Imperia
Members-
Δημοσιεύσεις
1.383 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Imperia
-
Τα παιδιά από iStorm Θασσαλονίκης Τσιμισκή Service είναι πολύ ευγενικοί,πρόσχαροι ούτε ρωτάνε IMEI και ποιος είσαι...μου λύσανε προβλήματα στο δευτερόλεπτο σχετικά με το ios.
-
Φώτη βλέπω ότι το ποθείς τόσο καιρό...σου εύχομαι να το πάρεις να το χαρείς...είναι καταπληκτικό κινητό. Στις ημερήσιες είναι ότι καλύτερο αυτό που βλέπεις αυτό βγαίνει....έχει κατεβάσει iso 16 με full σύννεφα. οτιδήποτε θελήσεις PM. Untitled by Imperia V, on Flickr ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Υπεροχη φωτογραφία !!
-
η πρώτη είναι η απλή και η δεύτερη με HDR...είναι την ίδια στιγμή.....το κινητό κράτησε και τις δυο....πιθανόν άνευ σημασίας. iPhone X auto Untitled by Imperia V, on Flickr Untitled by Imperia V, on Flickr Δε ξέρω γιατί η πρώτη μου φαίνεται καλύτερη.
-
Σε iStorm περάστηκε αυτό το τζαμάκι με το μηχανάκι σε iPhone 8... το είχανε σε δυο μοντέλα με διαφορετικό πάχος που όπως είπανε προστατεύει το "χοντρό" περισσότερο την οθόνη σε περίπτωση πτώσης. Δε γνωρίζω αν υπάρχει αυτή η επιλογή για το X αλλα λογικά ναι.
-
Θα περιμένω σχολιασμό με εμπεριστατωμένη άποψη (όπως πάντα) από Te_Salat και μετά θα πω τη γνώμη μου για το νήμα. Ευχαριστούμε Αντρέα και τα αλλα παιδιά που σχολίασαν λεπτομερώς εκεί που μπήκε το μάτι τους.
-
δε τραβήξαμε πολλές φωτογραφίες....για παράδειγμα στο κινητό μου έχω μονο μια από το πορτρέτο του Θάνου μια από την εκκλησια και δυο από το ξενοδοχείο. Νομίζω όλες τις φωτογραφίες τις τράβηξε ο Γιάννης. Έχω και μια που τράβηξα εγώ το Θάνο με το Βασίλη αλλα δεν είναι της ώρας να την ανεβάσω...θα τη κρατήσω αναμνηστική.
-
Να είστε καλά παιδιά...περάσαμε ωραία,γνωριστήκαμε...το U11 και το Pixel ξεχωρίζει όπως και το σταθερό χέρι του John :) καλο βραδυ :)
-
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
Συμφωνώ πάμε πλατεία ελευθερίας στο περίπτερο -
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
Θάνο εγώ πρότεινα ότι πιο ήσυχο υπάρχει στο κέντρο θα πρότεινα επίσης τέρμα Κορομηλά στο ethnic και πάνω από την Ικτίνου έχει κάτι ωραία τραπεζάκια στο έξω ας αποφασίσουν οι φίλοι -
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
Πήρα τηλέφωνο στο δεντρόσπιτο μάλλον είναι κλειστό για φέτος επίσης μπορούμε να πάμε στο Θερμαϊκό μέσα συνήθως το καλοκαίρι δεν έχει κόσμο και είναι μια χαρά αν θέλετε πάμε και πάνω από το Belair στο μικρό καφέ ή και στην Παύλου Μελά που έχει υπέροχα καφέ. Ήταν από φωνητική πληκτρολόγηση -
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
OK όπου θέλετε -
και μια από μένα να καλησπερίσω το νήμα...sorry που είναι από το μπαλκόνι....θα ανταποδώσω iPhoneX auto Untitled by Imperia V, on Flickr
-
Για οποιον δεν είδε το νήμα του Θάνου....Τρίτη απόγευμα Θεσσαλονίκη. https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=466621
-
Το φιλαράκι μου μπορεί σίγουρα να με βοηθήσει με τους πολλούς φακούς που έχει full frame -dslt και πολλά αλλα. Απλά ήτανε μια ερώτηση για σένα. Το κόβω εδώ γιατί τώρα μπορεί να διαβάζει και τον σέβομαι γιατί θα φάω ξύλο που ανέφερα έστω και αυτά.
-
Να σε ρωτήσω κάτι. Εχεις γνώσεις από DSLR ?
-
καλημέρα ...κυριολεκτούσα ,για του Τερκενλή τα τσουρέκια μιλούσα που είναι μάπα :lol: Sorry για το off.
-
Ελα Αντρέα σιγά τα τσουρέκια...ούτε μαστιχωτά είναι ουτε τίποτα... ψωμωμένα είναι...πλακα κάνω καλο βραδυ.
-
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
Από εμενα yes ! -
Το νήμα που λες το άνοιξε ο Θάνος...σου έκανα προσωπικά ένα μήνυμα ειδικά για σένα μήπως...ήμουνα σίγουρος κάτι παραπάνω από χίλια τις εκατό ότι δεν θέλεις...λέω μήπως γίνει κανένα θαύμα. Δε ρίχνω ποτε γέφυρες με ανθρώπους που έχω μαλώσει αλλα μαζί σου δεν έγινε και για αυτό το έκανα....να είσαι καλά και όσους αγαπάς. Δε χρειάζονται 17 άτομα για να περάσουμε καλά.
-
Αύριο έχει βόλτα στην εξοχη για την ακρίβεια έξω από τη Βέροια με το φίλο μου Αντώνη που είναι όπως ο Te_Salat...ερασιτέχνης φωτογράφος. Θα μου πεις πια θα είναι η διαφορα όταν ένα κινητό τραβάει μονο auto ? Δε ξέρω..μάλλον το ίδιο θα είναι.
-
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
Καλύτερα δε γίνετε....μέχρι στιγμής είμαστε τέσσερα άτομα με διαφορετικά κινητά που εκ των πραγμάτων είναι από τα καλύτερα. Ένα S8 λείπει τουλάχιστον από τα γνωστά....και φυσικά ένα XZ2 που βγήκε πρώτο σε σχετικό blind test. Φαντάζεσαι να είχαμε όλοι το ίδιο ? :lol: Θάνο σε βλέπω να φεύγεις άρον άρον Αθηνα ψήνεται εκεί συγκέντρωση :p -
Για Αθηνα θα χρειαστεί πρόγραμμα και φυσικά θέλω να φάω τα υπέροχα βραστά λουκάνικα από πλατεία Μαβίλη :) Κανονίστε το και βλέπουμε Αντρέα.....Πιστεύω θα μαζευτείτε πολλά άτομα. Edit τώρα το έπιασα....εννοούσα το blind test
-
@Te_Salat...κατατοπιστικότατος.
-
Θέμα "Συγκρίσεις καμερών" - Συνάντηση Θεσσαλονίκη
Imperia replied to than0s7's topic in Chat and Fun
Είμαι μέσα οποια μέρα θέλετε και το απόγευμα είναι καλή στιγμή για να βγούνε και ημερήσιες και βραδινές. -
Και η Sony εκεί με τις ακριβές μηχανές της τα πάει περίφημα. Επίσης μου άρεσε πολύ το blind test....αν έγραφε στη κάθε φωτό πιο κινητό είναι θα ήταν αλλα τα αποτελέσματα. Edit:Μου ήρθε μια ιδέα για τη συνάντηση στη Θεσσαλοινίκη,αν συμφωνούν τα παιδιά να κάνουμε το ίδιο.
