br492
Members-
Δημοσιεύσεις
871 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by br492
-
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά αν χρησιμοποιήσεις τον γουγλη θα βρεις μέχρι και φωτογραφίες που δειχνουν αναλυτικά τα βήματα
-
Πάντως εχει βρεθει τρόπος για home made μετατροπή και αντικατάσταση του drive με ανάλογο απο pc με καλά αποτελέσματα όπως και πολλες άλλες μόντες
-
o χάρτης μάλλον ειναι λάθος (δεν έχει ξανατύχει να δω τέτοια επέκταση για αρχείο του Garmin) οπότε δεν πρέπει να ταιριάζει.Διορθώστε με αν κάνω λάθος
-
Η απάντηση ειναι ΠΑΝΤΑ στην πρώτη σελίδα.Ειναι δυσκολο να ψάξουμε "Η απάντηση είναι, ότι το Garmin αναγνωρίζει μόνο μέχρι 4 χάρτες και μάλιστα με συγκεκριμένα ονόματα: gmapbmap.img gmapprom.img gmapsupp.img gmapsup2.img " Μια απλή παράθεση από κειμενο της πρώτης σελίδας
-
Πρωτα από όλα βγάλε το caps lock,χιλιες φορες εχει ειπωθει και όχι μονο εδω ότι ειναι κουραστικό. Δευτερον,αφου γράψεις ελληνικό γράμμα πηγαινει κατευθείαν στους 70 χαρακτηρες τότε EINAI unicode και δεν υποστηρίζει τα ελληνικά στο βασικό σετ χαρακτήρων όπως κανουν τα άλλα κινητα: UNICODE:Λατινικά,Ελληνικά,Κυριλλικά,Εβραϊκά,Αραβικά,Κινέζικα κλπ πεζά και κεφαλαία STANDARD:Λατινικά πεζά και κεφαλαία,Ελληνικά κεφαλαία και μόνο
-
Aφου το ξέρεις τοτε γιατί ρωτας? Δοκίμασε να τα περάσεις με κάποια εξωτερική εφαρμογη όπως το Myphone Explorer
-
Για να εγκατασταθούν κάποια αρχεία πρέπει να ειναι signed γιαυτο και δεν μπαίνουν όλα και χρειάζονται "πλάγιοι τρόποι" Τωρα για αυτό που ζητάς πρέπει να δεις τις οδηγείες από εκει που το κατέβασες,δεν ειναι όλοι οι τρόποι ιδιοι για να το καταφέρεις αυτό
-
Δεν βοηθάς,περισότερες λεπτομέρειες,και γιατι στο c?
-
Vodafone HOME Internet & Double Play
br492 replied to KostasV's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Αρτα,Πρέβεζα,Γιάννενα έχουν σιγουρα ιδιόκτητο της HOL δεν ξέρω μόνο για Ηγουμενίτσα -
Ξαναφτιάξε τα αρχεία ξεκλειδώματος,ΠΡΟΣΕΞΕ να μην ειναι της μορφής ......unl.txt όπως γίνονται σε όσους εχουν την απόκρυψη επεκτάσεων αρχειων ενεργή στα windows και κοίτα στις ρυθμίσεις του bluetooth στο κινητο μηπως υπάρχει καμία περίεργη ρυθμιση
-
Δεν ξερω για ποια συσκευή μιλας αλλά τα παιδιά εδω το λειτουργουν με το εσωτερικό των συσκευών τους και εγω στο Ρ990 με ενα εξωτερικο qstarz. Aν κανετε ότι λέει στην πρωτη σελίδα θα δουλεψει ΣΕ ΟΛΟΥΣ (τουλάχιστον το ξεκλείδωμα) @sdaoulas τα ιδια και σε εσένα,αν έμπαινες στον κόπο και διάβαζες απλά την πρώτη σελίδα δεν ρωταγες τα ίδια και τα ιδια όπως και πολλοί άλλοι σαν εσεν και εφτασαν το νημα στις 410+ σελίδες με αποτέλεσμα να έχει γίνει δύσχρηστο Χωρις παρεξήγηση
-
Υπάρχει κάποιος που να έχει το ιδιο πρόβλημα με εμένα: Εχω τους 3 σε 1 και ενεργοποιημένες όλες τις λεπτομέρειες αλλά ενω βλέπω τα γραφικά των ισοϋψών καμπυλών δεν βλέπω το ταμπελάκι με το υψόμετρο
-
Ε όχι και δολοφονικό,δεν θα αφήσουμε την τεχνολογία να προσπεράσει την νόηση του ανθρώπου...... Εντάξει θέλει καποιες βελτιώσεις προφανέστατα αλλά και οι δικες μας υπερβολές δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω.Εγω στο δικό μου έχω δει τεράστια διαφορα,και τωρα που θα φύγω για μονοήμερο στην ορεινή Αρτα θα το τσεκάρω καλύτερα
-
Δοκίμασε να βρεις πληροφορίες στο omhroi.gr
-
Παληκάρια μου ΓΡΑΨΤΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ
-
Μόλις το πέρασα και εγω στο Ρ990 που έχω να πώ ότι πραγματικά η βελτίωση ειναι εμφανής,και το σημαντικότερο δούλεψαν οι τελευταίοι 3 σε 1 χαρτες απευθείας (για συγκριση όποιο χάρτη που βγήκε μετα τον μάρτιο και να δοκίμαζα το μηχάνημα κολούσε και έπρεπε να σβησω τα πάντα)
-
Δυστυχως αυτό δεν λέει τίποτα. Τα μηνύματα αν ειναι 2,3 ή όσα μπορουν να ειναι ξανασυνδέονται στην συσκευη του λήπτη. Μόνο απο κανένα λογαριασμο θα δειτε σιγουρα αν δεν εχει μετρητη το κινητο στην συγγραφή του μηνύματος
-
Δορυφορικός εξοπλισμός - Συνδέσεις, εγγραφές κ.α. τεχνικά προβλήματα
br492 replied to KostasV's topic in Digital Gadgets
Τα περι μασας ήθελα να τα πω και εγω αλλά...... Τι να σου πω, αν ο δέκτης δεν έχει κάποιο αυτόματο συντονισμό,δεν νομίζω να βγαλεις άκρη. Απλά δοκίμασε όσο έχεις υπομονη να παίζεις με την συχνότητα ή πιθανα να σε βοηθήσει μια επισκεψη στο μερος που έχουν βάλει το συστημα αναμετάδοσης (Headend)και να δεις μηπως υπάρχει κάποια πληροφορία.Ίσως άν βρεις τον εγκαταστάτη και δεδομένου οτι το δίκτυο δεν θα έχει καμια ¨περίεργη¨τοπολογία να μππορούσατε να βάλετε σε κάποιο απο τα υπάρχοντα κάτοπτρα ένα LNB διπλής εξόδου και να τροφοδοτούσες απευθείας έναν δικό σου δορυφορικό δέκτη (όχι αυτο που έχεις-ειναι μόνο για καλωδιακή χρηση) -
Δορυφορικός εξοπλισμός - Συνδέσεις, εγγραφές κ.α. τεχνικά προβλήματα
br492 replied to KostasV's topic in Digital Gadgets
Εχει γίνει μετατροπή του δορυφορικού σηματος (10.750ΜΗΖ-12.750ΜΗZ-QPSK)σε σήμα καλωδιακό (Μπάντα περίπου όπως η UHF/ διαμόρφωση 64QAM)οπότε πιθανόν να μην έχουν μεταφέρει όλες τις συχνότητες του δορυφορικού σηματος στο καλωδιακό.Πρέπει να μιλησεις με αυτον που το εγκατέστησε να δεις ποιους αναμεταδότες έχει περάσει στην καλωδιακή διανομή και να σου δωσει τις συχνότητες. Τωρα γιατι έκαναν όλη αυτη την διαδικασία δεν ξέρω. Αυτα συνηθως γινονται σε ξενοδοχεία οπου υπάρχει αναμετάδωση συγκεκριμένων καναλιών και όχι σε συγκροτημα σπιτιων οπου με πολυδιακόπτες γινεται πλήρης μεταφορα δορυφορικών σημάτων -
ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 383 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ Εχει απαντηθεί απλά ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.Καθε καρτα ειναι μοναδικη και θέλει ξανα την διαδικασία δημιουργιας των αρχειων ξεκλειδώματος
-
Ψάξε λίγο και θα βρεις πολλες πληροφορίες,αλλά το συγκεκριμενο θεμα αφορα τα κινητα και όχι την ψηφιακη τηλεόραση
-
Το πιο πιθανό απο τον Νοέμβριο του 2014. Μαλλον ο καθένας λέει ότι θέλει χωρις να ξέρει.Μεχρι να γινει το switchover στην Ελλάδα...... Μια χαρα θα δουλευει(παρεμπιπτόντως και τα ψηφιακά με καραία θα τα πιάνεις όχι με απόχη) Κοιτα να το ευχαριστηθείς
-
Δορυφορικός εξοπλισμός - Συνδέσεις, εγγραφές κ.α. τεχνικά προβλήματα
br492 replied to KostasV's topic in Digital Gadgets
Για ρίξε μια ματιά και εδω -
Δορυφορικός εξοπλισμός - Συνδέσεις, εγγραφές κ.α. τεχνικά προβλήματα
br492 replied to KostasV's topic in Digital Gadgets
Τα πάντα μπορεις να κάνεις(να φανταστεις στο δικό μου μετα απο κάποιες μεταβολές σε κρυφο μενου μπορεσα να ενεργοποιήσω την εγγραφή βίντεο σε divx μορφή) Δεν μπορω να βρω τωρα την σελίδα,εχω την εντύπωση ότι έχει αναφερθεί η σελίδα με firmware για lg εδω στο myphone .Ψάξε λίγο να βρεις το θρεντ για recorders -
Δορυφορικός εξοπλισμός - Συνδέσεις, εγγραφές κ.α. τεχνικά προβλήματα
br492 replied to KostasV's topic in Digital Gadgets
Δυστυχώς η νόβα στέλνει σημα κλειδωματος εγγραφών με Macrovision ανεξαρτητα τι σου ειπαν στο cc. Απλά τα Lg ειναι πολύ νομοταγή μηχανήματα. Ψάξε λίγο στο δικτυο αν βρεις κατι με την μορφή bypass macrovision lg ή κάτι παρόμοιο. Ισως χρειαστει να κάνεις firmware update Ψηφιακή ειναι η εκπομπή της Νόβα αλλά τεχνικά μιλώντας το Macrovision ειναι αναλογική μορφη προστασίας- όχι κλείδωμα(ανάλυση πέρα απο το ζητουμενο αυτης της συζήτησης απλά θα σου πώ οτι οταν πήγαινες να γράψεις σε βίντεο vhs πρόγραμμα με Macrovision αυτό που έβλεπες ήταν την εικονα να αναβοσβήνει)
