Dolomites, από την wind έχουν δίκιο. Για αποφυγή του πάρε-δώσε, κατά την αίτηση φορητότητας έχεις 2 επιλογές:
1) Να περιμένεις να περάσουν 14 ημέρες και μετά να στείλουν την αίτηση φορητότητας
2) Να παραιτηθείς του δικαιώματος υπαναχώρησης και να στείλουν άμεσα την αίτηση φορητότητας
Από εκεί και πέρα, σχετικά με την πίστωση του ποσού, την Δευτέρα πήγα και πλήρωσα τον λογαριασμό της Cosmote (140 ευρώ λόγω ποινή αποχώρησης πριν τη λήξη του συμβολαίου, 1 ημέρα στο δίκτυο τους έκατσα). Το ποσό ήταν το πάγιο 2 μηνών (αφορούσε 2 γραμμές). Έστειλα με e-mail στο business.gr@vodafone.com τον λογαριασμό με την απόδειξη πληρωμής (Υ/Ο του ατόμου που μίλησα) και την επόμενη ημέρα μου είπε πως το αίτημα έγινε δεκτό. Τα χρήματα που έδωσα επιστράφησαν και στα 2 νούμερα σε μορφή παγίου, λάβαμε και οι δύο το παρακάτω μήνυμα με SMS
VODAFONE
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ 4 ΜΗΝΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΓΙΟ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ 15/03/2022
Πιο επίσημα δεν γίνεται. Το κάνουν αρκεί να το κανονίσεις μαζί τους καθώς και να διαπραγματευτείς τις παροχές σου (ξεκινήσαμε με 20GB internet και φτάσαμε στα 30GB τον μήνα με το ίδιο μειωμένο πάγιο που πρότειναν).