Jump to content

panthiras_mes

Members
  • Δημοσιεύσεις

    56
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About panthiras_mes

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

panthiras_mes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Παιδια καλημερα. Μια ερωτηση οποιος γνωριζει. Μπορω να κανω print screen στο J7 ή δεν γινεται?? Ευχαριστω!
  2. Παιδια καλημερα!! Μια ερωτηση. Επειδη του χω βαλει καρτα sd απο προηγουμενο κινητο που την ειχα, συγκεκριμενα LG g4 και εχω καποια βιντεο mp4 δεν μου τα ανοιγει. Κατεβασα σημερα ενα προγραμμα το mx player και διαβαζονται κανονικα μεσω του προγραμματος. Το θεμα ειναι να μπορεσω να διαλεξω οταν πηγαινω στη Συλλογη να παιζει κατευθειαν απο κει, γιατι παιζει απο το αυτοματο "Αναπαραγωγη βιντεο". Υπαρχει καποια ρυθμιση για αυτο στο κινητο καπου?? Υ.Γ.: Με χαλαει μονο που δεν υπαρχουν ρυθμισεις στη Συλλογη για να μπορεσεις να κλειδωσεις αρχεια.
  3. Καλημέρες και σε ευχαριστώ που μου δίνεις τη πάσα και με τον τρόπο μου να βοηθήσω όσο μπορώ. Λοιπόν Δευτέρα είχε γίνει το σκηνικό και έφυγα σα να μην πω πως, απο τα γραφεία της προκόρντια. Την Τρίτη απο τη δουλειά μου το πρωί μπαίνω και βρίσκω το τηλέφωνο του συνήγορου του πολίτη. Επικοινωνώ και με το που αρχίζω να λέω το πρόβλημα μου λένε όχι εδώ απευθυνθείτε στο συνήγορο του καταναλωτή. Έτσι και έγινε. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν στείλε αναλυτικά το πρόβλημά σου στο email grammateia@synigoroskatanaloti.gr με τα στοιχεία σου και την ταυτότητά σου σκαναρισμένη καθώς και διευθύνση, τηλέφωνα. Να πω κάτι επί της ευκαιρίας. Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν σημαίνει ότι θα λύσει το πρόβλημα σε κανέναν. Απλά έχει τα εξής καλά στοιχεία. Γίνετε επίσημη καταγγελία και στέλνεται επίσημο έγγραφο από δημόσιο φορέα και είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν. Όχι όπως όταν στέλνεις ενα mail και σε γράφει η κάθε εταιρεία. Επίσης ο σκοπός του είναι (τουλάχιστον μεταφέρω αυτά που είπαν σε εμένα και σας τα λέω) να σας φέρουν σε ακρόαση, δηλαδή face to face με την εταιρεία, κάποιον εκπρόσωπο και με το συνήγορο μπροστα για να υπάρξει συζήτηση. Ειδάλως μέσα απο τη διαδικασία αυτή και την όλη πίεση που ασκείται να σας το αντικαταστήσει η εταρεία ή να βρεθεί μια μέση λύση τελικώς. Για την κάθε περίπτωση αναλαμβάνει κάποιος εκπρόσωπος απο τον συνήγορο για εσάς, όπου παίρνει τις καταγγελίες τις επεξεργάζεται κατάλληλα εφόσον κρίνει και στέλνει το επίσημο έγγραφο. Το οποίο έρχεται και στο σπίτι σας όταν πάει στην εταιρεία (LG) σαν κοινοποίηση. Στην πρώτη λοιπόν που είχα στείλει και την έστειλε μετά ο συνήγορος μου απάντησε σχετικά γρήγορα η LG σύμφωνα με τα λεγόμενα της procordia. Πολύ περιεκτικά 2-3 γραμμές σαν να με σνομπαραν εντελως. Καπάκια φεύγει απάντηση απο μένα λιγο πιο ουσιαστική, αναφέρωντας καποια δικαιωματα (παντα όλες οι επιστολες με ωραιο τροπο οχι βεβαια βρισιες) και καπως πιο πιεστική. Απάντησε πάλι σχετικά γρήγορα και αυτή τη φορά μαζί με την procordia, αυτό ξέχασα να σας το πω κοινοποιούνταν και στην procordia. Σε αυτή την επιστολή που έλαβα μου ανάψαν τα λαμπάκια μπορώ να πω οτι σκοτώνα ανθρωπο εκείνη την ώρα. Και οι 2 προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελλό. Φεύγει και η τρίτη και τελευταία (άλλωστε αυτό δεν μπορούσε να γίνεται συνέχεια μου το είπε και η δικηγόρος θα έπρεπε να γίνει κάτι αλλιώς θα έμπαινε στο αρχείο*) η οποία ήταν "κόλαφος" και θεωρώ ότι κατάλαβαν ότι δεν αστειεύομουν και το θέμα θα το τραβούσα με αγωγές. Ήδη είχα κάνει κινήσεις, είχα βρει δικηγόρο και θέλω να σας πω ότι είχα πέσει στην περίοδο της απεργίας τους και δεν προχώρησε. Έτσι όταν έστειλα την τρίτη επιστολή και τελευταία, πήγα απο την procordia πήρα το κινητό μου που το είχα αφήσει κανα μήνα σχεδόν γιατι αρνιόμουν να το πάρω με αυτά που μου έλεγαν και υπέγραψα "Επιφυλάσσομαι παντώς νομίμου δικαιώματος μου". Πλήρωσα τα 7 ευρά και έφυγα. Έλεγα αν δεν γίνει κάτι με το που τελειώσει η απεργία, φεύγει η αγωγή. Τελικώς μέσα σε 5 μέρες με πήραν απο τη procordia μου είπαν "επικοινωνήσαμε με την LG και μας είπαν τελικά είναι εντός εγγύησης μπορέιτε να το πάρετε"....Τα υπόλοιπα ειναι ιστορία. *Το ότι μπαίνει στο αρχείο είναι ότι δεν βρέθηκε κάποια λύση. Αύτο όμως δεν αναιρεί την όλη προσπάθεια που έχει γίνει με τον συνήγορο αν κάποιος θέλει να το τρέξει με νομικές οδούς μετά. Μετράει η όλη κίνηση και το όλο τρέξιμο που έχει κάνει κάποιος. Επίσης είναι μεγάλο πλήγμα για την οποιαδήποτε εταιρεία να μη βρεθεί λύση και να δικαιωθεί ο καταναλωτής γιατί δημοσιοποιείται μετά απο τον συνήγορο στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και δεν ειναι και τοσο καλό για την οποιαδήποτε εταιρεία. Αυτά είχα να σας πω αν κάποιος θέλει με νομικές οδούς μπορώ να σας δώσω όνομα και τηλέφωνο δικηγόρου που είχαμε παει να ρωτήσουμε μαζι με αλλο ενα μελος εδω μεσα. Υ.Γ.: Εχω σιχαθει τοσο πολυ την LG και ΚΥΡΙΩΣ την procordia που παρολο που λειτουργει (με τον καρκινο που εχει και το ξερω) αν παθει ξανα και ειναι εντος εγγυησης δεν αντεχω ψυχολογικα να περασω απεξω απο το κτήριο. Το καλυτερο που θα κανω ειναι να το σπασω.
  4. Μπαινω ετσι μετα απο αυτο που ειχα παθει και γω με το bootloop και βλεπω η ιστορια συνεχιζεται με αμειοτο ενδιαφερον και υπαρχουν και ατομα που θελουν να το κυνηγησουν. Επειδη οταν το ειχα παθει πριν 5 μηνες για δευτερη φορα, μου ειπαν και μενα τα ιδια που λενε και σε σας, αλλα μαλλον τωρα εχουν προσθεσει και την υγρασια ή οτιδηποτε αλλο για να σας το βγαζουν εκτος. Θελω να σας πω οτι πρεπει να το κυνηγησει ο καθενας μονος του παιδες. Θα ειναι δυσκολο να μαζευτειτε αρκετοι και θα ταλαιπωρηθειτε. Οποιος θελει τους τρεχει. Απλα θελει πολυ υπομονη και επιμονη!!! Εκτος και αν αποφασισετε να το τραβηξετε πολυ το σχοινι........ Καλο ειναι συμβουλευτικα σας το λεω να ξεκινησετε με τον συνηγορο του καταναλωτη. Ειναι το πρωτο βημα και επειδη ειναι επισημο εγγραφο που στελνεται για εσας απο αυτους εχει μια βαση. Το μονο που χρειαζεται ειναι να απαντατε στις ηλιθιες και αθλιες απαντησεις-δικαιολογιες σε επιστολες εκεινων καθε φορα. Εκει θελει Προσοχη. Ο σκοπος του συνηγορου του καταναλωτη ειναι να σας φερει σε ακροαση (face to face) ή να βρεθει μια συμβιβαστικη λυση. Εμενα εντελει αποφασισαν οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο μετα και την 3η επιστολη (κολαφος μπορω να πω) που παρελαβαν απο τον συνηγορο εκ μερους μου, οτι τελικα επειτα απο επικοινωνια που ειχαν με την LG ειναι εντος εγγυησης και να τους το παω. Για τοσο αθλιοτητα μιλαμε. Τελικως κανανε οτι απαραιτητο για να μπορεσει να λειτουργησει. Το μονο που εχω να πω ειναι οτι ψυχικη μου υγεια ειχε κλονιστει αφανταστα, (4 μηνων κινητο 400 ευρα) και ακομα και τωρα που γραφω τρεμουν τα χερια μου. Προκορντια ουτε απεξω δεν θελω να περναω απο κει με πιανει αναγουλα. H LG οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω εχει τελειωσει γενικα απο τη ζωη μου μετα απο ολο αυτο. Υ.Γ.: Το κινητο μου εξακολουθει και εχει τον καρκινο απλα τωρα ορισμενες φορες οπως ειχα προαναφερει πριν κατι μερες κολλαει χωρις να υπαρχει καποιος λογος και κανει επανεκκινησεις αλλα επανερχεται δεν μενει στο σημα. Υ.Γ.2: Οι γραμματεις στη προκορντια κανουν τα παντα.....και εχουν γνωσεις για ολα. ΝΤΡΟΠΗ τπτ αλλο. Υ.Γ.3: Ειλικρινα σας καταλαβαινω ολους και ευχομαι να βγαλετε ακρη.
  5. Καλημερα και παλι μετα απο καιρο... Θελω να ρωτησω αν εχει συμβει το εξης και σε αλλους. Απο χτες κανει restart μονο του συνεχεια δεν μενει κολλημενο στο σημα μπαινει κανονικα απλα το κανει συνεχεια....εχεις κανεις καποια εμπειρια??
  6. Αυτη τη κασετα τη χρησιμοποιουν τη πρωτη φορα (Εγω το πηρα μετα απο 18 μερες!!). Στο δευτερο bootloop που θα παθεις η κασετα που θα ακουσεις θα εχει να κανει με rooting....
  7. Λοιπον φιλοι μου τα αποτελεσματα ολο αυτο το διαστημα εχουν ως εξης. Το τρεξα, το κυνηγησα ενα βημα πριν ξεκινησουν και πεφτουν αγωγες. Αποτελεσμα εκει που δεν αλλαζαν με τπτ σταση, με πηραν τηλεφωνο να τους το παω γιατι λεει επικοινωνησαν με την LG και το δεχοντε τελικα εντος εγγυησης. Αν δεν τους κυνηγησετε δεν θα γινει τπτ. Μιλαω για αυτους που ακουν τα ιδια οπως και γω. Εστω και ετσι προς το παρων νοιωθω δικαιωμενος απο ολη τη ψυχικη ταλαιπωρια που περασα. Εγινε αλλαγη πλακετας με νεο ΙΜΕΙ. Ευχομαι πραγματικα εστω και ετσι αναλογη αντιμετωπιση σε ολους του παθοντες. Να στε ολοι καλα εδω μεσα βρηκα το κουραγιο που εχασα αυτον τον εναμισι μηνα. Υ,Γ.: LG απο μενα τελειωσες για παντα!!! Και απο καθε κοντινο μου προσωπο στο οικειο μου περιβαλλον.
  8. Και λιγα ειπες.. Φιλε leongr πολυ υποπτο το υφακι σου και ο τροπος σου!! Μηπως σας χαλαμε και την αισθητικη με το να λεμε οτι η lg εχει βγαλει προβληματικο μοντελο???
  9. Οσοι μπορουν και θελουν να αλληλοβοηθουμε ας στειλουν στο συνηγορο του καταναλωτη με το προβλημα τους και τι ακριβως τους λεει η προκορντια. Την ιδια κασετα δηλαδη σε ολους. Οσοι ειναι προθυμοι ας επικοινωνησουν μαζι μου με pm να τους δωσω πληροφοριες που να στειλουν τη καταγγελια και υποψιν ποιας δικηγορου. Αν δεν γινει το προβλημα ευρεως γνωστο να γινει θορυβος θα μεινουμε με σταυρωμενα χερια και θα βριζουμε απλα τη προκορντια και την LG. Επειδη δεν μπορω να πω περισσοτερα και οι τοιχοι εχουν αυτια εδω μεσα, βοηθηστε ολοι μπας και ξυπνησουν.
  10. Kαλησπερες εχει αναφερθει και πιο πανω το θεμα οτι η LG εχει αναγνωρισει το προβλημα του bootloop. Μηπως εχει βρει καποιος την επισημη ανακοινωση παρολο που το αναφερουν ολα τα μεγαλα site στο εξωτερικο. Απλα απο που το εχουν αντλησει δεν μπορω να βρω. Παραδειγμα ειναι εδω. http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/lg-finally-acknowledges-g4-boot-loop-problem-and-it-s-offering-a-fix-1313769
  11. Συμφωνω και με τους 2 προλαλησαντες...Ετσι οπως παει το πραγμα συντομα θα εχουμε εξελιξεις οργανωσης για αυτο οσοι εχουν το προβλημα οπως ο eagly13 , και εγω ας ειναι σε ετοιμοτητα γιατι θα παιξει επικοινωνια σε pm σιγουρα. Αρκει να μην εχει γινει hard reset και το χουν επαναφερει γιατι θα χαθει καθε δικιο μετα. Επισης οσοι πανε στο συνηγορο καλο ειναι να το αναφερουν να γνωριζουμε. Εχει σημασια για να ξερω και εγω ποσοι ακομα εχουν ανταποκριθει σε αυτο το θεσμο.
  12. Καλο θα ηταν να μην κλειδωσει τουλαχιστον αυτοι οι 5-6 (μπορει και παραπανω) που εχουμε το προβλημα θα χασουμε την επαφη μας. Μπορει να χρειαστει να πεσει προταση να συνενοηθουμε και δεν θα ξερουμε που να γραψουμε. Γιατι nicknames για να στειλουμε pm δεν θα θυμομαστε ευκολα. Επαναλαμβανω δεν υπαρχει καμια απαιτηση και ουτε χρειαζεται επ ουδενι να παρεμβει το φορουμ σε τετοια θεματα ως εκπροσωπος!!!
  13. Πολυ σωστος!! Να τοποθετηθω λιγο επι του θεματος που δημουργηθηκε και νομιζω κακως!! Δεν νομιζω οτι εχει στο μυαλο του καποιος συμπεριλαμβανομενου και εμου να ζητησει απο το φορουμ και το καθε φορουμ να βγει μπροστα και να μας εκπροσωπησει. Ενοιτε πως οχι. Ο καθενας θα πρεπει να πραξει μονος του και να το κυνηγησει. Αν δουμε οτι δεν βγαινει ακρη ή αν εχουμε τη θεληση οσοι το εχουμε παθει και ακουμε την ιδια κασετα συνεχεια, ας μαζευτουμε και να κινηθουμε ομαδικως. Αυτο πιστευω πως ναι μπορει να γινει απο εδω. Ετσι και αλλιως προς το παρων η ολη συζητηση που γινεται καθως και οι πολλες περιπτωσεις σαν και εμενα αποτελουν "παρηγορια σοτν αρρωστο".
  14. Εγω λεω να μην ειμαστε αρνητικοι και αποθαρινοντε καποιοι. Ο συνηγορος λιγο που ρωτησα και εμαθα, ασχολειται με το καθε θεμα και δεν το αφηνει στο φλου. Επειτα προτεινα αν δεν βγει ακρη στρεφομαστε και νομικα αφου μαζευτουμε αρκετοι.
  15. Ωραια παιδες μεσα βδομαδας να δω πως θα προχωρησει το θεμα αναλογως και θα το συντονισουμε σιγουρα. Εγω προτεινω για αρχη οσοι εχουν προβλημα και εχουν ακουσει την ιδια κασετα ακριβως με μενα και ειστε μεσα στο 6μηνο αγορας του, να στειλουν mail στο συνηγορο του καταναλωτη αναλυτικα με οτι ακριβως τους εχει γινει και σας εχουνε πει, με ολα τα παραστατικα επισυναπτομενα και τη ταυτοτητα σας γραφοντας παραλληλα τη διευθυνση σας και τηλεφωνο ωστε να γινει μια σωστη καταγγελια. Συνεπως το θεμα θα παρει αλλη διασταση οταν εχουν μαζευτει ενα καρο καταγγελιες ιδιου τυπου. Το mail που θα το στειλετε ειναι αυτο: grammateia@synigoroskatanaloti.gr Μολις σταλει μετα απο 1 μερα το πολυ παρτε τηλεφωνο να μαθετε αριθμο πρωτοκολου καθως και ποια νομικος/ειδικη επιστημονας το χει αναλαβει και εχει στειλει την επιστολη. Κινητοποιηθειτε δεν θα παιζει καμια LG και καμια procordia με τα λεφτα και την υπομονη σας.
×
×
  • Create New...