,δηλαδη πηγαινε στο πρώτο πόστ που υπαρχουν οι οδηγιες,έφτασε να θολώσει τοσο πολυ την κρίση σου;ετσι ακριβως γινεται γιγάντιο το θέμα και στο τελος ειναι δυσλειτουργικό
-
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Σωστός...σιγα σιγα ομως αν μπορούμε ας βελτιώνουμε οτι γινεται.το tapatalk ποιος θα το ενημερώσει δεν ξερω -
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Μια παρατήρηση,με καλη διάθεση ,μετα απο τοσα χρονια χρήσης κινητών κλπ θα επρεπε ολοι μας να ξέρουμε οτι ειναι μΗΝΥμα και οχι μΥΝΗμα -
Αξιοπρεπές κινητο,το τακτοποίηςα χθες για άλλον,αλλα πρεπει απαραιτήτως να βγει η ζελατίνα που εχει μπροστά,ειναι σχετικά αναίσθητο το τατς και η ζελατίνα το κανει χειρότερο.κατα τα αλλα αξιοπρεπέστατο
-
Ετσι ακριβως,δουλευει κανονικα αλλα δεν τρέχουν πληροφορίες στην οθονη.αν ενεργοποιήσεις το fm απο το mobile uncle tools εκει βλεπεις κανονικα τις πληροφορίες.ψαχνω να βρω καμια εφαρμογη απο αλλο κινητο με τον ιδιο επεξεργαστή και lollipop,γιατι προσπάθησα να εγκαταστηςω την εφαρμογη απο το lenovo s750 αλλα μαλλον λογω παλαιότερου android 4.2.2 δεν την εγκαθιστά
-
Καμια ιδέα πως να βάλουμε καμια εφαρμογη fm με rds ή να το ζητήσουμε να το προσθέσουν στην υπάρχουσα αφου μεσα απο το mobile uncle tools βλεπουμε κανονικα τις πληροφορίες του
-
Μαλλον δεν εχεις υπόψιν τι σημαινει κινεζιες,αυτα ειναι τιποτα.μην ασχολησαι με αυτα.
-
Είσαι σίγουρος οτι εχεις βάλει του Ιταλού;γιατι εγω δεν εχω δει κινεζιες
-
Απο περυσινό ταξιδι στις παραπάνω χώρες συν Λετονία εσθονια,απλα λειτουργούν ολα κανονικα.και αναγνώριση,και φυσιολογικές χρεώσεις και δεν υπαρχει χρέωση εισερχομένου μηνύματος.οχι μονο αυτο αλλα ειναι πιο οικονομικό να στείλεις απο εκει μήνυμα σε ελληνικο αριθμό παρα απο το να γινει αυτο εντός ελλαδας
-
Ασχέτως αν εισαι άσχετος,μπορεις να ακολουθήσεις βημα βημα τις οδηγιες του πρώτου πόστ και θα το πετύχεις.δεν ειμαι και τιποτα υπερβολικό,απλα βημα βημα
-
Έχει ξανα αναφερθεί.αλλα αν πας στην σελίδα που κατεβάζουμε την rom του Ανδρέα του Ιταλού στο xda (ακριβως στο προηγούμενο μήνυμα ειναι το λινκ) θα βρεις τος απλές οδηγιες και γι αυτο
-
Την δοκίμασα,μια χαρα ειναι αλλα εχω ενα θέμα,κάνοντας ενιαία την μνήμη αφήνει ενα κομμάτι 143 ΜΒ που δεν το ενώνει.εχει κανεις καμια ιδέα;
-
Αφηστε τα freeze κλπ,αν βάλετε τη ρομ του Ιταλού δεν υπαρχει ανάγκη σχεδον για τιποτε τέτοιο.και λέω σχεδον γιατι εγω ακομα δεν εχω βρει κατι που να θελει πάγωμα,ισως ομως βρω.Βαλτε την και μην ψάχνετε,ουτε να ρωτάτε συνεχώς αφου σχεδον σε κάθε σελίδα κάποιος απο εμάς θα λεει το ιδιο
