Σε απάτηση του από 19/02/2024 ηλεκτρονικού αιτήματός σας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το Νομοκανονιστικό πλαίσιο και τις από 08/01/2024 και 24/01/2024 ανακοινώσεις για τιμολογιακές αλλαγές της υπηρεσίας Καρτοκινητής , οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως από την δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και για δύο (2) μήνες σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 8.2 των γενικών όρων παροχής προπληρωμένων κινητών ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Ως εκ τούτου, στην περίπτωση που επιλέξετε να προβείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα, είτε σε οριστική αποσύνδεση της σύνδεσης καρτοκινητής που διατηρείτε στην εταιρεία μας, είτε σε αίτημα φορητότητας αυτής σε έτερο πάροχο τηλεπικοινωνιών, η εταιρεία μας θα προβεί στην επιστροφή του υπολοίπου της αξίας συνδιαλέξεων σε τραπεζικό σας λογαριασμό, ως οφείλει. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (13830) με την ολοκλήρωση μιας εκ των ανωτέρω ενεργειών.
Τώρα μολις ήρθε η απάντηση της Vodafone. Τι πιστεύετε τελείωσε ο χρόνος;