Jump to content

mobile_34

Members
  • Δημοσιεύσεις

    204
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About mobile_34

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

mobile_34's Achievements

  1. Το,βρηκα στα 160€ με επίσημη εγγύηση. Αξίζει να γίνει τώρα αγορά ? Ποσό ακόμα θα παίρνει αναβαθμίσεις ?
  2. Υπάρχει τρόπος να μεταφέρω το υπόλοιπο χρηματικό ποσό από ένα F2g αριθμό σε ένα άλλο F2g αριθμό ? Ξερω ότι παλιοτερα γίνονταν αυτό...
  3. Η προσφορά που μου εμφανίζει εμένα είναι 5gb με 3,5€ για 30 ημέρες......κρίμα και ήθελα κάτι από αύριο .....αυτά με τα 3€ δεν τα βλέπω καθόλου ........ Για το τριήμερο της καθαρής Δευτέρας έδωσε τίποτα ?
  4. Πήρα πάλι σήμερα τηλέφωνο, μου είπαν ότι ενώ φαίνεται ότι η γραμμή μου έχει γυρίσει σε Φοιτητικό υπάρχει τεχνικό πρόβλημα στην εφαρμογή και ακόμα δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως φοιτητικό :blink::blink::blink: Α καλά λέω.....οκ bye bye
  5. Κατάφερα και μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών πριν απο τρείς ημέρες. Μου είπαν το κλασσικό οτι είχε κολλήσει το σύστημα και σε δύο ημέρες θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία....... πέρασαν τρείς ημέρες και ακόμα τίποτα....ισχύει το ελάχιστο χρονικό διάστημα παραμονής των τριών μηνών? Γιατί βαρέθηκα αυτη τη κατάσταση και λέω να κάνω ενα συμβόλαιο να ξεμπερδεύω....
  6. Σήμερα πέρασα από δυο καταστήματα τα οποία είχαν κόσμο, ουρά έξω στο κρύο. Δεν σταμάτησα. Δηλαδή σε περίοδο πανδημίας όπου προτρέπονται οι συναλλαγές να γίνονται με όσο το δυνατόν λιγότερη φυσική παρουσία εγώ θα πρέπει να στηθώ στην ουρά κ στο κρύο να χαλάσω βενζίνη κ να χάσω κ το χρόνο μου επειδή αυτοί δεν μπορούν με με εξυπηρετήσουν ούτε στα βασικά ? Αυτοί δεν απαντάνε ούτε στο τηλέφωνο ..... Δεν νομίζω bye bye
  7. Εμένα ακόμα τίποτα ......ποσό είναι ο ελάχιστος χρόνος παραμονής σε watch up για να κάνω φορητότητα σε άλλο δίκτυο ?
  8. Ερώτηση: το έχουν κλείσει το μαγαζί? Είχα βάλει τον αριθμό μου στο site της cosmote για να με καλέσουν.......μετά απο μερικές ημέρες με κάλεσαν και μου είπαν οτι το τμήμα που με κάλεσε είναι αρμόδιο μόνο για τη σταθερή και καλύτερα θα ήταν να καλέσω στο 13888 για να με εξυπηρετήσουν που έχει χρέωση 0,19€ ανεξαρτήτως διάρκειας και στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπρόσωπος υπάρχει επιλογή για να σε καλέσουν πίσω (!) Πήρα τηλέφωνο δυο φορές, χρεώθηκα, για να ακούσω το ηχογραφημένο μήνυμα οτι όλοι οι εκπρόσωποι είναι απασχολημένοι και να κλείσει η γραμμή!!! Μίλησα και στο πρωϊ στο chat απο το fb και απο εκει δεν πήρα καμία απάντησ. Περιμένω να γίνει φοιτητικό και κάνω χρήση του κινητού με το σταγονόμετρο............ Στην vodafone που ήμουν πριν, μπορεί να μην είχε σήμα, αλλά με έπαιρναν πίσω τηλέφωνο...... Πόσο είναι ο ελάχιστος χρόνοσ παραμονής σε watch up? Δύο μήνες?
  9. Ευχαριστώ. Θα τους τηλεφωνήσω κ εγώ
  10. Έστειλα μέσω του site τα δικαιολογητικά από τις 5/11......ξέρουμε πόσες ημέρες παίρνει για να γίνει η αλλαγή ? Επίσης, με το υπόλοιπο χρημάτων, χρόνου ομιλίας, mb, sms τι γίνεται ? Τα χάμω μόλις γίνει η μετατροπή ?
  11. Δεν βλέπω να λειτουργεί το chat......και απο το fb που τους έστειλα μήνυμα με έγραψαν κανονικά.....(μα καλά τι έπαθαν?) Ξέρετε που μπορώ να στείλω τη βεβαίωση σπουδών για να μετατραπεί σε φοιτητικό? Στο site του watch up ζητάει να κάνεις upload το πάσο το οποίο δεν το έχω παραλάβει ακόμα......
  12. Έκανα αίτηση σε κατάστημα, θα γίνει καρτοκινητο και όταν έχω την βεβαίωση η το πάσο θα γίνει Φοιτητικο. Ενδεχομένως να μπορεί να γίνει και με το email αποδοχής που έχω λάβει από τη σχολή ! Θα ξέρω από αύριο. Ξέρει κανείς αν μπορώ να έχω και δεύτερο φοιτητικό της cosmote στο όνομα μου ?
  13. Θέλει ημερομηνία γέννησης από 1/1/200 έως 31/12/2002 ........δε με πιάνει αυτό όπως καταλαβαίνεις.....:worry:
×
×
  • Create New...