Jump to content

zouz

Members
  • Δημοσιεύσεις

    14
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About zouz

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

zouz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Για να δούμε τι θα κάνει η Θεά Τύχη :lol:
  2. Φαίνεται πολύ καλό... αντε μήπως και είμαστε τυχεροί!!!
  3. Mια βοήθεια, ως πολύ άσχετη. Έχω το galaxy s με τα ακόλουθα στοιχεία: έκδοση firmware 2.1 - update 1 I9000XXJPP έκδοση Kernel 2.6.29 root@SE-S603#2 ECLAIR.XMJM2 Στο KIES μου βγάζει μήνυμα πως δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση. Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος για να ξεπεράσω αυτό το πρόβλημα?
  4. Να ενημερώσω πως και εγώ με αφορμή τις αλλαγές ζήτησα αλλαγή προγράμματος, από το unlimited 45 me internet (δηλαδή unlimited old 30 + Mobile Internet Large) στο νέο Unlimited 35. το είχα ζητήσει και στο παρελθον και μου ζητούσαν να καταβάλω μέρος της υπερεπιδοτησης αν ήθελα να προχωρήσω σε αλλαγή. αφου έστειλα και εγω επιστολή μέσω της ιστοσελίδας, σήμερα επικοινώνησαν και με ενημέρωσαν πως κατ' εξαίρεση θα κάνουν την αλλαγή χωρίς να χρειαστεί να καταβάλω τίποτα. Φαίνεται λοιπόν πως αν τους ζορίσεις το δέχονται, γιατί ξέρουν πως αν το πάμε παραπέρα θα βρούμε το δίκιο μας! Ως άλλοθι αναφέρουν πως στο συμβόλαιο δεν αναγράφεται η τιμή του παγίου, δηλαδή αν από 30 ευρώ μεθαύριο τους καπνίσει να μου ζητήσουν 50 εγώ θα πρέπει να τα δώσω??? ΕΛΕΟΣ
  5. Επειδή το έκανα μόλις προχθές, αν θες να φύγεις επιστρέφεις σε ένα κατάστημα το ποσό της επιδότησης (μετρητοίς), στην περίπτωσή σου το 100%, και μετά από πέντε ημέρες ολοκληρώνεται η διαδικασία. Εγώ συγκεκριμένα το έκανα καρτοκινητό ώστε να μην χάσω το νούμερο!!! Σε περίπτωση που έχεις ήδη πληρώσει το πάγιο του επόμενου μήνα, γίνεται αντιλογισμός της χρήσης που έχεις κάνει και σου επιστρέφεται πιστωτικό.
  6. Eχεις απόλυτο δίκαιο. Σε αυτή την περίπτωση νομίζω πως αρκεί να αναφέρεις το ότι τα όσα υποστηρίζουν δεν συνάδουν με την υπάρχουσα νομοθεσία και δεν συμφωνεί με αυτά και ο Συνήγορος του Καταναλωτή! Είναι παλιά και δοκιμασμένη συνταγή!!! Επίσης μπορείς να επικοινωνήσεις με το 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προκειμένου να ενημερωθείς και να λάβεις απαντήσεις σχετικά με το θέμα σου, έτσι ώστε να πας διαβασμένος. Εγώ έχω λάβει μέχρι και επιστροφή χρημάτων μιας και το προϊόν δεν μπήκε στη σακούλα κατά την έξοδο από δικό τους λάθος και μετά εγώ δεν το ήθελα μιας και πλέον μου ήταν άχρηστο!!!
×
×
  • Create New...