Καλημερα,
Εχει επικοινωνήσει κανεις με την Cosmote για το θέμα της διακοπής της έκπτωσης του ηλεκτρονικου λογαργιασμου; Για την δική μου περίπτωση η διακοπη της έκπτωσης ειναι υπολογισμο ποσο, αφου μιλάμε για 2 σταθερα, 3 κινητα και cosmote tv.
Ηταν ανένδοτοι. εκανα πολυ έντονα παράπονα, και το επιχειρημα τους ήταν οτι είναι απόφαση της εταιρίας για όλους τους συνδρομητες, οχι μονο για μένα. Δεν το έκρινα λογικο αυτο, και ζήτησα να με καλέσουν απο level2. Οντως με κάλεσα, και είπαν το ίδιο. Ηλίθιο επιχείρημα. Οπότε απο 1/10 που ενεργοποιηουν την διακοπη της έκπτωσης και για 2 μηνες μπορεις να φυγεις αζημίως. Το ωραίο είναι οτι τους είπα οτι θα ενεργοποιήσω τους ένχαρτους λογαργιασμους. Δεν είπαν κάτι, οποτε σε 2ο χρόνο, λογικα θα βάζουν χρέωση για αυτο.
Μίλησε κανεις άλλος μαζί τους?