Η γνώμη μου, τωρα μου ήρθε αν έχει κάποιος εμπειρία να μας πει. Η γνώμη μου είναι στέλνεις ένα μέιλ στον retailer και του γράφεις, έχω το τάδε μοντέλο απλ, αριθμός απόδειξης αυτός και αγορά την τάδε υου μήνα. Έχω αυτό το πρόβλημα θέλω την επισκευή άμεσα εντός εγγύησης βάσει του νόμου τάδε. Εκεί αν σου απαντήσουν δεν γίνεται πας προστασία καταναλωτή και βγάζεις την άκρη. Το να βαλεις δικηγόρο κλπ είναι χαμένα λεφτά κι ίσως πόλλα. Δεν ξέρω αν άλλος έχει κάποια άλλη καλύτερη ιδέα, αλλά έτσι εχει; μια επίσημη αλληλογραφία για να πρόσφυγες εναντίον τους.. Επίσης αν η συσκευή είναι πχ δώρο ενδέχεται να μην έχεις κι απόδειξη αγοράς, αλλά υπάρχει στα αρχεία τους ή ημερομηνία αγοράς με βάση το σεριαλ ναμπερ νομίζω