Έχετε δίκιο στο ότι πρέπει να πληρώνουμε τους λογαριασμούς στην ώρα μας και εγώ είμαι υπερ αυτού, μάλιστα τη δρομολόγισα πρώτη μου δουλειά αύριο το πρωί, απλά στο αρχικό μου θέμα ξέχασα να σας ενημερώσω πως η υπηρεσία μας ενημέρωσε το πρωί, μετά τους πήρα τηλέφωνο κατά τις 13:00 και κατά τις 15:00 που είχα ξαπλώσει θεώρησαν σωστό να με ενημερώσουν ξανά ταράζοντάς μου τη μεσημεριανή μου ηρεμία, πράγμα που με εξοργίζει, γιατί είναι κλασική τακτική τοκογλυφικής τράπεζας.
Απλά εγώ, γενικά, είμαι κατά στη δημιουργία ενός τέτοιου τμήματος γιατί το βρίσκω περιττό από τη στιγμή που μου έρχεται ο λογαριασμός και ξέρω και πότε λήγει και γράφει ο λογαριασμός επάνω τι θα γίνει αν δεν τον πληρώσω νομίζω πως είναι υποβάθμιση της νοημοσύνης μου -τουλάχιστον-.