Jump to content

vis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    278
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by vis

  1. To aida αναφέρει το video bios. Onboard κάρτα γραφικών έχεις ?
  2. Έχεις δίκιο , μπερδεύτηκα με τον διπλασιασμό που πήρα από sms προσφορά. Συγνώμη για την παραπληροφόρηση.
  3. Ανάλογα την ανανέωση, στο online κερδίζεις bonus.
  4. vis

    ZTE V970

    Tα τραβάς δεξιά η αριστερά
  5. 2x bonus double-ας http://www.wind.gr/gr/q/paketa-q/kalokairinos-double-as-/
  6. vis

    ZTE V970

    Ρυθμίσεις/διαχείριση κάρτας sim/περιαγωγή/εμφάνιση υπενθύμισης περιαγωγής/ποτέ Απλά προσέχεις αν ταξιδεύεις εξωτερικό ή βρίσκεσαι κοντά στα σύνορα. Δεν έχουν απεργία στα ΕΛΤΑ σήμερα ?
  7. Είναι να πέσεις σε τσακάλι, εγώ με q ξεμπέρδεψα σε ένα λεπτό. Δυστυχώς πολλοί έχουν τη νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου. Αν δεν ξέρουν τη δουλειά τους (δεν τους ρίχνω ευθύνες) να τους βάζετε να μιλάνε με τα κεντρικά
  8. άμα έχεις και 3 σταθερές .....
  9. Αναφέρθηκε παραπάνω , περνάς από ένα κατάστημα wind για τα σχετικά , και μετά από 1 λεπτό σου έρχεται μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε το bonus
  10. Να είσαι καλά , εσύ και η wind. Μόλις τα τσίμπησα και εγώ Ευχαριστώ
  11. Έκανε κανένας με ενεργοποιημένο διπλασιασμό , ανανέωση σήμερα να δούμε αν ισχύει ?
  12. vis

    ZTE V970

    Ναί , η πτήση δεν είναι Σινγκαπούρη - Ελλάδα. Υπομονή μερικές ημέρες ακόμα.
  13. vis

    ZTE V970

    To κυριότερο , πέρασα nova launcher και δεν δεχόταν widgets , σε μερικές ρυθμίσεις του miui έβγαζε error , σε κάποιες επιλογές δεν ήταν ορατό το κείμενο, είχε εφαρμογές που δεν ήθελα και δεν μπορούσα να αφαιρέσω , ή να μην τις κάνω εγκατάσταση μέσω aroma. Πιστεύω ότι θέλει αρκετή δουλειά για να στρώσει.
  14. vis

    ZTE V970

    Τελικά επιστρέφω στη bruno v1.2r , συνάντησα αρκετά προβλήματα στη miui
  15. vis

    ZTE V970

    Πέρασα τη miui v1.4 Έχει αναλυτικές οδηγίες. Όσο τη σκαλίζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει , είναι περισσότερο παραμετροποιήσιμη
  16. vis

    ZTE V970

    Με μια γρήγορη ματιά νομίζω έχει περισσότερες ρυθμίσεις , και tweeks. Σαν επιδόσεις είναι ακριβώς ίδια. 2920 quadrant Στη διαχείριση των sim πάσχει λίγο . (chekaro με twin sim cosmote / Q telecom) Θα την αφήσω μερικές μέρες για δοκιμή.
  17. vis

    ZTE V970

    Μόλις παρέλαβα και εγώ , από aliexpress antion store, με δώρο θήκη και screen protector. Ήρθε έτοιμο γυρισμένο στα ελληνικά με bruno V1.1R2MOD Μόλις φορτίσει θα τσεκάρω και την miui
  18. vis

    ZTE V970

    Μήπως είναι καλύτερα οι συζητήσεις περί gps προγραμμάτων να πάνε στο αντίστοιχο thread και να μην "ξεχειλώνουν" το συγκεκριμένο νήμα ?
  19. Aρχικά θα βάλεις 2 whatsup , και μετά μετατρέπεις το ένα σε frog. Προσοχή από frog προώθηση στο whatsup σε χρεώνει κανονικά.Από whatsup προώθηση σε frog δωρεάν.
  20. Για προϊόν cosmote το site είναι απαράδεκτο !!!!!
  21. vis

    ZTE V970

    Ενημέρωσε και το μαγαζί και στείλτους και τις photo
  22. vis

    ZTE V970

    Σαν hardware πρόβλημα της οθόνης μου ακούγεται.Για βγάλε καμία photo.Πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να το επιστρέψεις !!!!!
  23. vis

    ZTE V970

    Έχει δοκιμάσει κανένας την MIUI ROM 1.3 (June 16 2013) Προχθές έβαλα παραγγελία για το δικό μου , και το περιμένω πως και πως για flasharisma
×
×
  • Create New...