Jump to content

adok13

Members
  • Δημοσιεύσεις

    524
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by adok13

  1. re παιδια υπαρχει καποιος τροπος να κανουμε browshing απτην κονσολα μας;
  2. παιδια επειδη τα δοκιμασα ολα και δεν ειδα προκοπη τελικα κατεφυγα στη γνωστη παραδοσιακη μεθοδο.FORMAT και τωρα ολα οκ.:rolleyes:
  3. βρηκα ενα site απτο google για πολλα γνωστα usb modem αλλα οπως ηταν αναμενομενο το baudtec δεν το ειχε.κριμα γιατι ηθελα να δω τα στατιστικα μου για να δω τι πακετο να παρω οταν μου τελειωσει το trial του conn-x.:(
  4. σευχαριστω πολυ.για το sagem ok,εινα του αδερφου μου αυριο θα παω να δω τη γραμμη του,αλλα sτο δικο μου το baudtec δεν δουλευει to alt+d:(
  5. ναι για αυτο και επισης το baudek πουδινε δωρο το conn-x trial.
  6. πως μπορω να δω στατιστικα γραμμης σε usb modem,σε router μπαινεις στις ρυθμησεις του αλλα στο usb modem;
  7. αν εκανα απευθειας στην on θα περιμενα ενα μηνα μονο για να δωσει γραμμη ο οτε,αυτονοητο το γιατι ετσι;ενω τωρα σε μια βδομαδα καθαρισα απτον οτε;).
  8. ΣΕ ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου για την απαντηση σου.εχω ακουσει πολλα καλα λογια για την on.
  9. ρε παιδια για βοηθειστε με οποιος ξερει.εβαλα γραμμη οτε(τριτη θαρθει ο τεχνικος)στα καπακια θα κανω αιτηση στην on gia full LLU.μεχρι να ενεργοποιηθω στην on θα πρεπει να πληρωνω παγια στον οτε;και αν ξερετε ποσο περιπου κανει η on για ενεργοποιηση,μενω πειραια.
  10. για windows xp.προβλημα software ειναι γιατι οταν τα ειχα βαλει δεν υπηρχε τετοιο προβλημα.αλλα δεν ξερω τι φταιει.τωρα κατεβασα το registry fix να καθαρισω την registry αλλα το φοβαμαι γιατι αμα παρει σβαρνα και σβηνει sth registry οτι αυτο θεωρει λαθος θα μου τα κανει ολα μπου***λο.
  11. ρε φιλε δοκιμασε ενα αλλο psu.ta restart 90% οφειλονται στο psu.me αυτα που λεγες στην αρχη το μυαλλο μου πηγενε σε ιο,αλλα αφου me to format διορθωθηκαν ολα εκτος απο τα restart και αφου μας ειπες οτι μολις συνδεσες usb hdd πανω εκανε format ολα δειχνουν τροφοδοτικο.
  12. http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,23201-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html?findid=44466# υπαρχου κιαλα πολλα τετοιου ειδους προγραματα,για να τα βρεις ομος τα χαμενα αρχεια σου θα πρεπει να μην εχεις χρισημοποιησει τη καρτα μνημης πολυ απτη στιγμη που σβησες ταρχεια και μετα.δοκιμασε.
  13. μονο format και εγκατασταση greek windows xp.;)
  14. ρε παιδια το πισι μου αργει πολυ να ανοιξει μεταξη του boot kai της οθονης welcome.απενεργοποιησα services pouδεν ξερω εκανα defragment sto startup εχω βγαλει ολλα τα προγραμματα,τι αλλο να κανω ρε ****το;:mad:
  15. οπως σας ειπα στο σπιτι της κοπελας που ειχε το προβλημα με την tellas ειχε παει τεχνικος και τα ειχε βρει τελεια ολα.οποτε και εγω σκεφτηκα οτι ο τεχνικος ελεγξε τα παντα και δεν πηγα εγω να δω τις συνδεσεις.ομος λεω πριν της πω να παει να κανει καταγκελια να ελεγξω και εγω για να ειμαστε σιγουροι.πηγα λοιπον και τι να δω;αναποδα ολα τα φιλτρακια.:blink:το μονο που εχω να πω λοιπον ειναι συγχαρητηρια στο αρτια εκπεδευμενο τεχνικο τμημα της τελλας.αν και σε αυτη τη περιπτωση ειναι κατι χειροτερο γιατι δεν ειναι οτι δεν ξερουν πως μπαινουν τα φιλτρακια αλλα γραφουν στα αχη**α τους πελατες τους,βαριοντουσαν οι κυριοι να ψαξουν τι φταει,ειδαν οτι με τη συσκευη τους ολα οκ και απο εκει και περα σου λεει αντε κοψε το λαιμο σου και μη μας τα πριζεις.:mad::angry:
  16. οταν λες βρηκες το δικτιο τους τι ενοεις;πως ονομαζοταν το δικτιο που βρηκες;στη μαρινα ζεας οταν μπηκα στα flocafe το δικτιο ονομαζοταν flocafe και οταν ανοιγα τον browser η πρωτη σελιδα που μου εβγαζε ηταν των flocafe.στο πασαλιμανι στα flocafe βρηκα δικτια με μια αλλη ονομασια στο οποιο ομος δεν μπορουσα να μπω παροτι δεν ηταν κλειδωμενο.
  17. ρε παιδια εχω μια φιλη που εβαλε τελλας(δυστυχως)εχει ενα σωρο προβληματα,αποσυνδεσεις στη τηλ. γραμμη,η αναγνωριση δουλευει σπανια(το λιγοτερο βεβαια ειναι αυτο)αποσυνδεσεις στο ιντερνετ,εκει που μιλαει στο τηλ. ξαφνικα μιλαει στον αερα,γενικα δεν λειτουργει τιποτα.μετα απο ενα σωρο τηλ. που εκανε στην εταιρια αξιωθηκαν να στηλουν τεχνικο.το αποτελεσμα ηταν να τις πει οτι ολα λειτουργουν τελεια και οτι φταινε kai οι 3 συσκευες της.τωρα θελω να κανει διακοπη αλλα φυσικα να μην τους πληρωσει τη ριτρα.τι μπορει να κανει;
  18. ε,ρε πλακα πουχουμε.σαυτο το κρατος πουλαει ο καθενας οσο γουσταρει και δεν τον ελεγχει κανεις και οτι χρεωνουν το ιντερνετ μας πειραξε;εδω να δειτε οτι σε λιγο καιρο στις καφετεριες δεν θα φερνουν νερο για να παιρνουμε εμφιαλομενο και να το πληρωνουμε .
  19. ρε παιδια ολα τα flocafe εχουν free wi-fi;στο πασαλιμανι ηταν κλειδωμενο.εκανα κατι λαθος;
  20. και τοσο χαλια video;:mad:
  21. στο x-plore πως μπορουμε να δουμε τους κρυμμενους φακελους;Επισης μπορουμε να απενεργοποιησουμε τον έλεγχο ποιστοποιητικων οταν περναμε μια εφαρμογη;εχω το n80.:blink:
  22. ρε παιδια μια ερωτηση αν ξερει καποιος,εχω το n80 και θαθελα να μαθω αν μπορουμε να προσθεσουμε καποιο featurepack στο λειτουργεικο του κινιτου μας ή τα featurepack βγαινουν μονο σε καποια καινουργια μοντελα.Επισης τωρα που βγηκe symbian 9.5 οι εφαρμογες που θα βγουν στο μελλον για 9.5 θα ειναι συμβατες με 9.1;
×
×
  • Create New...