Φίλε pexths,
σου παραθέτω την αλληλογραφία μέσω email που είχα με την τεχνική υποστήριξη της cosmote.
Κάποιες φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς εφόσον δεν έχεις να προσφέρεις τίποτα και να βοηθήσεις πραγματικά.
Φίλε eatmydust thanx a lot!
Subject: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ CALL THEM ALL 600 [#xxxxxx]
Καλησπέρα σας, ενεργοποίησα το πακετο call them all 600 κατα λάθος 2 φορες, στις 14/03/12 και 15/03/12 τηλεφωνώντας στο 1330 και χρεώθηκα 2 φορές από 5e. Ζητάω να μου πιστωθεί-επιστραφει η 2η ενεργοποίση των 5e.
Αγαπητέ Κύριε xxxxxxxx,
Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σχετικά με το θέμα που αναφέρετε να σας ενημερώσουμε ότι σε συνεργασία με το τεχνικό τμήμα αφαιρέθηκε το πακέτο χρόνου ομιλίας και πιστώθηκε το ποσό των 5€ στην καρτοκινητή σας σύνδεση .
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.
Με εκτίμηση,
xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx
Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών