Jump to content

christospr

Members
  • Δημοσιεύσεις

    52
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About christospr

  • Ημ. Γέννησης 25/03/1980

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

christospr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Καλησπερα επειδη εχω αγορασει το Watch Active 2 LTE απο Γερμανια και ειδα αυτο το ποστ σου http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=8006617#post8006617 , θελω να σε ρωτησω που μπορω να βρω το EUR firmware για να το χρησιμοποιησω με καρτα cosmote.

    Σε ευχαριστω προκαταβολικα για οποια βοηθεια!

  2. Όταν είσαι σε μια συνομιλία που θες να απενεργοποιήσεις τις έξυπνες ειδοποιήσεις κάνεις swipe αριστερά την οθόνη και θα δεις ένα toggle για τις έξυπνες ειδοποιήσεις ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τελικά σήμερα που έκανα νέα δοκιμή αφού ενεργοποίησα ένα πακέτο χτες από το my cosmote app λαμβάνεις και του τηλεφώνου και του ρολογιού τα sms γιατί μου ήρθε SMS με το ενημερωτικό της ενεργοποίησης του πακέτου και παρατήρησα ότι στο τέλος του μυνηματος είχε το σηματακι του ρολογιού ενώ σε άλλα που είχα λάβει στο τηλέφωνό είχε αυτό του τηλεφώνου
  3. Update: τελικά σήμερα που το ξαναείδα μου εμφανισε και το νούμερο της esim στο my cosmote app και μπορείς κι από εκεί να την διαχειριστείς οπότε λύθηκε και αυτό το θέμα Επίσης κάτι άλλο που βρήκα και δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί ξανά εδώ είναι για το Viber αν απενεργοποιήσεις τις έξυπνες ειδοποιήσεις στην εφαρμογή βλέπεις στο ρολόι όλα τα μυνήματα που σου έρχονται όχι μόνο το πρώτο και μπορείς να απαντήσεις κανονικά
  4. Λαμβάνει και στέλνει SMS για το νούμερο που έχεις στο τηλέφωνο ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Δυστυχώς δεν μπορείς να βλέπεις υπόλοιπο και να διαλέγεις πακέτα από την εφαρμογή my cosmote
  5. Αυτή την ενεργοποίηση την έχω κάνει, δουλεύει μια χαρά η esim, μιλάω για την ενεργοποίηση της εφαρμογής what's up της cosmote στο κινητό για να βλέπεις το υπόλοιπο της κάρτας σου και να διαλέγεις πακέτα ομιλίας
  6. Έχω το watch active 2 sm-r825f, για την εφαρμογή του what's up δεν έχω κάνει κάτι ακόμα σκέφτομαι να πάω σε κατάστημα cosmote το Σαββάτο που θα μπορώ για να τους ρωτήσω αν μπορεί να γίνει κάτι
  7. Ακολούθησα τις οδηγίες από το παρακάτω link https://forum.xda-developers.com/smartwatch/galaxy-watch/sm-r825f-csc-change-tutorial-t4061905 Επειδή η esim μου είναι what's up ξέρει κανείς κάποιο τρόπο να λάβω τον κωδικό ενεργοποίησης για την εφαρμογή του what's up με άλλο τρόπο εκτός από sms γιατί στο ρολόι λαμβάνεις τα SMS του αριθμού του τηλεφώνου σου κι όχι του αριθμού της esim που είναι στο ρολόι. Καλή Ανάσταση σε όλους
  8. Τελικά έκανα μόνος μου την αλλαγή csc με οδηγίες από το XDA, το άλλαξα σε EUR που είναι το unbranded για Ελλάδα ( η πρώτη προσπάθεια ήταν σε COS για την cosmote αλλά δεν δούλεψε) και πλέον πήρε την esim what's up που είχα αγοράσει από cosmote και δουλεύει κανονικά.
  9. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ξέρεις μήπως αν θα μπορούσα να ζητήσω την αλλαγή region να μου την κάνουν από την cosmote ή σε κάποιο service point της Samsung;.
  10. Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς λειτουργήσει το ρολόι με esim cosmote και πως είναι αυτή η λειτουργία στην Ελλάδα; Το δικό μου είναι αγορασμένο από Ιταλία και όταν πας να ρυθμίσεις την esim μου γράφει ότι το ρολόι δεν υποστιρίζει το δίκτυο της cosmote. Γνωρίζει κανείς αν μπορεί να γίνει κατί για αυτό γιατί με τη samsung και την cosmote που μίλησα μου φάνηκαν λίγο άσχετοι με το θέμα. Ευχαριστώ
  11. Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς λειτουργήσει το ρολόι με esim cosmote και πως είναι αυτή η λειτουργία στην Ελλάδα; Το δικό μου είναι αγορασμένο από Ιταλία και όταν πας να ρυθμίσεις την esim μου γράφει ότι το ρολόι δεν υποστιρίζει το δίκτυο της cosmote. Γνωρίζει κανείς αν μπορεί να γίνει κατί για αυτό γιατί με τη samsung και την cosmote που μίλησα μου φάνηκαν λίγο άσχετοι με το θέμα. Ευχαριστώ
  12. what is the problem with the availability of u30gt2 i have ordered one since 21/3 (order number 2252) and they haven't sent it yet. When i contacted them in live chat they first said it will be in stock 28/3 and then 4/4 but nothing yet. Can someone give a sincere answer?
  13. Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το allshare cast dongle και αν ναι τι εμπειρία έχει και από που το βρήκε; Ευχαριστώ
  14. Καλημέρα είμαι κι εγώ πλέον ένας τυχερός κάτοχος του S III και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι, το τηλέφωνό μου το πήρα από κατάστημα στην Ελλάδα αλλά είναι εισαγωγή από Γερμανία, γίνεται στις επαφές στο πλάι που έχει το αλφάβητο για γρήγορη αναζήτηση να βγάλει και τους ελληνικούς χαρακτήρες. Ευχαριστώ
  15. Καλημέρα σε όλους μόλις μου έβγαλε το κινητό ενημέρωση για επίσημη αναβάθμιση μέσω ΟΤΑ και ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν την κάνω αν θα χάσω τις επαφές, τις εφαρμογές και τα λοιπά.
×
×
  • Create New...