Πολλα προβληματα αναφερονται εδω https://discussions.apple.com/thread/3822207 που λενε οτι το ΑΤ&Τ μοντελο συνδεεται μονο με EDGE και οχι με 3G σε διαφορες χωρες. Επισης υπαρχουν και αναφορες οπου η συσκευη αρνειται να αναγνωρισει αλλο carrier απο την ΑΤ&Τ.
Στο ebay αν γραψεις ipad 3rd generation, υπο την κεφαλιδα cellular μπορεις να επιλεξεις ΑΤ&Τ, Verizon η UNLOCKED. To Verizon δεν κανει στην Ελλαδα, αλλα πια η διαφορα μεταξυ των αλλων 2? Υποτιθεται οτι η ΑΤ&Τ δεν εχει κλειδωσει τη συσκευη.
Πηρε κανεις ΑΤ&Τ μοντελο και ειχε η εχει προβλημα συνδεσης 3G?
Υπαρχει σιγουρα διαφορα στην τιμη, αλλα το ρισκαρεις? Αν εχει προβλημα θα πρεπει να το στειλεις πισω με δικα σου εξοδα κλπ. Συν το οτι ρισκαρεις τελωνειο.
Μια ασχετη ερωτηση: Μπορω να βαλω τη sim του κινητου μου στη συσκευη (ειτε ειναι καρτοκινητο ειτε ειναι συμβολαιο) η θα πρεπει να αγορασω αλλη data only sim?