Καλημέρα (είχα έναν ενδοιασμό για το αν είναι εδώ το σωστό νήμα ή στης Apple. Αν χρειαστεί να αλλάξει ας πάει όπου αρμόζει...)
Υπάρχει κάποια λύση στο εν λόγω θέμα μιας και από την υποστήριξη δεν βρίσκω άκρη;
Υπάρχει ένα iPhone με 16.4.1 όπου με φυσική κάρτα Wind δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί το iMessage εμφανίζοντας μήνυμα σφάλματος ενώ στην ίδια συσκευή βάζοντας φυσική κάρτα Cosmote η ενεργοποίηση γίνεται επιτυχώς...
Αυτό που παρατηρώ και δεν έχω καταλάβει τι μπορεί να φταίει είναι πως στην παρακάτω διαδρομή:
Ρυθμίσεις > Κινητό δίκτυο > Δεν υπάρχει η επιλογή (μενού) > Κινητό δίκτυο δεδομένων, για την κάρτα της Wind/Nova
Ενώ...
Ρυθμίσεις > Κινητό δίκτυο > Υπάρχει η επιλογή (μενού) > Κινητό δίκτυο δεδομένων, για την κάρτα της Cosmote
όπου και μπορεί να γίνει στη 2η περίπτωση η διαχείριση ΑΡΝ ενώ στην 1η όχι
Μφχ