Jump to content

gpapas640

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2.007
  • Εγγραφή

  • Days Won

    3
  • Αξιολογήσεις

    0%

gpapas640 last won the day on Ιούνιος 18 2024

gpapas640 had the most liked content!

1 Follower

About gpapas640

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

gpapas640's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

158

Φήμη

  1. Αυτοί που τα πήραν και πέρυσι ενώ τα μαθηματικά δεν έβγαιναν .
  2. Πρώτον, ο συνήγορος του Πολίτη ασχολείται με τις κρατικές υπηρεσίες. Προφανώς εννοείς συνήγορο του καταναλωτή, ο οποίος και πάλι δε δρα αυτοβούλως ούτε έχει αρμοδιότητες παρεμβασης στην αγορά. Δεύτερον, οι καταναλωτικές οργανώσεις είναι ισχυρές όταν έχουν πολλά και δραστήρια μέλη. Για πες μας λίγο, σε καταναλωτική οργάνωση ανήκεις εσύ; Τρίτον, κατεξοχήν αρμόδια για της τηλεπικοινωνίες είναι η ΕΕΤΤ. Τρομάρα σας, έχετε και άποψη...
  3. Μετά το περσινό φιάσκο δεν ασχολούμαι με τέτοιους "διαγωνισμούς" προσωπικά. Ούτως ή άλλως τα καλά δώρα θα τα πάρουν οι "ικανότεροι".
  4. Η φορητότητα σε Cosmote neo είναι δωρεάν και ο πρώτος μήνας είναι δωρεάν
  5. Την επόμενη φορά που θα θέλω να ρωτήσω κάτι, θα στέλνω πρώτα πμ, μην τυχόν πάρει ο άλλος στραβά ο άλλος τη διατύπωση και μου επιβάλλει την υπέρτατη τιμωρία: να μην μου απαντήσει επειδή "δεν μιλάνε έτσι". Ρεεεε τι ακούμεεεε εδώ μεσααα
  6. Φίλε μου θες να βοηθήσεις ή όχι; Πες ότι εγώ είμαι βλάκας και δεν καταλαβαίνω. Με τις ειρωνίες δεν καταφέρνεις κάτι ειλικρινά. Αντίθετα με μια σύντομη απάντηση θα μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει όλο αυτο. Και δεν ειναι προσωπικό αυτό. Πολλοί έχω δει να έχουν παρόμοια συμπεριφορά, λες και είναι δάσκαλοι που θέλουν να πικαρουν μαθητές που δεν προσέχουν στο μάθημα.
  7. Δε βγάζει πολύ νόημα αυτό που λες . Ποιο πακέτο ενεργοποιείς ακριβώς; Δεν τραβάει αυτόματα τα 13 ή 15€ και ενεργοποιεί το ανάλογο πακέτο;
  8. Το ίδιο ακριβώς. Επίσης μου έκανε εντύπωση που πάνω γράφει "youth connection pack" και κάτω από το κολλημένο αυτοκόλλητο που γράφει τις παροχές τις προσφοράς υπάρχει παλιότερο αυτοκόλλητο με άλλη προσφορά.
  9. Μόλις παρέλαβα 2 νέα νούμερα (αντί για 1 που είχα ζητήσει) μέσω acs με την προσφορά των 15€. Άραγε αν τα βάλω στο συρτάρι για μια ώρα ανάγκης θα ισχύει; Υπήρχαν κάποιοι που έλεγαν ότι αυτό δεν είχε πιασει, αν θυμάμαι καλα, ότι το σύστημά τους έβγαζε ως παλιους πελάτες και δεν μπορούσαν να τους βάλουν τα 15 γκιγκα.
  10. Για αυτούς δεν είναι καθόλου "σφάλμα". Μια χαρά τσιμπάνε τα 2ευρακια στους ανυποψίαστους.
  11. Δεν τους ενδιαφέρει πότε έκανες την τελευταία ανανέωση, αλλά αν έκανες γενικά κάποια ανανέωση πριν βγει η ανακοίνωση. Οπότε σύμφωνα με αυτά που ξέρουμε έως τώρα , δεν έχεις θέμα. Επειδή όμως ποτέ δεν ξέρεις, κάνε μια ερώτηση στο τσατ να είσαι σίγουρος.
  12. Γρήγορα να ενημερώσει το live chat για να του επιστρέψουν τα 2,2€ και να του ενεργοποιήσουν το data control ώστε να μην χρεώνεται κάθε φορά που του τελειώνουν τα δεδομένα. Δυστυχώς η συγκεκριμένη προϋπηρεσία ΔΕΝ είναι προενεργοποιημενη.
  13. Συνήθως σου ζητάνε είτε να διακόψεις την αριθμό είτε να κάνεις φορητότητα σε άλλο πάροχο. Καλύτερα μιλά με την κοσμοτέ για περισσότερες πληροφορίες.,
  14. Έχεις μπερδέψει το νόημα της δευτερεύουσα πρότασης (αυτή που είναι ανάμεσα στα κόμματα). Το "εντός 30 ημερών" αναφέρεται στην προθεσμία για να ζητήσεις το υπόλοιπο σου πίσω, όχι στο ποτε πρέπει να βάλεις κάρτα. Αυτό που ουσιαστικά σου λέει είναι ότι προϋπόθεση για να μπορέσεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω είναι μέχρι την ημερομηνία που βγήκε η ανακοίνωση (δηλαδή μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου) για τις τιμολογιακές αλλαγές να εχεις βάλει κάρτα μια φορά. (Πιστεύω ότι για να θες να σου επιστρέψουν κάποιο υπόλοιπο, σίγουρα θα έχεις βάλει κάρτα, άρα πρακτικά αυτό που λέει είναι κάτι αυτονόητο). Από εκεί και πέρα, για να διεκδικήσεις την επιστροφή χρημάτων θα στείλεις κάποιο email ή μήνυμα στην κοσμοτέ που θα λες κάτι του τύπου "δε συμφωνώ με την τάδε τιμολογιακή αλλαγή με τάδε ημερομηνία έναρξης ισχύος της αλλαγής αυτής, οπότε θέλω τα λεφτά μου πίσω". Πότε έχεις προθεσμία να το κάνεις; Μεσα σε 30 ημέρες αφού έχει ξεκινήσει να ισχύει η τιμολογιακή αλλαγή. Ελπίζω να το ξεκαθάρισα λιγο
  15. Καθόλου μπερδεμένοι δεν είναι. Πρέπει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία ισχύος των τιμολογιακών αλλαγών να ενημερώσεις την Cosmote ότι θέλεις τα λεφτά σου πίσω. Αυτά που σε μπερδεύουν προβλέπονται από την ΕΕΤΤ, η κοσμοτέ κάνει απλώς copy paste.
×
×
  • Create New...