babis306
Members-
Δημοσιεύσεις
48 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by babis306
-
Μακαρι.... Θα το δοκιμασω ή σημερα ή αυριο και θα πω αποτελεσματα... Τιποτα ακριβως τα ιδια. Αν ειναι στην αναμονη και μπω στο αμαξι δεν συνδεεται πρεπει να το ανοιξω. Αν ειναι στην αναμονη δεν μπορω να παρω τηλεφωνο πρεπει να το ανοιξω. Αν ειναι στην αναμονη και με παρουν τηλεφωνο δεν ξερω (γιατι δεν ετυχε). Παντως οταν προσπαθω να παρω και ειναι στην αναμονη και δεν παιρνει τηλεφωνο μολις το ανοιξω εστω και μετα απο 5 λεπτα κατευθειαν καλει μονο του το νουμερο που προσπαθησα να παρω. Ευχαριστω παντως για την βοηθεια. Εχει αναφερθει το θεμα και απο αλλους στο site της CM και περιμενουν λυση.
-
Καλησπερα σε ολους. Εχω ενα θεματακι με το blade και το bluetooth carkit,eχω το FORD Mondeo το τελευταιο και εχει standar bluetooth πανω και στην οθονη στον πινακα οργανων μου βγαζει και τον τηλεφωνικο καταλογο, το θεμα ειναι ομως μεχρι τωρα οποια 2.2 και να εχω βαλει δεν μου βγαζει ολα τα ονοματα!!! μου εμφανιζει ας πουμε απο το Α εως το Ρ και τα υπολοιπα δεν τα εμφανιζει και πρεπει να τα ψαξω απο το τηλεφωνο, οχι και οτι πιο ευκολο οταν οδηγας. Πειραματιζομενος εβαλα την Cm7.0.3 και ω του θαυματος τα εμφανιζει κανονικα. Στην CM ομως υπαρχει αλλο προβλημα, αν το κινητο ειναι στην αναμονη αποσυνδεεται απο το bluetooth!!!!!!!! Στο site τους λενε οτι το δουλευουν για λυση του προβληματος,εχουν αναφερθει και απο αλλους τετοια για αποσυνδεση.Αυτη την στιγμη εχω την SS5 πανω σε Blade Gen 1-> Gen 2 me 512 Mb ξεκλειδωτα. Λογικα καπου σε καποιο αρχειο θα ειναι η διαφορα τους που εμφανιζει ολες τις επαφες. Να ευχαριστησω εκ των προτερων για την οποια βοηθεια. Υ.Σ. Μεχρι τωρα οτι κινητο ειχα συνδεσει (HTC diamond, iPhone) τις εβγαζε ολες κανονικα τις επαφες.
-
Καλησπερα Εγω ειμαι με FLB froyo R10
-
Παιδια καλημερα, μια βοηθεια παρακαλω. Ακολουθησα τον οδηγο της πρωτης σελιδας για το ξεκλειδωμα των 512 ΜΒ αλλα αφου εχω περασει clockwork recovery 3.0.2.4. gen 2 και recoveryManager 0.36b το εχω κανει και root με το z4root (γιατι το universal androot μου ελεγε failed---no foogoo--) δεν μου κανει εγκατασταση την ουγγρικη rom οταν το κανω επανεκινηση με πατημενα το menu volume+ και power. Καμια βοηθεια?????? Καλο Πασχα να εχουμε.
-
Καλημερα, ΟΧΙ βεβαια και εγω την JJ7 εχω και οπως προαναφερθηκε την εχω φερει οπως ακριβως θελω και θα το σκεφτω πολυ να βαλω αλλη. Ετσι κι αλλιως δεν εχω κανενα προβλημα μ'αυτην. :)
-
Καλησπερα. Σε JJ 7 μπαινουν αυτο τα θεμα? (Blue Gingerbread Circle Mod) Ρωταω, γιατι λεει για JJ 9, πριν κανω καμμια στραβη και παιδευομαι, και το'χω στρωσει και καλα τωρα!!! Μεχρι στιγμης μετα απο 2 μηνες περιπου και αφου εχω κανει την moda με τα 512 και εχω την JJ 7 πανω ολα πανε μια χαρα...... :D το iphone εχει μεινει στην τσεπη του σακακιου.... :X. Το μονο παραπονο ειναι οτι στο αμαξι στην οθονη του αυτοκινητου οταν συνδεεται το τηλεφωνο δεν φαινονται ολες οι επαφες σταματαει στο Σ. Αυτο αν δεν ηταν το iphone θα ειχε παρει τον δρομο για τα αποδυτηρια (συγνωμη, για τον γιο μου :!: )
-
Καλημερα , την 2.2 φοραω με την moda των 512 Μb. Ο φιλος efo μου το εστειλε και δουλευει μια χαρα. Ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον.
-
Καλησπερα, υπαρχει καποιο καλο παιδι να μου στειλει το πληκτρολογιο HTC_ime γιατι απο Modaco δεν βγαζω ακρη να το κατεβασω!!!!!!! Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Καλημερα, δεν το περασα ακομα λογικα αυτο που ζηταει πρεπει να ειναι το global map η καπως ετσι.Το βραδυ θα το περασω γιατι σε λιγο παω για δουλεια :cry:.
-
kostas1 ευχαριστω πολυ. :D
-
Καλησπερα καλη χρονια και χρονια πολλα σε ολους. Πως στα κομματια κατεβαζουμε το HTC_IME mod by jonasl repacked for the Blade απο το Modaco? Οτι απαντηση και να εδωσα στο κουιζ δεν το κατεβαζει :cry:
-
Καλησπερα και καλη χρονια να εχουμε ολοι, με την Japanese Jellyfish RLS2και 3 δεν μου παιζει συγκεκριμενα κομματια ΜΡ3 που βαζω για ηχους κλησης και για SMS???????? εχει τυχει σε κανεναν????????????? ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ΟΛΟΥΣ Εννοειτε με υην moda για την μνημη!!!!!!!!!!!!
-
Καλησπερα, και σε μενα στο Mondeo μια χαρα δουλευει (χωρις καμμια αποσυνδεση) με μονο προβλημα μετα το update σε 2.2 οτι δεν μου δειχνει στην οθονη του αυτοκινητου ολα τα ονοματα απο τον τηλεφωνικο καταλογο ξεκιναει απο το Α και σταματαει στο S. Με την μαμα ROM τα εδειχνε κανονικα ολα. Ολες οι επαφες ειναι περασμενες με Λατινικους χαρακτηρες. Καμμια ιδεα κανενας για το τι παιζει???:blink:
-
Καλημερα με vodafone a la carte σας δουλευει το vodafone 360? γιατι εγω δεν μπορεσα με κανενα τροπο να το κανω να δουλεψει!!!!!!! Επισης διπλα στις γραμμες του σηματος που βγαζει 3g, gprs κλπ δεν μου βγαζει τιποτα!!!! Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια βοηθεια.
-
Οκ ευχαριστω πολυ, εν οψει μεταφορας της υπαρχουσας γραμμης στην vodafone το αφηνω οπως εχει και βλεπουμε. Ευχαριστω και παλι.
-
Καλησπερα, παιδες τι ρυθμισεις πρεπει να βαλω για να συνδεθει το 360 στο Η1 με Wind?
-
username : babis306 pack #6 & #8 Ευχαριστω προκαταβολικα Pentraks ευχαριστω πολλυ για τα .blz
-
Αν μπορεις πακετα #6 και #8 σε παρακαλω
-
μολις τωρα μ'αφησε και τα κατεβασα και τα 2 πακετα! Πανω που ειχα αρχισει να απελπιζομαι και να λεω οτι σημερα ειναι η τελευταια προσπαθεια. Αν θελεις παντως αυτο που θα ετοιμασεις με τα original προγραμματα στειλτο και μολις βρω ευκαιρια και οργανωσω τον φακελο με αυτα που εχω και εγω οτι δεν εχεις βαλει και παιζει σιγουρα σε 6600 θα τα ανεβασω και εγω. Ευχαριστω πολλυ Babis 306
-
You are not a Streamloader. Sorry, due to current network load only Streamloaders can download this file. Αυτο μου βγαζει οταν παω να κατεβασω τα αρχεια! Τι γινετε μονο αυτοι το ξερουν :mad: Ενω στο acount με βλεπει κανονικα με αφηνει να κανω login δεν με αφηνει να τα κατεβασω
-
καλησπερα και χρονια πολλα εκανα ενα free acount στο http://www.streamload.com με username babis306 αν φτανει αυτο, το e-mail ειναι babis306@hotmail.com αν χρειαζεται
