Jump to content

Sourotiri

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Sourotiri

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

Sourotiri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Αναδημοσιεύω από το blog μου: http://sourotiri.blogspot.com/2011/02/mini.html Εδώ και καιρό άκουγα πολλούς ανθρώπους γύρω μου να λένε ότι έχουν εκβιάσει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για να πάρουν καλύτερη επιδότηση και -άρα- καλύτερη συσκευή. Αυτό που ακολουθεί δεν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι η δικιά μου προσπάθεια να κάνω το ίδιο πράγμα. Το συμβόλαιο μου με την Vodafone έληξε πριν καμιά εικοσαριά μέρες. Εγώ δεν το είχα καν πάρει είδηση, αλλά ήξερα ότι πλησίαζε ο καιρός για να πάρω την επιδότηση. Είχα ήδη αρχίσει να ψάχνω τις συσκευές κινητής που μου έδινε η Vodafone και είχα καταλήξει σε αυτήν. Πήρα εντελώς ενημερωτικά τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να ρωτήσω πότε λήγει το συμβόλαιο μου και πόση είναι η επιδότηση. Η κοπέλα μου είπε πως το συμβόλαιο μου έχει ήδη λήξει και πως η επιδότηση μου είναι 61€. Μετά από την ερώτηση που της έκανα γιατί είναι τόσο μικρή, μου είπε πως θα μπορούσαν να μου δώσουν 74€. Το συγκεκριμένο ποσό φυσικά και δεν με ικανοποιούσε, μιας και η συσκευή που ήθελα να πάρω είχε 240€ αρχική τιμή. Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να βάλω από την τσέπη μου 165€, ποσό που δεν μου περίσσευε. Θα ήθελα να πάρω μια επιδότηση γύρω στα 200€ και να δώσω από την τσέπη μου ένα ποσό γύρο στα 50€. Με αυτά κατά νου, το επόμενο πρωί κίνησα στην αγορά, να δω τι έχουν να μου πουν και οι άλλες εταιρείες περί αυτού. Στην Cosmote η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα ήταν απογοητευτικά. Καταρχάς δεν είχαν την συσκευή που ήθελα και δεύτερον μου έδιναν ακριβώς την ίδια επιδότηση με την Vodafone. Άσε που η υπάλληλος του Γερμανού συμπεριφερόταν λες και δεν ήθελε να μου πουλήσει τίποτα, μιλούσε βαριεστημένα και με κοίταζε κάπου στον λαιμό και όχι στα μάτια. Σε κάποια στιγμή πρέπει να αφαιρέθηκε κιόλας και εγώ της μιλούσα χωρίς να παίρνω απάντηση. Όλη η συνάντηση ήταν απλά ένα τραγικό fail, μπορώ να πω. Η επόμενη μου στάση ήταν η Wind. Ευτυχώς όταν μπήκα μέσα, το κατάστημα ήταν άδειο. Με περιέλαβε μια κοπελίτσα, καμιά σχέση με την άλλη της Cosmote. Την ενημερώνω ότι είμαι συνδρομητής Vodafone, ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου, ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την επιδότηση που μου δίνουν, ότι θέλω την τάδε συσκευή και την ρωτάω τι επιδότηση μπορούν να μου κάνουν αυτοί. Πάει η κοπελίτσα στην υπεύθυνη του καταστήματος, της λέει όλο το story και γυρίζει πίσω και μου ανακοινώνει ότι μου δίνουν 175€ επιδότηση, δηλαδή, 100€ παραπάνω από την Vodafone. Επιλέγω να μην αποδεχτώ την προσφορά της Wind αμέσως, και έτσι πετάγομαι στο κατάστημα της Vodafone. Η αλήθεια είναι πως είμαι ευχαριστημένος από το δίκτυο τους, το σήμα τους και γενικά από αυτά που μου προσφέρουν, και πως αν η Vodafone μου έκανε πλέον την ίδια προσφορά με την Wind, θα έμενα ασυζητητί. Από το κατάστημα μου λένε πως μπορούν να δώσουν απλά τα 75€, και αν θέλω να κάνω κάποια ιδιαίτερη συνεννόηση, αρμόδιο είναι το τμήμα στα κεντρικά γραφεία. Έρχομαι σπίτι, κάνω ένα καφεδάκι κι ένα τσιγάρο και παίρνω τηλέφωνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone. Εξηγώ όλη την ιστορία, και καταλήγω ότι η Wind μου δίνει 100€ παραπάνω από εσάς ρε παιδιά, μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο; Η κοπέλα μου λέει ότι θα με καλέσουν σε μισή ώρα για να μου απαντήσουν. Πράγμα που όντως γίνεται. Και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου δώσουν ούτε 1€ παραπάνω από την επιδότηση. Τόση είναι, κι αν την θέλετε. Δηλαδή τους λέω, να πάω να κάνω την αίτηση φορητότητας στην Wind; Αυτό είναι δικό σας θέμα, μου απάντησε η τηλεφωνήτρια. Ξεκινάω λοιπόν για το κατάστημα της Wind, όπου με συνοπτικές διαδικασίες υπογράφω την αίτηση φορητότητας και παίρνω την συσκευή. Εδώ να σημειώσω ότι αυτό το κομμάτι μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, πως γίνεται δηλαδή μια εταιρεία να μου δίνει συσκευή χωρίς να έχω υπογράψει συμβόλαιο μαζί της, αλλά απλά την αίτηση ότι θέλω να μεταφερθώ σε αυτήν. Εκτός και αν υπέγραψα και συμβόλαιο και δεν το κατάλαβα. Η αλήθεια είναι ότι αυτήν την κίνηση δεν την περίμενα, γιατί είχα υπόψιν ότι η Vodafone, με το που δει την αίτηση φορητότητας, θα μου έκανε μια ισάξια ή καλύτερη προσφορά, την οποία φυσικά και θα αποδεχόμουν. Τώρα όμως ήξερα ότι έχω πληρώσει 65€ για μια συσκευή στην Wind, που στην περίπτωση που αποδεχόμουν την αντιπρόταση της Vodafone, δεν πρόκειται να πάρω πίσω. Εκτός των άλλων, εγώ με τι μούτρα θα πήγαινα στο κατάστημα της Wind και θα τους έλεγα πάρτε πίσω ένα σφραγισμένο κινητό που το άνοιξα, του πέρασα ονόματα και τηλέφωνα, το ρύθμισα, κτλ; Με απλά λόγια, η Wind, δίνοντας μου αμέσως την συσκευή έχει προσπαθήσει να με εγκλωβίσει ηθικά, πράγμα που διαπιστώνω ότι το έχει καταφέρει. Το καλό φυσικά είναι ότι έχω κερδίσει 100€ παραπάνω έκπτωση για την συσκευή που ήθελα να αγοράσω και, δεδομένου ότι δεν είμαι και κανένας άσος στα παζάρια, με ικανοποιούσε πλήρως. Το κακό είναι ότι δεν μπορούσα πλέον να διεκδικήσω παραπάνω. Και μεταξύ μας, δεν έχω και την όρεξη να το κάνω. Το απόγευμα της ίδιας μέρας δέχτηκα ένα τηλέφωνο από την Vodafone, πράγμα που περίμενα. Αυτό που δεν περίμενα όμως ήταν να με πάρει τηλέφωνο ένας τύπος που μου το έπαιζε ο-μάγκας-ο-πολλά-βαρύς. Το λεξιλόγιο του βεβαίως και ήταν εντός των ορίων της ευγένειας, αλλά το ύφος του πρόδιδε έναν άνθρωπο το λιγότερο εκνευρισμένο με την πάρτη μου. Στην αρχή, μέχρι να συνειδητοποιήσω το γελοίο της όλης κατάστασης, ψάρωσα, αλλά μετά πέρασα στην αντεπίθεση. Ακολούθησε λοιπόν ο εξής διάλογος: -Παρακαλώ; -Γεια σας, ο κύριος Sourotiri; -Ο ίδιος. -Καλησπέρα σας κύριε Sourotiri, είμαι ο κύριος -ας τον πούμε- Εκνευρισμένος από την Vodafone και σας παίρνω τηλέφωνο γιατί βλέπω ότι έχετε υποβάλλει μια αίτηση φορητότητας από το δίκτυο μας προς την Wind. -Σωστά. -Α, αληθεύει δηλαδή. -Βεβαίως. -Γιατί έτσι κύριε Sourotiri;;; -Γιατί η Wind μου δίνει 100€ μεγαλύτερη έκπτωση από εσάς για αγορά νέας συσκευής. -Ναι, αλλά πόσο πάγιο θα πληρώνετε; -29€. Και σε σας για το ίδιο πάγιο μιλούσαμε. -Μπορείτε να μου πείτε κάτι; Μήπως σας προσέγγισε κανένας από την Wind για να αλλάξετε δίκτυο; -Όχι φυσικά, μόνος μου πήγα. -Μάλιστα... Κοιτάξτε να δείτε... Αυτή η κίνηση της Wind όπως καταλαβαίνετε έγινε γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός... Και εσείς δεν θεωρήσατε σωστό να μας ενημερώσετε πριν αιτηθείτε να αλλάξετε δίκτυο; -Μα το έκανα. -Το κάνατε; -Βεβαίως. Και η απάντηση σας ήταν ότι η επιδότηση παραμένει η ίδια. -Που πήρατε τηλέφωνο; -Στην εξυπηρέτηση πελατών. -Ναι, μα η εξυπηρέτηση είναι κάτι ενημερωτικό... -Ναι, και η κοπέλα που μου μίλησε μου είπε ότι θα διερευνήσει το θέμα και θα με πάρει σε λίγη ώρα, πράγμα που έγινε. Και δεν μου αυξήσατε την επιδότηση. -Δεν το ήξερα αυτό. Εν πάσει περιπτώσει, εγώ τώρα έχω να κάνω μια αντιπροσφορά... Μου αναλύει την αντιπροσφορά και διαπιστώνω ότι είναι ίδια με της Wind. -Συγνώμη, να σας κάνω μια ερώτηση; Έπρεπε να δείτε την αίτηση φορητότητας για να μου κάνετε καλύτερη προσφορά; Δηλαδή πριν δεν είχατε και τώρα έχετε; -Κοιτάξτε να δείτε, καταλαβαίνετε πως αν οι εταιρείες έδιναν όση επιδότηση θέλουν οι πελάτες, θα είχαν όλοι iPhone και οι εταιρείες θα ήταν χρεωκοπημένες. -Ναι, αλλά αυτό δεν αφορά εμένα. Εγώ βλέπω ότι στην παρούσα στιγμή, η Wind μου έδωσε αμέσως καλύτερη τιμή και μάλιστα χωρίς παρακάλια. -Δεν είναι έτσι κύριε Sourotiri, τα βλέπετε πολύ στεγνά τα πράγματα (!!!!!!). -Τα βλέπω στεγνά;;; -Ναι, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα... -Αλήθεια; Και πως είναι; -Εμείς αυτήν την προσφορά την κάνουμε γιατί σας έκανε η Wind τέτοια προσφορά. Και θα δείτε ότι του χρόνου, η Wind θα σας δώσει μικρότερη επιδότηση και θα ζητήσετε προσφορά και από εμάς. -Εγώ αυτό που βλέπω, είναι ότι είμαι 11 χρόνια συνδρομητής σας, πάντα πληρώνω τους λογαριασμούς μου στην ώρα τους, και κάθε χρόνο δεν διαμαρτυρήθηκα ποτέ για τις πενιχρές σας επιδοτήσεις. Δηλαδή αν έρθει ένας συνδρομητής της Wind και σας πει ότι θέλει να έρθει σε σας, θα του δώσετε καλύτερη προσφορά από αυτήν της Wind, αυτό θέλετε να πείτε; -Ναι, αυτή ειναι η πολιτική της εταιρείας. -Ωραία τότε, τα λέμε σε έναν χρόνο πάλι. Παρακαλώ αποδεχτείτε την αίτηση φορητότητας προς το παρόν. -Καλώς κύριε Sourotiri. Γεια σας. Την επόμενη μέρα με ξαναπήραν τηλέφωνο από την Vodafone. Αυτήν την φορά μίλησα με μια γλυκύτατη κοπελίτσα που μου έκανε την ίδια ακριβώς προσφορά. Αρνήθηκα χωρίς παρατράγουδα αυτήν την φορά, και από σήμερα άλλαξα δίκτυο. Και μόλις διαπίστωσα ότι μέσα στο σπίτι το σήμα είναι καμπάνα, σε αντίθεση με αυτό της Vodafone. Καλή αρχή κάναμε, δεν μπορώ να πω :) takpanos, ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά όταν μου την έδωσες, το όλο θέμα είχε λήξει :)
  2. Καλησπερίζω το forum, Είμαι νέος στην παρέα σας και με αυτό μου το μήνυμα θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου. Ζητώ συγνώμη από τους admins αν δεν έχω βάλει το θέμα στη σωστή κατηγορία, αλλά, για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω και που ακριβώς να το βάλω :) Έτσι, κατέληξα να το ποστάρω στην κατηγορία του δικτύου μου. Αν μπορεί κάποιος admin, ας το κατηγοριοποιήσει αντίστοιχα. Η ιστορία έχει ως εξής: Είμαι συνδρομητής με συμβόλαιο στην Vodafone εδώ και 10 χρόνια. Τον τελευταίο χρόνο, το συμβόλαιο μου έπαιζε ανάμεσα στο Οικονομικό 20 και 25. Το συμβόλαιο μου κοντεύει να λήξει. Τον τελευταίο καιρό, ακούω από γνωστούς και φίλους ότι μπορώ να αυξήσω την επιδότηση μου κάνοντας παζάρια ανάμεσα σε εταιρείες, "εκβιάζοντάς" την τωρινή μου εταιρεία με αίτηση φορητότητας σε κάποια άλλη εταιρεία. Έχω μπανίσει λοιπόν το Nokia E5, μάλλον σε κάποιο πρόγραμμα Unlimited, μάλλον το 25. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, για να μάθω πόση είναι η επιδότηση μου. Μου είπαν ότι δικαιούμαι 61€, και στην ερώτηση που τους έθεσα γιατί είναι τόση λίγη, μου είπαν ότι μπορούν να την ανεβάσουν στα 74€. Τους ρώτησα αν αυτό το ποσό είναι ανεξαρτήτως συμβολαίου που θα διαλέξω και μου είπαν ναι (!!!). Επέστρεψα στον υπολογιστή μου και μπήκα στα site της Cosmote και της Wind. H Cosmote δεν έχει το Nokia E5 διαθέσιμο, ενώ αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μπόρεσα να βρω συσκευές με τιμή ανάλογα με το πρόγραμμα συμβολαίου στο site της Wind. Οι ερωτήσεις μου λοιπόν έχουν ως εξής: 1) Ξέρει κανείς γιατί η Wind δεν έχει τιμές συσκευών με το αντίστοιχο πρόγραμμα συμβολαίου στο site της; Ή μήπως είμαι τόσο βλάκας που δεν μπόρεσα να το βρω; 2) Ξέρει κανείς αν η Wind έχει το Nokia E5; Το μόνο που βρήκα είναι ότι το δίνουν δωρεάν αν μαζέψεις 10.000 πόντους σε ένα πρόγραμμα bonus με μια κάρτα. 3) Ξέρει κανείς πόση επιδότηση δίνει η Wind για νέα συσκευή σε ένα πρόγραμμα όπως το XS; Αν πάω εγώ, ως συνδρομητής Vodafone, θα μου δώσουν περισσότερα; 4) Αν πάω στην Wind και κάνω την αίτηση φορητότητας, θα πιάσει αυτός ο "εκβιασμός" μου; Η Vodafone δηλαδή θα μου κάνει καλύτερη προσφορά; 5) Αν ναι, τι ελπίδες να έχω; Έχω ακούσει για τρελά ποσά, ότι άνθρωποι πήραν 400€ επιδότηση, εγώ μπορώ να ελπίζω για μια επιδότηση γύρω στα 200€ σε ένα πρόγραμμα Unlimited 25/XS; 6) Έχει να μου προτείνει κανείς κάτι καλύτερο; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
×
×
  • Create New...