GeorgeM16
Members-
Δημοσιεύσεις
93 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by GeorgeM16
-
Υπάρχει ένας διακόπτης στα developer options, όπου ορίζεις αν θα κλείνει το τηλέφωνο η όχι κατά την φόρτιση. Το έχεις ελέγξει ;
-
Εγώ πήρα την αναβάθμιση OTA περίπου 20 μέρες αργότερα από τη στιγμή που το firmware finder την έδειχνε ως approved. Διαθέσιμη ήταν ήδη πριν πολύ καιρό. Δεν υπάρχουν ασφαλείς προβλέψεις για το πότε θα είναι διαθέσιμη . Υπομονή, αξίζει τον κόπο.
-
Επιβεβαιώνω κι εγώ τα παραπάνω. Μετά την αναβάθμιση δεν εχω αντιμετωπίσει κανένα προβλημα. Αντιθέτως διαπίστωσα πιο γρήγορη απόκριση σε συνδέσεις με περιφερειακά όπως η τηλεόραση. Κανένα πρόβλημα σε συνδέσεις bluetooth. Επίσης το ACR (ηχογράφηση κλήσεων) δουλεύει κανονικότατα παρά τα όσα γράφονται. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι πιο αργό !! Οι εφαρμογές καθώς και κάποια παιγνίδια ανεβαίνουν σίγουρα πιο γρήγορα Χρησιμοποιώ τα gestures χωρίς προβλήματα.
-
Έχω το mate 9 με android 9. Το ACR λειτουργεί κανονικά ! Κανένα πρόβλημα.
-
Πώς ξέρεις ότι το 8 είναι χειρότερο από τη nougat αφού δεν το εγκατέστησες;
-
Αυτά που αναφέρεις υπήρχαν και στις προηγούμενες εκδόσεις. Κάτι καινούργιο;
-
Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, από χθες.
-
Προς το παρόν έχει πάρει gpu turbo και security patch Οκτωβρίου.
-
Πολύ σωστά. Φτάνει η παραπληροφόρηση.
-
Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις το view mode απο το Display;
-
Είναι το κινέζικο NXT-AL10 Και δεν το μετάνιωσα ποτέ φίλε!
-
αυτή ακριβώς είναι και η δικιά μου εμπειρία με wifi και bluetooth 24/7 ανοιχτά. και δεν πειράζει θα ζήσουμε και με λιγότερο καλές φωτογραφίες. έχω κι εγώ τον nova αγορασμένο και δεν τον χρησιμοποιώ. Με καλύπτει απόλυτα το ui της Huawei.
-
Ηρθε. Απο χθές OTA. EMUI 8, ANDROID 8. Προστέθηκε και το καινούργιο navigation dock . Εχει ακόμα καλύτερη απόκριση. Κανένα πρόβλημα προς το παρόν
-
Για να βάλουμε τα πράγματα λοιπόν στη θέση τους 1. O διακόπτης αυτός (Το κουμπί) λέγεται "Airplane mode". 2. Εκτός από το GSM κλείνει κλείνει και το WIFI, κάτι που δεν θέλουμε γιατί ο χρήστης θέλει να χρησιμοποιεί το κινητό σαν tablet.
-
Κουμπί "fly mode" πάντως δεν είναι.
-
Επιμένω. Δεν υπάρχει τέτοιο κουμπί.
-
Δεν υπάρχει τέτοιο κουμπάκι.
-
Αφού πρώτα απενεργοποιήσεις τη SIM.
-
Πολύ απλά καταργείς το pin της SIM . Χρησιμοποίησε ένα κωδικό για την πρόσβαση στο τηλέφωνο και αυτό είναι όλο.
-
Ναι είναι δυνατόν. Απενεργοποιεις τις κάρτες από τις ρυθμίσεις. (Dual sim settings)
-
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά περί συσκευών Huawei
GeorgeM16 replied to mariostamp's topic in Huawei
Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα αυτής της κουβέντας.. Τα ίδια έγιναν και με τα αγαπημένα σας one plus 3 και oneplus 5.. Τα ίδια και με το meizu pro 6 plus.. Επίσης και η Samsung και η HTC έχουν επισημανθεί για αντίστοιχα τρυκ .. Και λοιπόν ;;; Μην αγοράζετε Huawei αν νοιώθετε ότι σας εξαπατούν. -
Όμορφη φωτογραφία, με καθαρότητα και βάθος.. Μου αρέσει η προοπτική όπως ορίζεται από τα φώτα δεξιά και η αντανάκλαση τους στο νερό. Πολύ καθαρός ο ορίζοντας.. Τώρα αν είναι 7 ή 17 mpix, εμένα προσωπικά μού είναι αδιάφορο..
