Απο τις 19/12/2023 εχω δωσει βλάβη σταθερού τηλεφώνου ατόμου υπερήλικα με εντονα κινητικά προβλήματα. Στις 20/12/2023 ενημερώθηκα με sms οτι, μετα την επίσκεψη τεχνικού του ΟΤΕ διαπιστώθηκε ευρύτερη βλάβη στην περιοχή και η εκτιμώμενη αποκατάσταση ειναι για τις 05/01/2024 !!!! Σε τηλεφωνική επικοινωνία που ειχα με το 13700 (2 φορες) αναφέροντας το πρόβλημα του ατόμου (υπερήλικας - κινητικά προβλήματα) και ζητώντας γρηγορότερη επίλυση , μου απάντησαν οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παρα μόνο εκτροπη των κλήσεων του σταθερού σε κινητό (δεν υπάρχει). Και ερωτώ σε αυτες τις περιπτώσεις δεν υπάρχει τρόπος ενημέρωσης-πίεσης του δημοσίου παρόχου (οτε) για την γρηγορότερη αποκατάσταση της βλάβης ? (νομίζω οτι σε τέτοιες περιπτώσεις η επίλυση γίνεται εντος 2 εργασίμων ημερών)