Jump to content

Sakis077

Members
  • Δημοσιεύσεις

    89
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Sakis077

  • Ημ. Γέννησης Αύγουστος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Sakis077's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

2

Φήμη

  1. Όπως τα λες είναι δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο και συνεχίζει ακάθεκτη δυστυχώς. Το ότι δεν μπορείς να πάρεις το υπόλοιπο της κάρτας σου και να φύγεις είναι το μεγαλύτερο κακό. Όλα είναι υπέρ των παροχών και δεν τους ενδιαφέρει ο καταναλωτής.
  2. Σωστός..!! Τίποτα δεν είναι τυχαίο.!!
  3. Εδώ και ένα χρόνο ακούγεται ότι η κάρτα ανανέωσης θα ξεκινά από τα 15€ και ακόμα το περιμένω. Ο κάθε υπάλληλος λέει ότι ψέμα τον βολεύει για να πουλήσει συμβόλαια. Αν δεν βγάλει επίσημη ανακοίνωση ο πάροχος δεν πρέπει να πιστεύουμε Κανέναν.
  4. Έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό με link που έχει γράμματα και αριθμούς και σε πάει μάλλον στην αλλαγή του κωδικού αλλά πρέπει να έχεις ίντερνετ για να το κάνεις. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει για να γίνει;
  5. Γεια σας έχω ξεχάσει τον κωδικό στο my Vodafone και στο κινητό έρχεται ένα link αλλά δεν έχει πρόσβαση στο internet υπάρχει άλλος τρόπος να τον ανακτήσω; Ευχαριστώ
  6. Το κράτος και οι πάροχοι κοιτάζουν μόνο τα συμφέροντα τους και όχι το όφελος των καταναλωτών δυστυχώς. Οι πάροχοι έχουν ξεφύγει τα τελευταία χρόνια αφού δεν πρόκειται να τους ελέγξει το κράτος. Οι πάροχοι αλλάζουν τους όρους όπως τους βολεύει και πάντα με γελοίες δικαιολογίες λες και οι καταναλωτές τρώμε σανό.
  7. Η απάντηση που μου έστειλαν σήμερα υπάρχει στην προηγούμενη σελίδα.
  8. Θα επικοινωνήσω μέσω chat για να τους ρωτήσω αν ισχύει όντως με βάση την απάντηση που μου έστειλαν για να είμαι σίγουρος.
  9. Κάνω πρώτα αίτημα για φορητότητα στο νέο πάροχο και μετά ενημερώνω τον τωρινό για την επιστροφή των χρημάτων;
  10. Από ότι καταλαβαίνω η οριστική αποσύνδεση του κινητού σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να δέχεται ούτε κλήσεις και θα είναι ανενεργό. Αν είναι έτσι τότε η καλύτερη λύση θα είναι η φορητότητα του αριθμού. Τι διαδικασίες χρειάζονται για αυτό και αν ξέρει κανείς η νέα sim λειτουργεί και σε παλιά κινητά;
  11. Σε απάτηση του από 19/02/2024 ηλεκτρονικού αιτήματός σας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το Νομοκανονιστικό πλαίσιο και τις από 08/01/2024 και 24/01/2024 ανακοινώσεις για τιμολογιακές αλλαγές της υπηρεσίας Καρτοκινητής , οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως από την δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και για δύο (2) μήνες σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 8.2 των γενικών όρων παροχής προπληρωμένων κινητών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, στην περίπτωση που επιλέξετε να προβείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα, είτε σε οριστική αποσύνδεση της σύνδεσης καρτοκινητής που διατηρείτε στην εταιρεία μας, είτε σε αίτημα φορητότητας αυτής σε έτερο πάροχο τηλεπικοινωνιών, η εταιρεία μας θα προβεί στην επιστροφή του υπολοίπου της αξίας συνδιαλέξεων σε τραπεζικό σας λογαριασμό, ως οφείλει. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (13830) με την ολοκλήρωση μιας εκ των ανωτέρω ενεργειών. Τώρα μολις ήρθε η απάντηση της Vodafone. Τι πιστεύετε τελείωσε ο χρόνος;
  12. Από Vodafone. Υπάρχει άλλος τρόπος ώστε να μην χάσω το υπόλοιπο της κάρτας;
  13. Γεια σας, σκέφτομαι να κάνω φορητότητα αριθμού σε what's up αλλά δεν θέλω να χάσω το υπόλοιπο της κάρτας μου τι πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ
  14. Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν μετά την παρέλευση του διμήνου και χωρίς δική μου ευθύνη αφού δεν απάντησαν ακόμα στο αίτημα που τους έστειλα, πότε μπορώ να κάνω καταγγελία σύμβασης;
  15. Επικοινώνησα μέσω της φόρμας της Vodafone από της 19/2 και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα να ανησυχήσω;
×
×
  • Create New...