Είμαι περίπου 3 μήνες στο δίκτυο της Wind με 2 γραμμές κινητών και σταθερό + Ιντερνέτ για το σπίτι…..λόγο τιμής.
Αρκετός χρόνος ομιλίας και υψηλή ταχύτητα.
Αρκεί να:
-Είσαι στα σημεία που έχει σήμα το κινητό.
Προσωπικά κινούμε στο:
α) περιφερικό της Θεσσαλονίκης που έχει πολύ άσχημο σήμα με αποτέλεσμα να κόβεται συνέχεια η γραμμή. (φαντάζομαι είναι για την προστασία μου, καθώς οδήγηση και κινητό δεν συμβαδίζουν)
β) Καλαμαριά που είναι η κατοικία μου. Μόνο στο σαλόνι και το μπαλκόνι έχουμε σήμα! (φαντάζομαι είναι για να έχω μια οικογενειακή γαληνή χωρίς ενοχλητικά τηλεφωνήματα που να μας ταράζουν)
γ) Ανάληψη που είναι το γραφείο μου. Εκεί δεν υπάρχει ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ σήμα. Για κάθε τραπεζική συναλλαγή που χρειάζομαι SMS επιβεβαίωσης, πρέπει να κατέβω κάπου στην γειτονιά που έχει σήμα. (φαντάζομαι είναι εσκεμμένο για να μην ξοδεύουμε άσκοπα)
Τηλεφώνησα στη εξυπηρέτηση πελατών. (Γρήγοροι και ευγενικοί τουλάχιστον).
Με ενημέρωσαν ότι το σήμα δεν είναι κάτι μπορούν να εγγυηθούν σε όλες τις περιοχές (μιλάμε για Θεσσαλονίκη!!! Όχι κανένα παραμεθόριο χωριουδάκι) αλλά γίνονται προσπάθειες για την καλυτέρευση του δικτυού.
Με ενημέρωσαν δε, ότι στην περιοχή της Αναλήψεως τους «δείχνει» ότι το σήμα εξωτερικά είναι οκ, με μερική αστάθεια στους εσωτερικού χώρους. Πως μετράται αυτό δεν ξέρω.
Προχωράμε παρακάτω στο σταθερό μπορείς να με καλέσεις από κινητό, από Cyta, HOL, Forthnet, ότι κέρατο υπάρχει, αλλά από ΟΤΕ……….όχι!!!
Βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή.
4 μέρες που τους το επισήμανα και ακόμη τίποτα.
Και όλα αυτά με 72€ το μήνα !!!!
Αγαπητοί κύριοι της Wind καλή η τιμολογιακή πολίτικη αλλά φροντίστε να ισχύουν αυτά που υπογράφουμε και οι δυο πλευρές.
Πληρώνουμε ένα σωρό χρήματα για ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Στα συμβόλαια που υπογράφουμε δεν πληρώνουμε την ΠΡΟΘΕΣΗ για τις υπηρεσίες. Πληρώνουμε για το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Πριν μου πείτε ότι με λυπάστε και ότι με κατανοητέ και με συμπονάτε θα σας πω ένα πολύ απλό.
Μας έψαχναν σαν τρελοί για να δώσουμε αίμα σε φίλο που το χρειαζόταν ΑΜΕΣΑ αλλά κάνεις δεν μπορούσε να μας βρει ούτε σε κινητό ούτε και σε σταθερό.
Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για να δω πως μπορώ να φύγω και με έντονο ύφος μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω και κάπου στα 150€.
Δηλαδή εγώ που σπάω το 12μηνο συμβόλαιο έχω κυρώσεις. Εσείς που δεν τηρείτε τις υπηρεσίες που πλήρωσα τι πέναλτι έχετε? Πως αποζημιώνομαι για όλα τα παραπάνω?