Jump to content

kiots

Members
  • Δημοσιεύσεις

    171
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About kiots

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 2

kiots's Achievements

  1. Σήμερα το απόγευμα διορθώθηκε από μόνο του.Δεν ξέρω αν έκανε κάποια ενημέρωση ή εφαρμογή, πάντως πολύ παράξενο.
  2. Και εγώ είχα ενδοιασμούς όταν το πήρα,μετάβαση από S22 Ultra. Αν με ρωτήσεις τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω σε κανονικό τηλ. Στην εξωτερική οθόνη μπορείς να κάνεις τα πάντα και συνηθίζεται εύκολα.Για multimedia περιεχόμενο βέβαια το ανοίγεις και είναι απόλαυση,με φοβερό multitasking.
  3. Σωστά είναι και τα στοιχεία. Έως τώρα από τον Νοέμβριο που το έχω δούλευε σωστά,δεν πιστεύω να είναι από την χώρα εισαγωγής.
  4. Το δοκίμασα και αυτό ως και επαναφορά το ρολόι έκανα. Μετά από λίγο το ξανακάνει. Δεν ξέρω τι σκάλωμα έχει φάει. Σ'ευχαριστώ πάντως.
  5. Καλημέρα σε όλους. Έχει κανείς πρόβλημα με το google pay; Εχθές πήγα να πληρώσω με το ρολόι και αντί της κάρτας όταν άνοιξα την εφαρμογή, είχε μήνυμα ότι το google pay δεν είναι διαθέσιμο στην περιοχής σας. Έσβησα την εφαρμογή την ξαναέκανα εγκατάσταση αλλά μετά από λίγες ώρες μου έκανε το ίδιο.
  6. Καλημέρα παιδιά,ήθελα να ρωτήσω κάτι. Όσοι έχετε θήκη pitaka κάθεται καλά με το screen protector της Samsung ή το πετάει και δημιουργεί φουσκάλες;
  7. Καλησπέρα παιδιά, μετά το καινούργιο update άρχισε να τρώει γρήγορα την μπαταρία. Δεν έχω αλλάξει κάτι ή προσθέσει κάποια εφαρμογή.Το έχει προσέξει κανείς άλλος;
  8. Καλημέρα παιδιά, σκέφτομαι να πάρω την samsung slim standing cover. Ήθελα να ρωτήσω αν την έχει κανείς, αν αξίζει και αν είναι πιο λεπτή από την samsung leather cover που έχω ήδη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
  9. Καλημέρα παιδιά. Ενώ έως τώρα το google pay λειτουργούσε άψογα στο ρολόι,έχει μερικές μέρες πριν την νέα αναβάθμιση ακόμα που έχει πρόβλημα. Βάζοντας το στο pos για να πληρώσεις μου βγάζει μήνυμα το ρολόι ότι δεν λειτούργησε. Πρέπει να το περάσεις και δεύτερη φορά για να πληρώσεις και δεν πιάνει πάντα ούτε με την δεύτερη. Το έχει παρατηρήσει κανείς,συμβαίνει σε κανέναν άλλο;
  10. Σ'ευχαριστώ Βαγγέλη. Συμφωνώ πάντως για την μπαταρία.Ο μόνος ενδοιασμός που είχα για να πάω από το S22 Ultra στο Fold 4,ήταν η μπαταρία. Βλέπω όμως ότι πιάνω τις ίδιες ώρες οθόνης καθώς και τις ίδιες ώρες λειτουργίας μέχρι να το φορτίσω και έχω πάθει πλάκα!
  11. Καλησπέρα παιδιά.Νέος κάτοχος της συσκευής εδώ και μία εβδομάδα και έχω να πω ότι δύσκολα γυρνάς σε κανονικό τηλ. μετά από Fold. Ήθελα να κάνω μία ερώτηση.Αν γρατζουνιστεί η μαμά ζελατίνα της εσωτερικής οθόνης,μπορούμε να την βγάλουμε και να περάσουμε άλλη; Και αν ναι,υπάρχει η εργοστασιακή πουθενά να στην περάσουν ή να την αγοράσεις;
  12. Καλημέρα παιδιά. Αν έχεις κλειστή την τοποθεσία έχει καθόλου διαφορά σε μπαταρία ή την χρησιμοποιεί μόνο για ασκήσεις και δεν παίζει ρόλο;
  13. Καλησπέρα παιδιά. Αν έχεις το wi fì του ρολογιού κλειστό, οι εφαρμογές του ενημερώνονται αυτόματα από το κινητό ή πρέπει να ανοίξεις το wi fi του ρολογιού για να κάνουν ενημερώσεις;
  14. Παιδιά από ότι έχω καταλάβει έως 50€ αγορές η πληρωμή γίνεται κατευθείαν. Για παραπάνω από 50€ σου ζητάει pin στο ρολόι και πρέπει να το ξαναβάλεις στο pos
×
×
  • Create New...