Jump to content

Sakis077

Members
  • Δημοσιεύσεις

    109
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Sakis077

  • Ημ. Γέννησης Αύγουστος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Sakis077's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

6

Φήμη

  1. Ενδιαφέρον το άρθρο στο capital για είσοδο νέου παρόχου αν και εικονικού στην κινητή τηλεφωνία αλλά το ζήτημα είναι πόσο ελεύθερος θα είναι στη διαμόρφωση των τιμών από τη στιγμή που θα νοικιάζει κεραίες και άλλα μέσα από υφιστάμενο πάροχο. Η είσοδος της ΔΕΗ στις επικοινωνίες δεν βλέπω να πτόησε τους παρόχους οι οποίοι συνεχίζουν ακάθεκτοι στην αύξηση των τιμών και κόβοντας τις προσφορές στους πελάτες τους.
  2. Αυτό είναι πύραυλος δεν είναι απλώς άσσος. Χωρίς να ανησυχείς για το πότε θα λήξει, τι όνειρο είδε ο κάθε πάροχος και αλλάζει κάθε τρείς και λίγο τους όρους. Κάποτε ήμασταν και εμείς σε αυτή τη κατάσταση ωραίες εποχές.!!! Άντε να δούμε πότε θα ακολουθήσει και η Vodafone με την βασική κάρτα στα 15€ και να αρχίσω τη διαδικασία αποχώρησης.
  3. Σωστός..Αν μπορείς κάντο για να βρεις την ηρεμία σου. Εκεί μας καταντησανε να ψάχνουμε εμφανταστους τρόπους για να κρατήσουμε "ζωντανό" το κινητό.!!!
  4. Πρέπει να υπάρχει έλεγχος από το κράτος ώστε να προστατεύονται οι καταναλωτές μήπως και αλλάξει κάτι. Ας μας προβληματίσει ότι δεν ακούγεται τίποτα και δεν έχουν γίνει και λίγες αλλαγές όλα αυτά τα χρόνια από τους παρόχους και Όλες εις βάρος των καταναλωτών με αστεία επιχειρήματα.!! Αρχίζω να πιστεύω ότι βολεύεται το κράτος από αυτή την κατάσταση γιατί τους έχει ανάγκη εξαιτίας των επενδύσεων για τις οπτικές ίνες.!! Δεν συμφέρει ποια τους παρόχους το καρτοκινητο, ωραία το σταματανε και δίνουν τη δυνατότητα όποιος θέλει να συνεχίσει σε συμβόλαιο αλλιώς να δίνουν το υπόλοιπο της κάρτας σου και να φεύγεις Ξεκάθαρα πράγματα.
  5. Δεν είναι μόνο οι αυξημένες τιμές των βασικών καρτών ανανέωσης είναι και ο περιορισμός των δύο μηνών. Αύξησε τις τιμές αλλά αύξησε και το χρόνο που μπορεί να βάλει κανείς κάρτα όχι να μας εκβιάζουν λέγοντας ότι θα χάσεις το υπόλοιπο σου το οποίο το έχεις προπληρώσει.!! Το ίδιο έγινε και σε άλλους κλάδους όπως τα super market και αναγκάστηκε να παρέμβει το κράτος γιατί Δεν λειτουργούσε ο ανταγωνισμός. Η Ελεύθερη αγορά και ο ανταγωνισμός δεν λειτουργεί στην Ελλάδα δυστυχώς, υπάρχουν μόνο καρτέλ γιατί με αυτές τις τακτικές που χρησιμοποιούν αυτό είναι.
  6. Η ΕΕΤΤ είναι διακοσμητική για τους παρόχους κινητής δυστυχώς έχουν γίνει τόσες αλλαγές και είναι άφαντη. Κανένας πάροχος δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν για τις αλλαγές που κάνει. Βγάζει ο καθένας ένα δελτίο με τις αλλαγές που τον συμφέρουν και δεν ελέγχεται από πουθενά οπότε όλα καλά.
  7. Πες τα που όλα τα καθορίζουν οι πάροχοι όπως τους συμφέρει. Ο χρόνος υποχρεωτικής ανανέωσης μειώθηκε στο δίμηνο κάτι που δεν ίσχυε παλιότερα και η αρχική αξία της κάρτας ανανέωσης αυξάνεται συνεχώς. Δυστυχώς Κανένας έλεγχος από το κράτος δεν υπάρχει αφήνοντας τους παρόχους να κάνουν μόνοι τους παιχνίδι εις βάρος των καταναλωτών.
  8. Όποιος διάβασε τους όρους για την καταγγελία της σύμβασης για όποιον θέλει να φύγει από cosmote λόγο αύξησης της κάρτας και μπορεί ας τους εξηγήσει. Για παράδειγμα πότε μπορεί να γίνει καταγγελία και μέχρι πότε πρέπει να έχει γίνει η τελευταία ανανέωση. Αυτά είναι κακά μαντάτα γιατί θα ακολουθήσουν και οι άλλοι πάροχοι και θα μας αποδείξουν για άλλη μια φορά ότι είναι καρτέλ.!!
  9. Καλά τους έκανες γατονι, τους άξιζε.!!👍
  10. Είσαι μεγάλο και ενημερωμένο γατονι γιατί τα ψάχνεις όλα...!!👍 konstantinos77 δεν υπάρχεις, έκλαψα με τα σχόλια σου.!!😂😂
  11. Με όσα διαβάζω η Vodafone δεν αποτελεί πλέον ελκυστικό πάροχο έχοντας κόψει σχεδόν τα πάντα προς όφελος των καταναλωτών. Ήθελα να ήξερα δεν έχουν απώλεια συνδρομητών με αυτά που κάνουν και αν έχουν δεν τους ενδιαφέρει; Αν δεν είναι πια κερδοφόρα επιχείρηση ας τη κλείσουν ή ας την πουλήσουν αλλού γιατί όπως πάνε θα περιοριστούν σε ένα μικρό μερίδιο της αγοράς.
  12. Αυτές οι αλήθειες πρέπει να λέγονται για να μην νομίζουν οι πάροχοι ότι κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου. Τι μου θύμησες τώρα με την ελάχιστη στα 5€ ωραίες εποχές που δεν θα τις ξαναδούμε.!! Όλα είναι θέματα συμφερόντων των καρτέλ τα άλλα ότι είμαστε μικρή αγορά είναι φθηνές δικαιολογίες.!!
  13. Παρατηρώ ότι πλέον ως καταναλωτές ψάχνουμε και ενημερωνόμαστε για τα πάντα γύρω από την κινητή τηλεφωνία. Δεν πρέπει να χαρίζουμε τίποτα στους παρόχους γιατί δεν μας δίνουν τίποτα δωρεάν και Όλα πρέπει να αξιολογούνται. Οι κανόνες- συμβόλαια είναι φτιαγμένα έτσι προς ώφελος των παρόχων και όχι των καταναλωτών και δεν υπάρχει καμία προστασία από το κράτος, όποτε κάνουν ότι θέλουν.
  14. Είστε σε τρομερή φόρμα παιδιά έκλαψα..!!😂😂😂
  15. Θα συμφωνήσω με την άποψη σου για αυτό και εγώ δεν τους πήρα τηλέφωνο και επικοινώνησα μέσω της φόρμας.Το ερώτημα που έχω είναι ότι η ημερομηνία που τους στέλνεις το email δε σε καλύπτει ακόμα και αν περάσει το δίμηνο; Αν εκείνοι άργησαν να απαντήσουν λόγο φόρτου εργασίας δεν φταίει ο πελάτης.!! Το έχω διαπιστώσει και εγώ εκεί γίνεται της Πόπης δεν βγάζεις εύκολα άκρη τώρα μάλιστα που έχουν και το bot άστα να πάνε. Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια σου και όταν έρθει η ώρα θα επικοινωνήσουμε.
×
×
  • Create New...