Προσωπικα παντως, ασχετα με την πτωση ποιοτητας που αναφερεται στο αρθρο, δεν εχω κανενα προβλημα με ολα της τα προιοντα, και εχω πολλα. Ουτε σε software ουτε σε hardware, το αντιθετο μαλιστα μου συμβαινει.
Οταν ειναι να αγορασω Apple ειμαι 100% σιγουρος οτι αυτο που θα παρω θα ειναι καλο και δε θα βγει μαπα το καρπουζι οπως μπορει να συμβει (και μου εχει συμβει) με αλλους κατασκευαστες.