Καλημέρα. Είχα κάνει μέσα Ιουλίου ηλεκτρονικά την αίτηση για καινούργια νούμερα frog για τα παιδιά μου μέσω wifi Greece με vouchers των 10 ευρώ. Η διαδικασία αποστολής και ενεργοποίησης των καρτών, κράτησε λιγότερο από βδομάδακαι η αποστολή ήταν δωρεάν.Έκανα και για την γυναίκα μου αίτηση φορητότητας μέσω του frog site 2 φορές και δεν είχα καμία ειδοποίηση ενώ είχαν περάσει 2+ βδομάδες. Παίρνω τηλέφωνο στην υποστήριξη frog με παραπέμπουν συνολικά σε 4 διαφορετικούς υπεύθυνους και συνολική αναμονή 1ωρα χωρίς αποτέλεσμα αφού στο τέλος έπεσε η γραμμή. Ξαναπαίρνει τηλέφωνο την επόμενη ημέρα η γυναίκα μου και επιλέγει στο αυτοματοποιημένο σύστημα να την καλέσουν αυτοί. Έκανε την αίτηση τηλεφωνικά και φυσικά ζήτησε φορητότητα από q σε frog. Της είπαν θα σταλθούν με courier και χρέωση!!! 5 ευρώ(καινούργια τακτική; Όταν έκανα πριν μισό χρόνο την ίδια διαδικασία για μένα ήταν δωρεάν ). Σήμερα που ήρθε το πακέτο περιέχει κάρτα cosmote όχι frog. Τι γίνεται λάθος έκαναν ή έτσι τα στέλνουν και όταν ενεργοποιηθεί η φορητότητα θα φαίνεται σαν frog; Πριν κάνω την ηλεκτρονική αίτηση να πω πως είχα πάει σε δύο καταστήματα Γερμανός και ένα cosmote και κανένα δεν είχε πακέτο Sim frog.