Jump to content

moldovan

Members
  • Δημοσιεύσεις

    22
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About moldovan

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

moldovan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Έβαλα την b046 και όλα καλά , η συσκευή υπάρχει σε αυτή την τιμή ακόμα απλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται από τους κανονισμούς να το γράψω εδώ . edit: βέβαια τώρα δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου αναγνωρίζει τη sim . Στις ρυθμίσεις διπλής κάρτα είναι απενεργοποιημένες και οι δυο και δεν με αφήνει να ενεργοποιήσω την πρώτη . Δεύτερη δεν υπάρχει
  2. Καλησπέρα σας , αγόρασα το κινητό στα 169 από ένα κατάστημα της Λάρισας που συνεργάζεται με τη Vodafone και έχει την b130 ..Έχω τρελό θέμα με το wifi . Βλέπω τα δίκτυα κανονικά ,συνδέομαι κανονικά , αλλά το internet σέρνεται σε όποιο δίκτυο και αν συνδεθώ , ενώ με άλλες συσκευές όλα καλά ; Κατεβάζω την b046 μπας και λυθεί το θέμα αν και δεν ήθελα να μπω σε αυτή τη διαδικασία . Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο θέμα με το wifi ;
  3. Τελικά μπόρεσα να βάλω την SS5 αλλά υπάρχουν όλοι οι προηγούμενοι φάκελοι στην sd .Πως γίνεται να την φορμάρω τελείως ? Αν βάλω τώρα την cm7 θα σβηστούνε όλα ?
  4. Προσπαθώ να βάλω την Swedish Spring RLS5 και έχω το εξής πρόβλημα . Όταν φτάνω στο σημείο που ανοίγεις το κινητό με πατημένο το volume down πατάω να κάνει Wipe data/factory reset μου βγάζει μόνο το καπελάκι του cwm και κολλάει εκεί . Αν πατήσω το menu με πηγαίνει πάλι πίσω στο μενού του cwm αλλά και πάλι δε μπορώ να κάνω κάτι ? Καμιά ιδέα γιατί έχουν σπάσει τα νεύρα μου από το μεσημέρι ? edit : Και τώρα υπάρχει ποιο σοβαρό πρόβλημα .Νομίζοντας ότι έπρεπε να γίνει το κινητό gen 2 το έκανα με αποτέλεσμα τώρα να μη μπορώ να σβήσω το φάκελο image και κάθε φορά που ανοίγει το κινητό μπαίνει σε cwm που από εκεί ότι επιλογή και να επιλέξω δε προχωράει ..
  5. Καλησπέρα σας. Σήμερα άλλαξα το wu σε cosmote απεριόριστα στο πρόγραμμα των 25€ . Ότι μήνυμα στέλνω όμως για ενεργοποίηση υπηρεσιών υπόλοιπο λογαριασμού κτλ λαμβάνω "η υπηρεσία που ζητήσατε δεν είναι διαθέσιμη από τη συσκευή σας" . Αν έχει κάποιος σύνδεση cosmote σε blade θα παρακαλούσα αν μπορεί να μου στείλει τις ρυθμίσεις .. Επίσης αν υπάρχει τρόπος να βάλω φραγή στα 100mb για να μην έχω παρατράγουδα στο λογαριασμό . Ευχαριστώ .
  6. Σε ευχαριστώ πολύ .. Επίσης να αναφέρω για όποιον ενδιαφέρεται ότι από stock wind σε r8 η μπαταρία μου κρατάει πάρα πολύ παραπάνω :D
  7. Έχω βάλει την r8 και στο htc πληκτρολόγιο δεν έχει Ελληνικά? Υπάρχει κάποια λύση ?
  8. Όχι φίλε μου πριν κοιμηθώ τα έκλεισα όλα και τις εφαρμογές που τρέχαν . Στο battery usage βλέπω : "Ετοιμότητα κυψέλης 41%" και "Το τηλέφωνο είναι σε αδράνεια 39%" . Γενικά μου έκανε εντύπωση γιατί δεν το έχω και όλη την ώρα στα χέρια μου, σε αδράνεια ήταν ένα βράδυ και τελείωσε η μισή μπαταρία ..
  9. Υπάρχει κάποια εφαρμογή που να κάνει διαχείριση της μπαταρίας ? Το πήρα από το φορτιστή 4 το πρωί γεμάτο και σε 12 ώρες χωρίς να το πιάσω στα χέρια μου έχει πάει στη μέση η μπαταρία .. :!:
  10. Καλησπέρα σας . Μια γρήγορη ερώτηση . Για να περνάω τις εφαρμογές στην κάρτα μνήμης πρέπει να flasharo σε froyo και να βάλω κάποιο πρόγραμμα αντίστοιχο του astro ? Αυτή τη στιγμή έχω stock rom της wind .
  11. Δε το βρίσκω το move2sd και το gps που έβαλα χύμα δε ο βρίσκω στο κινητό για να τρέξω το .apk :wacko: H rom που έχω είναι της wind θέλω να ξεκλειδώσω πρώτα τη ram και μετά να βάλω froyo
  12. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση . Για το δεύτερο θέλω να πω αν οι εφαρμογές περνιούνται στη μνήμη sd ή στη μνήμη του κινητού ?
  13. Θέλω να βάλω πρόγραμμα gps από το pc αλλά δεν έχω φάκελο root (που τον θέλω και για το ξεκλείδωμα της μνήμης ram) που μου λέει να το εγκαταστήσω εκεί .Πρέπει να βάλω κάποια εφαρμογή ? Και πως περνάω εφαρμογές στην κάρτα sd ?
  14. Πριν λίγο το πείρα από το κατάστημα και η υπάλληλος μου είπε ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση όχι 2 όπως εγώ νόμιζα . Τελικά τη ισχύει ? Επίσης πόση ώρα να το αφήσω στη φόρτιση ,μετά από μία ώρα δείχνει 100% να το βγάλω ?
  15. Mε τη σειρα μου να πω και εγω για την αθλιοτητα τους και το mail που εστειλα. Απαράδεκτο Ε-shop και Αcer Καλησπέρα σας. Αγανακτισμένος από το e-shop και την Acer πλέον το τελευταίο μου χαρτί είστε εσείς. Αγόρασα από το e-shop το laptop Acer Aspire 6930ZG τον Αύγουστο του 2009. Με έκπληξη μου από τις πρώτες μέρες άρχισε να γίνεται άσπρη η οθόνη και να μην ανταποκρίνεται αν δε το κλείσω και το ξανανοίξω. Επικοινωνώντας λοιπόν αρχικά με την Acer συνδέονται μαζί μου με απομακρυσμένη βοήθεια και μου κάνουν κάποιες ρυθμίσεις , το πρόβλημα όμως εξακολουθούσε να υπάρχει. Πριν 2 εβδομάδες πηγαίνω στο υποκατάστημα e-shop Σερρών και τους λέω να τηρήσουν τους παρακάτω όρους εγγύησης τους : 2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης laptop Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης: • Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους. • Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή. • Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ) Με ενημερώνουν λοιπόν ότι θα στείλουν στο services τους το laptop για να γίνει επισκευή του και όχι αντικατάσταση. Μετά από 2 εβδομάδες είμαι πάλι στο κατάστημα Σερρών .Το παραλαμβάνω Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009 ώρα 13:30 .Έρχομαι στο σπίτι μου ικανοποιημένος επιτέλους ,αλλά με μεγάλη μου έκπληξη στην πρώτη μισή ώρα λειτουργιάς του εμφανίζεται πάλι το ίδιο προβλήματα .Απόγευμα 18 :15 την ίδια ημέρα ξανάπαω στο κατάστημα και τους ενημερώνω ότι δεν έφτιαξαν τίποτα απολύτως στις 2 εβδομάδες που το είχαν και απαιτώ την άμεση αντικατάσταση του όπως ορίζει στην εγγύηση τους ,που ήταν και ο λόγος που έκανα την αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ο υπάλληλος συνεχίζει να μου λέει τα ίδια ,ότι θα το στείλουν πάλι στο service και ότι αναγκαστικά θα περιμένω και πάλι χωρίς το εργαλείο της δουλειάς μου . Μετά από πολλά e-mail στο κατάστημα πλέον νομίζω ότι με κοροϊδεύουν κατάμουτρα με το να μου λένε “ναι έχετε δίκιο το ξέρουμε” και να επιμένουν ότι θα το επισκευάσουν και όχι να το αντικαταστήσουν με καινούργιο. Αν δεν γίνει η άμεση αντικατάσταση του , δεν έχω κάτι άλλο να κάνω από το να κινηθώ νομικά στην εταιρία και να διεκδικήσω αυτά που τους πλήρωσα και την ταλαιπωρία που τραβώ για χάρη τους. Όσο για τις μπαρούφες που λένε στο site τους, θα συνεχίσω να τους δυσφημώ με όποιο τρόπο γίνετε σε όλα τα forum και τα blog. Είστε τελείως αντιεπαγγελματίες και οι χειρότεροι στο χώρο σας . Συμβουλεύω κάθε πολίτη να προσέχει με της αγορές , του ώστε να μη του τρώνε τα λεφτά τέτοιου είδους απατεώνες και να παίζουν με τα νεύρα και τις αντοχές μας.
×
×
  • Create New...