Jump to content

Imperia

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.383
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by Imperia

  1. Καλή χρονια στις οικογένειες σας και σε όσους αγαπάτε. iPhone X auto. Untitled by Imperia V, on Flickr
  2. @johnnyman 25 φιλε Γιάννη τα κάδρα σου είναι εξαιρετικά,γνωρίζεις να απογειώνεις ένα κινητό. Ακόμα και οι φωτογραφίες με το δρεπάνι και το τρακτέρ είναι για το καλλιτεχνικό νήμα :)
  3. Χρονια πολλά σε όλους. Η φωτογραφία δεν είναι αξια κριτικής,μέχρι και το καπάκι στραβό βγήκε. Untitled by Imperia V, on Flickr Καλά να περάσετε iPhone X auto
  4. Imperia

    iPhone XS Max

    Αν δε σε κάνει κόπο ανέβασε τις φωτογραφίες στο νήμα με τις φωτογραφίες και πιθανόν να έχεις τη κατάλληλη απάντηση. Τα παιδιά εκεί γνωρίζουν παρα πολλά. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=471041
  5. Imperia

    iPhone XS Max

    Οχι..Από τη στιγμή που δε γραφει HDR τότε δεν είναι HDR και ας είναι τικαρισμενο μονο το πρώτο σημείο "HDR αυτόματο"...θα κρίνει το λογισμικό τι θα κρατήσει. Δε μπορείς δηλαδή με το ζόρι να βγάζεις HDR σε όλες τις φωτογραφίες.
  6. Imperia

    iPhone XS Max

    Ναι σε αυτή τη περίπτωση θα κρατήσει μονο μια φωτογραφία....αν είναι HDR τότε μονο την HDR,είναι στο αυτόματο και θα διαλέξει την normal η την HDR. Και τώρα που έριξα μια ματια στις φωτογραφίες ενώ έχω τικαρισμενα και τα δυο σημεία ούτε μια στις δέκα κρατάει με HDR.
  7. Imperia

    iPhone XS Max

    Τι να ψάξει? αφού το έχει ψάξει :lol: Εδώ μήνες μετά τη κυκλοφορία του X μιλούσε για κουμπάκια που έχει στη πλοήγηση το iOS και όταν ενημερώθηκε για τα gestures απλά είπε ότι δε το ήξερε.
  8. Αντρέα δε γνωρίζω αν υπάρχει άλλη εφαρμογή,δε το έχω ψάξει καθόλου και βασικά δε θέλω να μπλεχτώ. Ναι δεν υπάρχει manual κατάσταση στο iPhone Το U11 το θεωρώ καλύτερο overal από όλα...για το U12 νομίζω δε είδαμε δείγματα εδώ μέσα....ίσως κάποια λίγα,δε θυμάμαι.
  9. Η διάσημη γάτα του Cosmos στα πόδια μου.iPhoneX auto. Νομίζω δε βγήκανε καλές,ίσως κουνημένες. @Finn φοβερες ειδικά η πρώτη και η τρίτη,νομίζεις ότι δε βγήκανε από κινητό Untitled by Imperia V, on Flickr by Imperia V, on Flickr
  10. @Ntanis1 αν θέλεις ανέβασε και άλλες βραδινές να δούμε κατά ποσο βελτίωσαν τη κάμερα.
  11. Θα ανεβάσω και άλλες με πορτρέτο αρκεί να βρεθεί άνθρωπος να δεχτεί να ανεβει η φάτσα του στο internet :) Οι δυο φωτογραφίες βγήκανε με διαφορα 12 sec. Ευχαριστώ για τα σχόλια.
  12. Δεν αμφιβάλλω αλλα θα περιμένω και αλλα μέλη του φόρουμ να μου κάνουν τη τιμή να σχολιάσουν τη φωτογραφία. Πάντως ο φίλος μου έτσι είναι στη πραγματικότητα
  13. Ευχαριστώ Βασίλη @Georgerapp. Βασικά δικό μου λάθος για τη συνεννόηση Bill...δεν είδα τη κληση...έπρεπε να το βάλω και στο δονητή. Κράτησα το τηλέφωνο σου.
  14. @Arislp Κάτω δεξιά από τη φωτογραφία έχει τέσσερα εικονίδια...το δεύτερο από αριστερά είναι βελάκι...πατάς επάνω βλέπεις το limk και copy paste....μπορείς να διαλέξεις μέγεθος
  15. Καλημέρα Βασίλη. Καλορίζικο ....Super. Αν θες να βρεθούμε από εβδομάδα να κάνουμε μια βόλτα να βγάλουμε φωτογραφίες...Αν θέλει και ο Γιάννης ακόμα καλύτερα. Με για το εργαλείο !!
  16. Υπεροχη φωτογραφία Βασίλη...επιβλητική Αν μου επιτρέπεις...το κινητό ένα πόντο δεξιά και θα ήτανε τέλεια.
  17. Παιδιά ζητω συγγνώμη για το ξεκάρφωτο αλλα μπορεί κάποιος να μου πει γιατί αυτή η φωτογραφία πήρε 370 views ? Συήθως έχω 5-10 άντε 30. IPhone x by Imperia V, on Flickr
  18. Βασίλη τη πρώτη φωτογραφία δε μπορώ να τη κρίνω. Η δεύτερη .σου βγάζει μια χαρά....υπεροχη, Όντως τα χρώματα είναι τσιμπημένα αλλα μου αρέσουν πολύ....πιθανόν το ίδιο το θέμα.
  19. Πρώτα το iPhone 8 και μετά το X. ΙPHone 8 by Imperia V, on Flickr IPhone x by Imperia V, on Flickr Untitled by Imperia V, on Flickr by Imperia V, on Flickr Untitled by Imperia V, on Flickr Untitled by Imperia V, on Flickr
  20. Untitled by Imperia V, on Flickr μια φωτογραφία εξωτερικού χώρου...σε λίγες ώρες θα ανεβάσω βραδινές από τη παλιά πόλη της Βέροιας εκεί που τα βρίσκει δύσκολα το iPhone X
×
×
  • Create New...