Jump to content

spoilt

Members
  • Δημοσιεύσεις

    143
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by spoilt

  1. jerei kaneis an ontoa irhe to kinito simera sta tim shops tis thessalonikis i tis ahinas!!!!!!!!!!!!!:O :O :O
  2. teleutaia pliroforia....to n80 17 tou minos sta tim shops tis ahinas kai 18 stin thessaloniki!!!!!!!!anteeeeeeeeee.....:O
  3. jerei kaneis an irhe to n80 stin tim rotisa tin proigoumeni paraskeui kai mou eipan gia tin alli vdomada!!!!!!!!!:)
  4. sto hema n80 me etairies jero oti toulaxiston gia enamisi mina ha to exi i tim mono me to logo tis kai tis rihmiseis etoimes!!!!!!!!!!
  5. oups.....!!! den to skeftika auto!!! pantos mia paratirisei akoma oti ahina kikloforoun ligotera n80 apo tin thessaloniki!an kai i tim ha to parei kai ha to lansarei me to logo tis!!!
  6. kalispera paides! exo paratirisei oti ta misa n80 vgainoun poli kala kai ta misa me provlimata...ti ginete pia.........kati alo den jero an exei anaferhei i den himamai den iparxei fovos iou otan kanei syndesi sto internet to kinito!!!!:)
  7. eimai se ena megalo dilima doste mou mia gnomi sas parakalo ti na dialejo n80 i n91 exoun spasei ta neura mou giati den jero ti na paro kai ta dio einai telia!!!(sorry an einai telios off topic):confused:
  8. i tim ha ferei sto proto 10imero tou mai mono mayra giati parigila kai ego ena kai ha einai etoimo kompe me tis rihmiseis tou!kai to logo tis tim:mad: kai mia erotisi epeidh to epiasa se en akatastima tim (crash test)i epiloges mono sto plai fainontai den ginete na fainontai orhies!!!!!!!!!!!
  9. kalispera helo na valo dsl sto spiti kai na exo kai wifi!mporei kapios na mou pei ti xreiazomai akrivos apo tin arxi mexri to telos kai poso peripou ha mou stixisoun ola auta!euxaristo prokatavolika!!!!!!!:worry: :worry:
  10. re paidia kapoios to kinitaki pou to pire se mayro mporei na to vgalei mia foto kai na mas to steilei!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( :( :( :( :(
  11. θα μπορούμε να βάλουμε μπαταρια απο το N70!Η μάλλον δεν θα την σηκώνει!:worry: :worry:
  12. kalispera na kano mia erotisi an kai i perissoteri edo mesa eiste nokiades!!!! ti na protimiso n80 i p990i .eimai se megalo dilima:confused: :wacko:
  13. kalispera mia erotisi endiaferomai na to agoraso alla den jero se ti xromata vgainai kai i cosmote exoun teliosei ta apohemata tous gia na mou poune mipos kapios mporei na me voihisei !!!!!!an iparxoun kai fotos akoma kalitera!!!!euxaristo:)
  14. pio pano o sealover milaei gia themes kai alla!pou einai na ta doume oxi gai tipota allo na exoume kati na asxolihoume!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad:
  15. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ 32 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!!!!!!:!: :!: :!: :!: :!:
  16. ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΘ ΜΠΟΡΟΘΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ CRAZY WARP ΓΙΑ ΤΟ P990!ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΡΟΓΓΡΑΜΑΤΑΚΙ!!!!!!!!!!:rolleyes: :rolleyes:
  17. kalispera mia erotisi epeidi exo provlima me tin phoni kai to piga ston germano kai mou eipan oti ha mou allajoun olo to portaki kai zitan ta trela tous !jerei kaneis pou mporo na vro kapio pio ftino se magazi thessalonikis einai anagki!:( :( :( :( :( :!:
  18. Δεν είναι ολα τα club nokia έτσι. Διάβασε αυτό το θέμα και πες μας και τις εμπειρίες σου... -------------------- EXEIS DIKIO THEKA ALLA AN POTE TA PAREI H MPALA HA TA PAREI OLA MAZI!!!!!KAI ETSI TO NA JEXORIZOUME EINAI MONO GIA ANAKOUFIZOMASTE EMEIS I TALAIPOREI TIS NOKIA!!!!!!
  19. SOSTO KAI AYTO TA MEGALA AFENTIKA MALLON HA PREPEI NA PIASOUNE DOULEIA!!!!!!!!;) ;)
  20. PAIDES SAS SINISTO NA MHN TA PIGAINETE SE NOKIA SHOPS KATEYHEIAN! AN KAI ADINATO !AYTO TO LEO GIATI TIN EXO PATISI ME ENA 6630 POY KAHE MINA TO EIXE TOYLAXISTON DEKA MERES I NOKIA KI MIA STO EJOTERIKO MIA AHINA AFISTE EXOYN MPLEJEI TA MPOUTIA TOUS! GIA AYTO PROSOXI KAI LAOU LAOU!AFISTE TOUS NA PAROUN MPROS KAI META VARATE!:mad: :mad: :mad: :mad:
  21. ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΡΡΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΒΑΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SOFTWARE ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΛΥΘΕΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ!ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΗΔΗ ΕΙΜΑΙ(OFF TOPIC). ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΙΤΑΚΙ!!!!:confused: :confused: :confused: :confused:
  22. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΑΙΔΕΣ! Η ΤΙΜΗ ΤΩΝ 695 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ!!!!!;) :( :( :( :mad:
  23. ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΓΗΛΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΕΣΩ ΝΑ ΜΑΘΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ!!!!!!;) ;)
  24. ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ PREVIEWS ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΕΒΑΙΑ!!!ΧΑ!ΧΑ!:) :p :happy: :D :rolleyes: ;) :ninja: :w00t: :w00t: :w00t:
  25. ΑΜΑ ΒΓΕΙ ΤΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ! ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΤΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΩΡΟ ΛΑΜΠΑΔΑ!!!!!:lol: :lol: :lol: :lol:
×
×
  • Create New...