-
Δημοσιεύσεις
278 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by vis
-
To aida αναφέρει το video bios. Onboard κάρτα γραφικών έχεις ?
-
Έχεις δίκιο , μπερδεύτηκα με τον διπλασιασμό που πήρα από sms προσφορά. Συγνώμη για την παραπληροφόρηση.
-
Ανάλογα την ανανέωση, στο online κερδίζεις bonus.
-
2x bonus double-ας http://www.wind.gr/gr/q/paketa-q/kalokairinos-double-as-/
-
Ρυθμίσεις/διαχείριση κάρτας sim/περιαγωγή/εμφάνιση υπενθύμισης περιαγωγής/ποτέ Απλά προσέχεις αν ταξιδεύεις εξωτερικό ή βρίσκεσαι κοντά στα σύνορα. Δεν έχουν απεργία στα ΕΛΤΑ σήμερα ?
-
Είναι να πέσεις σε τσακάλι, εγώ με q ξεμπέρδεψα σε ένα λεπτό. Δυστυχώς πολλοί έχουν τη νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου. Αν δεν ξέρουν τη δουλειά τους (δεν τους ρίχνω ευθύνες) να τους βάζετε να μιλάνε με τα κεντρικά
-
άμα έχεις και 3 σταθερές .....
-
Αναφέρθηκε παραπάνω , περνάς από ένα κατάστημα wind για τα σχετικά , και μετά από 1 λεπτό σου έρχεται μήνυμα ότι ενεργοποιήθηκε το bonus
-
Να είσαι καλά , εσύ και η wind. Μόλις τα τσίμπησα και εγώ Ευχαριστώ
-
Έκανε κανένας με ενεργοποιημένο διπλασιασμό , ανανέωση σήμερα να δούμε αν ισχύει ?
-
Καλή επιτυχία !!!!!!!!!!!
-
Ναί , η πτήση δεν είναι Σινγκαπούρη - Ελλάδα. Υπομονή μερικές ημέρες ακόμα.
-
To κυριότερο , πέρασα nova launcher και δεν δεχόταν widgets , σε μερικές ρυθμίσεις του miui έβγαζε error , σε κάποιες επιλογές δεν ήταν ορατό το κείμενο, είχε εφαρμογές που δεν ήθελα και δεν μπορούσα να αφαιρέσω , ή να μην τις κάνω εγκατάσταση μέσω aroma. Πιστεύω ότι θέλει αρκετή δουλειά για να στρώσει.
-
Τελικά επιστρέφω στη bruno v1.2r , συνάντησα αρκετά προβλήματα στη miui
-
Πέρασα τη miui v1.4 Έχει αναλυτικές οδηγίες. Όσο τη σκαλίζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει , είναι περισσότερο παραμετροποιήσιμη
-
Με μια γρήγορη ματιά νομίζω έχει περισσότερες ρυθμίσεις , και tweeks. Σαν επιδόσεις είναι ακριβώς ίδια. 2920 quadrant Στη διαχείριση των sim πάσχει λίγο . (chekaro με twin sim cosmote / Q telecom) Θα την αφήσω μερικές μέρες για δοκιμή.
-
Μόλις παρέλαβα και εγώ , από aliexpress antion store, με δώρο θήκη και screen protector. Ήρθε έτοιμο γυρισμένο στα ελληνικά με bruno V1.1R2MOD Μόλις φορτίσει θα τσεκάρω και την miui
-
Μήπως είναι καλύτερα οι συζητήσεις περί gps προγραμμάτων να πάνε στο αντίστοιχο thread και να μην "ξεχειλώνουν" το συγκεκριμένο νήμα ?
-
Για να δούμε και από εδώ :D
-
Aρχικά θα βάλεις 2 whatsup , και μετά μετατρέπεις το ένα σε frog. Προσοχή από frog προώθηση στο whatsup σε χρεώνει κανονικά.Από whatsup προώθηση σε frog δωρεάν.
-
Για προϊόν cosmote το site είναι απαράδεκτο !!!!!
-
Ενημέρωσε και το μαγαζί και στείλτους και τις photo
-
Σαν hardware πρόβλημα της οθόνης μου ακούγεται.Για βγάλε καμία photo.Πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να το επιστρέψεις !!!!!
-
Έχει δοκιμάσει κανένας την MIUI ROM 1.3 (June 16 2013) Προχθές έβαλα παραγγελία για το δικό μου , και το περιμένω πως και πως για flasharisma
