Πριν απο περίπου 1μιση μήνα σε ταξίδι μου σε χώρα ΕΕ η Cosmote χρέωσε παραπάνω 58€ για πλοήγηση στο internet, ενώ κανονικά το roaming μέχρι 500mb τη μέρα και εφόσον τα είχα σαν υπόλοιπο έπρεπε να είναι δωρεάν. Στο τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι δε θα έπρεπε να χρεώνομαι αλλα θα πρέπει να το δει το τεχνικό τμήμα. Απο την πρώτη μέρα, το τεχνικό τμήμα "εξετάζει" το ζητημα με προτεραιότητα.
Τώρα έχει λήξει ο λογαριασμός μου και διαβεβαίωσαν ότι ο λογαριασμός που θα εκδοθεί σήμερα θα αναγράφει το ότι έχω άλλες 15 μέρες να τον πληρώσω και ότι μέχρι τότε ελπίζουνε να έχει βγει η απόφαση του τεχνικού τμήματος. Βέβαια σήμερα δεν μπορεί να γίνει προβολή του λογαριασμού λόγω τεχνικού προβλήματος οπως με ενημερώνει η σελίδα της Cosmote.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι μέχρι πόσο μπορούνε να τραβήξουνε ένα τεχνικό έλεγχο όταν στη μέση υπάρχουν ημερομηνίες που λήγουν λογαριασμοί; Θα άξιζε να κινηθώ μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή;
(Πέρυσι τεχνικός έλεγχος στην υπηρεσία του Spotify κράτησε 6μηνες!)