Το θέμα με το Google Wallet παραμένει παρά τις όποιες αναβαθμίσεις και όλα τα βήματα που ακολούθησα και με το Google Support. Αυτό που φταίει είναι πως μετά την αναβάθμιση η συγκεκριμένη συσκευή έχει χάσει το Google Play Protect Certificate (device is not play protect certified). Η Samsung μου είπε πως πρέπει να το δει τεχνικός (αφού έτρεξε πρώτα κάποια διαγνωστικά και είδε πως δεν υπάρχει γενικό θέμα).
Aπό τους κωδικούς του λογισμικού ποροχέα υπηρεσιών βλέπω πως έχω ένα Αργεντινέζικο version (κωδικός ΑRO) και πως το κινητό φτιάχτηκε για Ευρώπη (EUX κωδικός). Αλλά το αγόρασα από You και από όσο ξέρω δεν κάνουν παραεισαγωγές εκτός EU. Άρα κάτι δεν πήγε καλά στην αναβάθμιση και περάστηκε λάθος λογισμικό (;). Δοκίμασα να κάνω και manually certified τη συσκευή και το λογισμικό της αλλά δεν έγινε κάτι (τουλάχιστον μέχρι τώρα).