Jump to content

suation

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About suation

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

suation's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Σε συνέχιση του post μου #13022, παραθέτω τα κάτωθι πανέμορφα νέα... Έγραψα γράμμα στην Sony Ericsson απλά για να δω τι θα απαντήσουνε... Η απάντηση ήρθε μετά από κάμποσες μέρες...Ποια ήταν??? Την παραθέτω αυτολεξεί... Τους ανέφερα ότι ο επίσημος φορτιστής τους δεν κούμπωνε καλά με αποτέλεσμα να "παίζει" και μία να φορτίζει μία όχι μέχρι που έφτασε σε σημείο να πρέπει να το κρατάς το βύσμα σταθερό για να φορτίσει...Τους ανέφερα ότι ακριβώς αυτό συνέβη και στα 2 κινητά μας και σε κάποιο γνωστό μας και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην είναι ενήμεροι για το πρόβλημα αυτό...Τους ανέφερα ρητά ότι "μάλλον εγώ, η αρραβωνιαστικιά μου και ο γνωστός μου ήμαστε γκαντέμηδες και πέσαμε σε κακή παρτίδα..." Μετά από αυτό τους ρώτησα για το κόστος επισκευής και τους είπα ότι είναι εξωφρενικό να ζητάνε 165ευρώ για κινητό που αγοράστηκε καινούργιο πριν μήνες στα 155ευρώ και που τώρα κάνει στην αγορά 120 περίπου ευρώ καινούργιο!!! Η απάντηση...."Εμείς έχουμε έναν κατάλογο με τις χρεώσεις του κάθε ανταλλακτικού και αυτές είναι οι τιμές και δεν μας απασχολεί η τιμή που υπάρχει στην αγορά"!!!!!!! :clap::chair: "Και γω έχω να επιλέξω μεταξύ Nokia, Samsung, LG, Apple κτλ, βάσει των προσφορών, των τεχνικών χαρακτηριστικών και της εξυπηρέτησης που παρέχουν (το πόσο σέβονται τον πελάτη τους...) και δεν με απασχολεί περαιτέρω η γελοία αντιμετώπιση σας....":rocket: Αυτά τα ολίγα για την ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ τεχνική υποστήριξη της Sony Ericsson...Για κλάματα και για γέλια....σε ανταγωνιστικές αγορές.... 3 Sony Ericsson είχα πριν από αυτό....ευτυχώς που δεν μου χάλασαν....Εγώ απλά παραθέτω αυτό που μου συνέβη...Απλά No more Sony Ericsson for me!!! Διότι...και αν σου κάτσει???? Δεν σε Sony ΤΙΠΟΤΑ!!!:knife:
  2. Καλησπέρα, Το καλοκαίρι αγοράσαμε από την Vodafone, εγώ και η αρραβωνιαστικιά μου, το εν λόγω κινητό στην pro έκδοση. Μετά από 3 μήνες!!! άρχισε το πρόβλημα φόρτισης...Πρώτα στην αρραβωνιαστικιά μου και μετά από 1 μήνα και σε εμένα (ήμουνα τυχερός)..Μία φόρτιζε, μία δεν φόρτιζε, το δοκιμάσαμε και με άλλους φορτιστές...ΤΙΠΟΤΑ. Ε οκ λέμε πριν 4 μήνες το πήραμε, έχει εγγύηση...Το πήγαμε στην Vodafone και το έστειλε στο service. Μετά από 1 μήνα απάντησαν πρώτα στην αρραβωνιαστικιά μου και μετά από λίγο καιρό και σε εμένα, ότι είχε χαλάσει η υποδοχή φόρτισης του κινητού η οποία είναι κολλημένη πάνω στην πλακέτα οπότε θέλει όλη η πλακέτα αλλαγή και ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση (την κουκουρίκου) διότι λέει το θεωρούν κακή χρήση... :wacko: Μάλιστα! Τι να εξηγώ, τι να ωρύομαι ότι πως θεωρούν κακή χρήση το να βάζεις τον επίσημο φορτιστή και μία να φορτίζει μία να μην φορτίζει το κινητό έως ότου να μην φορτίζει καθόλου? Τι να εξηγώ ότι από την αρχή ο φορτιστής δεν "κούμπωνε" καλά στην υποδοχή και ότι είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι λόγω κακής κατασκευής της υποδοχής φόρτισης εν τέλει χάλασε...ΤΙΠΟΤΑ! :mad: 130 ευρώ θέλουνε για κινητό που το καλοκαίρι έκανε 155 ευρώ και υποτίθεται έχει και εγγύηση... Γελοία πράγματα σε ανταγωνιστικές αγορές...:rocket:
×
×
  • Create New...