Jump to content

ckoul

Members
  • Δημοσιεύσεις

    86
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About ckoul

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

ckoul's Achievements

  1. Όλο και χειρότερα.. τα προηγούμενα δύο χρόνια θυμάμαι να έχω ενεργοποιήσει πακέτο των 10 GB με 4,5 €. Το έχω μόνο για ώρα ανάγκης και τη μία από τις δύο φορές που το χρειάστηκα (ταξίδι στη Ρουμανία) αφού «φαγώθηκα» να προσπαθώ να το κάνω να δουλέψει (πολλές φορές χρειάζεται επανεκκίνηση η συσκευή, χειροκίνητη επιλογή δικτύου κλπ) προέκυψε μετά από τηλέφωνα και ταλαιπωρία ότι ήταν απενεργοποιημένο το roaming (by default από την εταιρεία) σε προϊόν που το έχεις προαγοράσει και δεν τίθεται θέμα προστασίας του πελάτη (από υπερβολικές χρεώσεις)! Εν τω μεταξύ βρήκα άλλη λύση οπότε δεν έκανα την παραμικρή χρήση. Τώρα με τη νέα ελάχιστη τιμή (7,95 €) αμφιβάλλω αν θα το ξαναχρησιμοποιήσω (ο βασικός μου πάροχος δίνει 6 GB με 5,35 €, έστω για 25 ημέρες, που είναι φθηνότερο για περιστασιακή χρήση). Στο μεσαίο πακέτο αυξάνεται, έστω και λίγο.
  2. Έχω την αίσθηση ότι «Τηλεφωνητής και Ειδοποιήσεις» ανήκουν στο ίδιο «πακέτο ρυθμίσεων». Μπορείς όμως μετά να απενεργοποιήσεις τον τηλεφωνητή (αν ενεργοποιηθεί μαζί με τις ειδοποιήσεις). Η αναμονή στην υποστήριξη της Frog είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη, σε σχέση πάντα με το 13888. Η μόνη ρύθμιση τηλ. αριθμού που βρήκα στη εφαρμογή Τηλέφωνο της συσκευής μου (Android 12) είναι αυτή του Τηλεφωνητή (τον έχω απενεργοποιημένο και λαμβάνω ειδοποιήσεις).
  3. Από την Αρχική σελίδα MyCosmote πάτα επάνω στο οριζόντιο μενού «Πακέτα & Υπηρεσίες».
  4. Και μέσω Winbank (Τράπεζα Πειραιώς) μπορεί να αγοραστεί 16ψήφιος κωδικός για ανανέωση Cosmote (και άλλους παρόχους).
  5. Όταν βγήκε η 4 θυμάμαι ότι καταργούσε κάποια λειτουργία που εμένα μου είναι χρήσιμη (δεν θυμάμαι ποια) και έτσι έμεινα στη 2. Υπάρχει κάποιο δυνατό (από λειτουργικής άποψης και όχι εμφάνιση, smoothness κλπ) χαρακτηριστικό που έχει η 4 και δεν υπάρχει στη 2;
  6. Σε φορητότητα που έγινε μέσω καταστήματος Cosmote πρόσφατα (22/4) δόθηκαν κανονικά τα welcome bonuses. Είχε προηγηθεί αίτημα μέσω online φόρμας αλλά δεν υπήρξε το callback από μέρους τους, συχνό φαινόμενο τώρα τελευταία, γι αυτό και ακολούθησε η επίσκεψη στο κατάστημα.
  7. Δυστυχώς ναι, πόσο μάλλον όταν αυτοί οι τρίτοι δεν είναι καν σε θέση να σου πουν τον κωδικό επιβεβαίωσης που στέλνεται με μήνυμα (ηλικιωμένοι). Έχω κάνει σχετική αναφορά/παράπονο στη φόρμα επικοινωνίας της Cosmote, ίσως αν γίνει από αρκετούς κάτι να αλλάξει.
  8. Διαχειρίζομαι τα καρτοκινητά 5 ανθρώπων (που ήταν όλα Q) και με όσα ζήσαμε το 2022 (και όχι μόνο), αποφάσισα να μεταφέρω τα 4 (έπεται και το 5ο) σε άλλον πάροχο και ησύχασα! 😄 Πόσο πια να αντέξει κανείς την κοροϊδία.. 😞 Διαχειρίζομαι τα καρτοκινητά 5 ανθρώπων (που ήταν όλα Q) και με όσα ζήσαμε το 2022 (και όχι μόνο), αποφάσισα να μεταφέρω τα 4 (έπεται και το 5ο) σε άλλον πάροχο και ησύχασα! 😄 Πόσο πια να αντέξει κανείς την κοροϊδία.. 😞
  9. Ποιος παραπονιόταν πρόσφατα ότι ενώ στους όρους γράφει ότι διακόπτονται εισερχόμενες κλήσεις και SMS με την παρέλευση 4μήνου στην πράξη αυτό δεν εφαρμοζότανε και μάλιστα νομίζω έκανε και καταγγελία γι αυτό; Έβγαλε ανακοίνωση η Wind και μακάρι να βγω ψεύτης αλλά έχω την αίσθηση ότι είναι η επίσημη αναγγελία κατάργησης αυτού του καθεστώτος. Βλέπετε εσείς άλλο λόγο ύπαρξης/διαφοροποίησης απ' όσα ξέρουμε μέχρι τώρα;
  10. Αυτό, που έχω την εντύπωση ότι δόθηκε σε όλον τον κόσμο το τελευταίο διάστημα.. 500' προς όλους, 50 SMS και 2 GB με 5,5 € @gpapas640 προφανώς αυτό με μπέρδεψε και «φούσκωσα» τις παροχές της προσφοράς των 3 € 😄
  11. Ενημερωτικά και μόνο, πακέτο που ήταν σε προσωπική προσφορά (200' προς όλους, 50 SMS και 2 GB με 3€) όταν σταμάτησε να εμφανίζεται ως προσφορά στην εφαρμογή δεν ήταν δυνατόν να ενεργοποιηθεί ούτε με την αποστολή του σχετικού SMS (21). Αναμενόμενο, αλλά δεν είναι κακό να δοκιμάζει κανείς.. 😄
  12. Μήπως, να δοκιμάσει τα όρια μας; Ακόμα και αν χάσει κάποιους συνδρομητές με αυτά τα «παιχνίδια» τα κερδίζει πίσω από τις αυξήσεις κόστους/μειώσεις χρόνου που περνάει σιγά-σιγά.
  13. Επιβεβαιώνω κι εγώ με χθεσινό countdown (και επέκταση υπολοίπου).
  14. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Ενεργοποίησα χθες το πακέτο των 300' γιατί έληγε και δεν ήθελα να το ρισκάρω. Θα το δοκιμάσω τον επόμενο μήνα (και θα ενημερώσω) αν και κρατάω μικρό καλάθι..
  15. Ξέρει κανείς τον κωδικό που στέλνουμε με SMS για την (προσωπική) προσφορά: 200' προς όλους + 20 SMS + 1 GB με 3 € Ήταν ενεργή τον προηγούμενο μήνα για κινητό που διαχειρίζομαι αλλά δεν μπορώ να παρακολουθώ τα SMS που λαμβάνει (με τυχόν προσωπικές προσφορές). Όταν την ενεργοποιώ μέσω app/σελίδας αυτή «χάνεται» γι αυτό ψάχνω να δω μήπως επανα-ενεργοποιείται με SMS.
×
×
  • Create New...