Jump to content

terkos2

Members
  • Δημοσιεύσεις

    866
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

About terkos2

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 19

Συσκευή

  • Συσκευή
    OnePlus 10 Pro

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

terkos2's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

41

Φήμη

  1. Εγώ δεν έχω πετύχει τέτοια περίπτωση όπως εσύ, αλλά αυτή ήταν η φράση της κοπέλας όταν έκανα το συμβόλαιο μου τον Απρίλιο στην cosmote. Εγώ φυσικά δεν το έλαβα αυτό που μου είπε υπόψιν μου, γιατί δεν είναι θέμα δικαιοδοσίας της αλλά της εταιρίας και εφόσον υπάρχει όρος στο συμβόλαιο το θεωρώ δεδομένο ότι θα γίνει η αύξηση και για αυτό στο προηγούμενο μύνημα μου έγραψα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρξει αύξηση τις τιμής του παγίου πάνω στον χρόνο.Τώρα αν δεν εφαρμόσουν τον όρο αυτό είναι καλοδεχούμενο.
  2. Δεν ισχύει με τίποτα ίδια τιμή για 24μηνο, τον 13ο μήνα έχει σίγουρα αύξηση, είναι συστημικό το θέμα.
  3. Δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα ότι τα κινητά λήγουν Μάρτιο-Απρίλιο αν θες να φύγεις. Θα πληρώσεις ως πέναλτυ το ένα τέταρτο του συνόλου των παγίων μέχρι την λήξη τους. Αν φύγεις Δεκέμβριο που λήγει το σταθερό θα έχεις ένα υπόλοιπο 3-4 μηνών στα κινητά, δηλαδή ουσιαστικά το πέναλτυ θα είναι κάτι παραπάνω από ένα πάγιο στο καθένα (14+11=25€ άντε γύρω στα 30€). Αν σου κάνει καλή προσφορά η cosmote για μεταφορά και του σταθερού σου και φυσικά αν έχεις καλό σήμα κινητής στην περιοχή που κινείσαι σκέψου το. Εχει τώρα προσφορά δώρο στο πρόγραμμα απεριόριστα το πάγιο στα κινητά για τον πρώτο μήνα, οπότε ισοφαρίζεται και η χασούρα από το πέναλτυ. Για τηλέφωνα ψάξε το αντίστοιχο φόρουμ της cosmote.
  4. terkos2

    OnePlus 10 Pro

    Ωραία. Πριν κάποιες μέρες μου είχαν έρθει κάποια mail από oneplus και αν θυμάμαι καλά είχαν προσφορά το 12 γύρω στα 800€.
  5. Α... μάλιστα, λόγω φορητότητας σε κάλεσαν και σου έκαναν αυτή την προσφορά. Οκ φίλε μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
  6. Από ποιο νούμερο σε κάλεσαν και πότε λήγει το συμβόλαιο σου φίλε μου; Το συμβόλαιο μου (24άρα γραμμή και εμένα) λήγει στις 4-1-2025 και έχουν ξεσκιστεί να με καλούν εδώ και καμιά 20ριά ημέρες από τις 9 το πρωί καθημερινά στο κινητό από διάφορα νούμερα με πρόθεμα Αθήνας και Θεσσαλονίκης ακόμη και από κάποιο κινητό κάλεσαν κάνα 2-3 φορές, κάλεσαν επίσης και 4 φορές στο σταθερό πριν καμιά 10ριά ημέρες από κάποιο από τα παραπάνω τηλέφωνα, εννοείται ότι δεν το σήκωσα ποτέ. Σήμερα πάντως μέχρις στιγμής περιέργως δεν με έχουν καλέσει, μάλλον βαρέθηκαν. Πλήρωνα 20,73 και τώρα στην εφαρμογή δίνει για ανανέωση 21,15€.
  7. terkos2

    OnePlus 10 Pro

    Λειτουργεί το wifi calling γιατί είναι ο ορισμός του να λειτουργεί σε περίπτωση κακού ή καθόλου σήματος. Κατά την γνώμη μου, ναι είναι θέμα hardware, κάπου δεν λειτουργεί σωστά η θέση sim1. Το είχε εξ αρχής αυτό το θέμα ή παρουσιάστηκε στην πορεία;
  8. Γιατί 120€ φίλε μου; Το 1/4 του υπολοίπου των παγίων πληρώνεις για πέναλτυ. 45*8/4=90
  9. Στο OnePlus 8pro μου έκδοση Ινδίας ήδη αυτή η δυνατότητα εδώ και 2-3 ημέρες λειτουργεί. Για 2 εφαρμογές δεν είχα δει ποτέ να λειτουργεί.
  10. Τροποποιείται η πολιτική ορθής χρήσης σε 40GB ανά μήνα βάσει του κύκλου τιμολόγησης, στο πλαίσιο διασφάλισης της ποιότητας υπηρεσιών και προστασίας του δικτύου, για νέους και υφιστάμενους Ιδιώτες συνδρομητές Συμβολαίου και για νέες συνδέσεις στα προγράμματα Συμβολαίου για Επαγγελματίες. Στους υφιστάμενους επαγγελματίες συνδρομητές δεν ισχύει το όριο το 40GB.
  11. Μόνο για τους ιδιώτες συνδρομητές. <<Καταργείται η έκπτωση του πρόσθετου πακέτου κινητής Internet4Sharing για τους υφιστάμενους Ιδιώτες συνδρομητές των προγραμμάτων Vodafone RED και Vodafone RED Unlimited.>>
  12. Σούπερ τιμή για 17€ έκαστο. Δωρεάν έξτρα σιμ έχει ή δεν έχεις σταθερό;
  13. Μόλις τώρα μου ήρθε ΟΤΑ.
  14. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ Συγνώμη προκαταβολικά για το σεντόνι. Σε εμένα το σταθερό ενεργοποιήθηκε 12/4/24 και το κινητό 25/4/24. Επειδή το σταθερό είναι οπτική ίνα η συμφωνία ήταν ότι θα είχα μία επιπλέον έκπτωση στο κινητό 5€. Στο σταθερό ο πρώτος λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν αναλογικός (για τέσσερις ημέρες συν το πάγιο του επομένου μηνός) και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα επιπλέον χρέωσης, οι επόμενοι δύο μέχρι τώρα ήταν ακριβώς το συμφωνημένο ποσό. Στο κινητό GIGAMAX UNLIMITED ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε την επομένη της σύνδεσης και ήταν και αυτός αναλογικός (για μία ημέρα συν το πάγιο του επομένου μηνός), επειδή όμως δεν είχαν υπολογισθεί όλες οι εκπτώσεις ήταν υπερδιπλάσιος από το συμφωνηθέν ποσό των 13,45€ μετά και την έκπτωση των 5€ της οπτικής ίνας, για αυτό βέβαια είχα ενημερωθεί από την κυρία που κάναμε το συμβόλαιο (στο εξής κυρία Χ) ότι στον πρώτο λογαριασμό, ενδεχομένως ακόμη και στον δεύτερο δεν θα εμφανιζόταν το συμφωνηθέν ποσό των 13,45€. Στο δεύτερο και στον τρίτο λογαριασμό πέρασαν ναι μεν κάποιες επιπλέον εκπτώσεις (παγίου και Cosmote One), αλλά τα 5€ της οπτικής ίνας δυστυχώς όχι, είχαν δηλαδή τελικό ποσό πληρωμής 18,45€. Την Πέμπτη 27/6/24 την επομένη της έκδοσης του τρίτου λογαριασμού τηλεφωνώ στο 13888, εξιστορώ το θέμα και η κυρία που συνομιλούσα μου λέει θα στείλει μήνυμα να επικοινωνήσει μαζί μου η κυρία Χ που κάνατε το συμβόλαιο και να αναφέρω το θέμα σε αυτή. Επικοινωνεί λοιπόν μαζί μου την επόμενη ημέρα (Παρασκευή) η κυρία Χ και μου λέει, αυτή την στιγμή θα κάνω αίτημα για να αφαιρεθεί και το 5€ και θα σε ενημερώσω είτε εγώ αν έχω κάποια ενημέρωση είτε κάποιος άλλος αρμόδιος, σε περίπτωση που δεν ενημερωθείς από κανέναν μην το αφήσεις, να τηλεφωνήσεις την Τρίτη στο 13888 και να ζητήσεις το τμήμα λογαριασμών, Οk της λέω θα δώσω μια επιπλέον ημέρα και θα τηλεφωνήσω την Τετάρτη. Οταν της είπα ότι πρέπει να επιστραφεί και το υπερβάλλον ποσό χρέωσης του πρώτου λογαριασμού μου λέει συζήτησε το και αυτό με το τμήμα λογαριασμών, αυτοί είναι υπεύθυνοι. Αφού δεν έλαβα κάποια κλίση, την Τετάρτη 3/7/24 τηλεφωνώ στο 13888 και ζητώ το τμήμα λογαριασμών, με ρωτά τι θέλω, άντε πάλι να αρχίσω να λέω τα ίδια, μου λέει ναι το βλέπω το αίτημα για την έκπτωση των 5€ αλλά αυτό δεν απευθύνεται προς το τμήμα λογαριασμών αλλά προς το τμήμα της κυρίας Χ, το τμήμα συνδέσεων δηλαδή (μάλλον για έγκριση από προϊστάμενο υποθέτω) και ότι δεν μπορεί να με συνδέσει αφού το αίτημα δεν έχει πάει στο τμήμα λογαριασμών και ότι θα στείλει εκ νέου μήνυμα να μου ξανατηλεφωνήσει η κυρία Χ ή να καλέσω εγώ στο τηλέφωνο 2108006300 του τμήματος συνδέσεων και να την ζητήσω. Αφού δεν έλαβα πάλι κάποια κλίση μέχρι χθες Τετάρτη 10/7/24, τηλεφωνώ στο τμήμα συνδέσεων και αφού εξιστορώ για άλλη μια φορά το θέμα, ο κύριος που συνομιλούσα μου λέει ότι η κυρία Χ είναι απογευματινή βάρδια θα της στείλω μήνυμα να σε καλέσει. Το απόγευμα λοιπόν μου τηλεφωνεί η κυρία Χ και μου λέει: 1. Οπως την ενημέρωσαν από το τμήμα της, ήδη έχει υποβληθεί το αίτημα στο τμήμα λογαριασμών και αναμένουν απάντηση για να με ενημερώσουν, είτε η ίδια είτε κάποιος άλλος ανώτερός της και ευελπιστεί ότι μέχρι την Παρασκευή 12/7/24 θα μου έχει δοθεί απάντηση. 2. Εφόσον επικοινώνησα ξανά μαζί της θα ξανακάνει και νέο αίτημα προς τον ανώτερό της για να επισπευσθεί η απάντηση. 3. Αυτό το μπέρδεμα ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι για τις κατατιθέμενες αιτήσεις σύνδεσης από 17/4/24 και μετά, αυτή η επιπλέον έκπτωση 5€ στο κινητό λόγω οπτικής ίνας στο σταθερό, θα έχει ισχύ μετά τον τρίτο μήνα. Αυτό όμως δεν θα ισχύσει για εμένα (δηλαδή η έκπτωση θα έχει ισχύ από τον πρώτο μήνα), γιατί οι αιτήσεις μου είχαν κατατεθεί νωρίτερα (26/3/24 του σταθερού που υπογράφηκε ηλεκτρονικά και 11/4/24 του κινητού όταν ήρθε ο courier), ασχέτως αν η σύνδεση του κινητού μου έγινε μετά (25/4/24). 4. Οταν δε της είπα ότι το 13888 δεν με συνέδεε με το τμήμα λογαριασμών για να αναφέρω για την επιστροφή του υπερβάλλοντος ποσού του πρώτου λογαριασμού εξεπλάγην. Μετά από αυτά ελπίζω η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος γιατί διαφορετικά θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα.
×
×
  • Create New...