Jump to content

johnskordas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    169
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by johnskordas

  1. ξερει κανεις που μπορω να βρω το igo με αναλυση 1280 χ 768 για lg optimus g ? αν δε μπορει να υπωθει εδω δεχομαι και pm... :)
  2. καλησπερα σε ολους... ειμαι απο σημερα νεος κατοχος του κινητου... πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες... εχω μια απορια... πως μπορω να δω το τηλεφωνο σαν σκληρο δισκο για να περασω αρχεια και φωτογραφιες? μηπως μπορει να με βοηθησει καποιος?
  3. Πως μπορώ να δω το κινητό σαν σκληρό και να περάσω αρχεία?
  4. Σήμερα παρέλαβα κι εγώ. Παραγγελία online και παραλαβή από κατάστημα Καλλιθέας. Δεν συγκράτησα καν αριθμό παραγγελίας και δεν μπορεί ήρθε ποτέ μήνυμα επιβεβαίωσης. Η παραγγελία έγινε Σάββατο μεσημέρι.
  5. το τηλεφωνο αγοραστηκε απο μαγαζι που το εκανε εισαγωγη απο πολωνια και ειχε περασει ο ιδιος τα ελληνικα... η αντιπροσωπεια κανοντας φορματ το εφερε στην αρχικη κατασταση (χωρις ελληνικα) και για να τα περασει θελει 25 ευρω το εχει βολευτει το τηελφωνο και ειναι αμαρτια να παει χαμανο... οποτε οποιος μπορεσεις να μας βοηθησει στο να περασουμε ελληνικα καλοδεχουμενος...
  6. συνφορουμιτες καλησπερα... φιλος πηρε το κινητο απο την εταιρια και του εκαναν φορματ με αποτελεσμα να χαθει η ελληνικη γλωσσα απο μεσα... υπαρχει τροπος να την περασουμε χωρις να το ξαναπαμε στην αντιπροσωπεια? μηπως γλιτωσουμε και το περα-δωθε και το 25 αρι που ζηταει νταβατζιλικη ... εχουμε καμμια προταση?
  7. http://episkevi.service-kiniton.gr/ δες εκει...αλλαξα ηχειο στο δικο μου...το κακο ειναι πως ειναι πειραια και εισαι μακρυα
  8. ξερουμε κατι για πιθανη ημερομηνια πωλησης στην Ελλαδα?
  9. Χίλια ευχαριστώ. Και ακόμα μια ερώτηση αν κάποιοσ ξέρει. Όταν θέλω να γράψω κείμενο δεν έχει ως προεπιλογή το τ9. Και κάθε φορά που στέλνω μήνυμα πρέπει να το επιλέγω. Και ειδικά στο messenger είναι εκνευριστικό.
  10. Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση; με τον μαμά launcher πόσες οθόνες έχουμε; αν θυμάμαι καλά πριν κάνω επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις είχα εφτά. Καλά θυμάμαι; Τώρα μου βγάζει πέντε.
  11. ειμαι κατοχος htc one s με επεξεργαστη s4 χτες εκανα επαναφορα εροστασιακων ρυθμισεων και στησιμο το τηλεφωνο απο την αρχη αν δε κανω λαθος φορουσα την εκδοση 4.1.2, σημερα μου εμφανισε την 4.1.1 και ενω παταω για αναβαθμιση λογισμικου μου γραφει πως εχω την πιο προσφατη... μπορει να με ενημερωσει καποιος με s4 τι εκδοση φοραει?
  12. δεν με ενδιαφερουν 3d παιχνιδια ιντερνετ,facebook,αρχεια excel ,φωτογραφιες (να βλεπω) και που και που καμμια ταινια μεσω usb... να εχει καλη αποκριση στην αφη και να μην κολλαει...αυτα θελω... με καλυπτει το ainol hero?
  13. οκ,και ποια ειναι η προταση σου? Εχεις να μου προτεινεις καποιο αξιολογο στις 10'' ?
  14. καλημερα σας. εσεις που ξερετε καλα και ο νου σας κατεβαζει πειτε μου ποιο θεωρειτε καλυτερο απο αυτα εδω : http://www.aliexpress.com/item/Zenithink-C91-with-Android-4-0-Ice-Cream-Sandwich-Tablet-PC/392510787.html http://www.aliexpress.com/item/FreeShipping-10-2-cortex-a9-zenithink-ZT-280-C91-tablet-pc-android-4-0-capacitive-screen/494160183.html http://www.aliexpress.com/item/DHL-free-shipping-10-1-Sanei-N10-IPS-2th-1280-800-High-Resolution-android-4-0/567977762.html
  15. Λοιπον ,βγηκα κι εγω στην αναζητηση tablet (γκρινιαζει λιγο η γυναικα αλλα τι να κανουμε?)... Τα χαρακτηριστικα που θα ηθελα ειναι τα εξης: -Γρηγορο (κυρια χρηση πολυ browsing-excel,facebook και πιο σπανια καμμια ταινιουλα) -Καλη οθονη -Επαρκη RAM -Μεγγγγγααααααληηηηη αυτονομια -USB Ευπροσδεκτα καλουδια: -3G η LTE built in -GPS Επισης θα ηθελα να με πληροφορησετε ποια θεωρειτε πιο αξιοπιστα μαγαζια Αναμενω τις προτασεις και αποψεις σας... Ευχαριστω
  16. johnskordas

    iPhone 5

    καλημερα σε ολη την παρεα σκεφτομαι να αγορασω δωρο στην γυναικα μου το iphone 5 16gb ταινιες και ιδιαιτερη μουσικη δεν αποθηκευει στο κινητο θα την καλυψει λετε απο πλευρας μνημης ?
×
×
  • Create New...