Φίλοι, off topic αλλά, γιατί μπερδεύεστε και μπερδεύετε και άλλους;
Άσχετα μεταξύ τους τα θέματα:
1. η έκδοση τιμολογίου σε εταιρεία με απαλλαγή ΦΠΑ και
2. η 2ετής επίσημη εγγύηση...
1. Έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ κάνουν (ή πρέπει να κάνουν) όλα τα καταστήματα και όλες οι αλυσίδες. Οι μεγάλοι το κάνουν εύκολα και απλά, τα μικρά καταστήματα συνήθως το κάνουν δύσκολα. Φυσικά υπάρχουν και πολλές φωτεινές εξαιρέσεις στα μικρά καταστήματα που δεν σε ταλαιπωρούν. Προϋπόθεση φυσικά η εταιρεία να είναι σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, να αγοράζει ο εκπρόσωπος ή άτομο που έχει εξουσιοδοτήσει ο εκπρόσωπος και διάφορα άλλα.
2. Επίσημη (τονίζω ΕΠΙΣΗΜΗ, δηλαδή ΜΟΝΟ InfoQuest) δίνουν ΜΟΝΟ οι μεγάλες αλυσίδες και όσα καταστήματα προμηθεύονται από αυτή (την infoquest). Τα άλλα καταστήματα έχουν 1ετή ή 2ετή εγγύηση καταστήματος, όχι επίσημη δηλαδή. Δηλαδή αν πάθει κάτι εντός του χρονικού διαστήματος της εγγύησης, το γυρνάνε Κίνα ή σε κάποια ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία. Πάντως όχι στον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα. Αυτό ισχύει για τις συσκευές Xiaomi-Poco-Redmi. Σε άλλα brands (κυρίως Samsung αλλά ίσως και Realme) μπορείς να βρεις 2ετή κανονική-επίσημη εγγύηση από άλλα καταστήματα, εκτός των "επισήμων"...
Αυτά σας τα λέω στα σίγουρα, επειδή έχω ψάξει και τα 2 θέματα, έχω μιλήσει πολλές φορές σε τηλέφωνα και διά ζώσης με αρμόδιους.