Στην επικοινωνια για αλλαγη παροχου, ρωτησα εαν μπορω να ενεργοποιησω καποιο προγραμμα και μου ειπαν οτι αυτο γινεται αφου ενταχθω στην οικογενεια της ΔΕΗ. Όσο αφορά το διαστημα απο τοτε, εστειλαν σε λαθος email τα εντυπα, πηρα να μαθω γιατι αργουν να ρθουν και ετσι ξανα απο την αρχη... Δεν εχει γινει η αλλαγη παροχου μεχρι σημερα. Ακόμη, ebill δεν εχω ανοιξει. δεν διαβασα - ούτε μου είπαν οτι πρεπει να κανω κατι τετοιο τηλεφωνικως. Ωστοσο επειδη απο τοτε, έχουν αλλαξει οι τιμές σε όλα τα πακετα που με ενδιεφεραν, υποθετω δεν θα εχω θεμα να ακυρωσω την διαδικασια (εφοσον δεν εχει ολοκληρωθεί στην τελικη). Βεβαια αυτό ειναι υπόθεση. Τελικά, για αυτό ρωτάω, εάν υπάρχει κάτι οικονομικότερο (χωρις ρητρες) με τα ισχύοντα δεδομενα καθως είμαι βεβαιος οτι δεν θα μου δοθει η δυνατοτητα να ενεργοποιησω καποιο προγραμμα με την ημερομηνια της αιτησης μου...