-
Δημοσιεύσεις
95 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
Kanivalos_'s Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Kanivalos_ started following billakosss
-
Kanivalos_ started following efi27
-
Kanivalos_ started following STUDIO NONAME
-
billakosss είναι διαφορετικά τα gint και gwap. Μόνο τα ΜΒ από τη νέα κολεξιόν (XS-M-XL κτλ) είναι κοινά για τις 2 πύλες. Αν έχεις web&mail χρησιμοποιείς μόνο gint και για PlusNS τη gwap. Τώρα μάλλον έπεσες σε κάποιον "νέο" του 1260, αλλά για internet να εμπιστεύεσε μόνο 1231. Το θέμα τώρα του €0,01 δε το έχω δει ακόμα σε κάποιο πελάτη για να μπορώ να μάθω τίποτα - αν γίνεται μόνο σε καρτοκινητά μάλλον δε θα μάθω.
-
Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ
Kanivalos_ replied to Eliseos's topic in Nova
Τροποποιήθηκαν τα συμπληρωματικά πακέτα (add-ons) ADSM των 5 GB και 30 GB. Συγγεκριμένα προσφέρονται για πλοήγηση και μέσω της πύλης gwap καθώς επίσης προσφέρουν και απεριόριστη πρόσβαση στο Wind Plus. Ο χρήστης μπορεί να τα χρησιμοποιήσει χωρίς να κάνει κάποια ενέργεια εφόσον είναι ήδη ενεργά στη γραμμή του. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αφορά μόνο τα 2 συγγεκριμένα πακέτα και όχι τα web&mail, ούτε επίσης τα αντίστοιχα συμβόλαια ADSM των 5 και 30 GB. -
Αυτό δεν είναι καν θέμα για συζήτηση. Πολύ απλά, ο κάθε πελάτης όταν έχει χρεωθεί για κάτι το οποίο δε μπορεί ή/και δε θέλει να πληρώσει, ψάχνει να βρει οποιοδήποτε τρόπο για να το αποφύγει. Απλά δε (θέλει να) καταλαβαίνει ότι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος δεν έχει το παραμικρό κέρδος από το λογαριασμό του πελάτη και ούτε το κριτήριο των υπαλλήλων είναι το πόσο θα χρεωθεί ένας πελάτης για κάτι (αλλοίμονο!!!). Αν ήταν έτσι, ο Τυρεσίας δε θα ήταν για τις τράπεζες αλλά για τις 3 εταιρίες.
-
Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
Kanivalos_ replied to georget's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Tellas γαιτί δουλεύω σε κατάστημα Wind και τη γνωρίζω από λίγο "πιο μέσα". Επίσης παρά τα πολλά προβλήμματα που υπήρχαν κατά την αγορά της από τη Wind, τα σημαντικότερα έχουν επιλυθεί και επιπλέον συγχρονίζω στα 15Mbps έχοντας κατεβάσει και με 14 πολύ συχνά. Συν το 3 σε 1 μου έρχεται στα 20 ευρώ. -
Για το λόγο αυτό δε "βοηθάω" ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΝ σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη συκευή του. Π.Χ. έρχονται πόσες γριούλες να τους ενεργοποιήσω τα 600+600 στο F2G τους και επαναλαμβάνω τη κασέτα του 1265 κτλ όπως επίσης και σε οτιδήποτε έχει να κάνει με οτιδήποτε που χρειάζεται να πιάσω συσκευή πελάτη στα χέρια μου. Θα πάρει μόνο προφορικές ή και γραπτές αν υπάρχουν οδηγίες και ας κάνει ΜΟΝΟΣ του όσα λάθη θέλει από κει και πέρα. Δε το λέω για το παρόν θέμα, αλλά μιας και είναι σχετικό με τη περίπτωση και είναι ο ΜΟΝΟΣ λόγος που φεύγουν (όσοι) δυσαρεστημένοι πελάτες από το μαγαζί που δουλεύω. Εφόσον δε μπορώ να αποδείξω ότι δεν είναι δικό μου το εκάστοτε λάθος σε τέτοιες περιπτώσεις, δε μπαίνω καν στο κόπο να ταλαιπωρηθώ (πιθανότατα) στο μέλλον επειδή μόνο και μόνο ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Φιλικά, Σενιόρ Κανίβαλος
-
Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ
Kanivalos_ replied to Eliseos's topic in Nova
Στη καρτοσύνδεση δε μπαίνουν οι επιλογές των συμβολαίων, μόνο αυτή μπορεί να τις βάλει. Στη Wind είναι 600, όχι 500. Είσαι cosmote και θα σε μαλώσω :D -
Εδώ και καιρό παίρνουν ΚΑΙ για τα καρτοκινητά στη vodafone. Σου είπε τι πακέτο του δώσανε? hbd ή fl και πόσο?
-
Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ
Kanivalos_ replied to Eliseos's topic in Nova
Αν ο φίλος σου δεν πήρε συσκευή με την καρτοσύνδεση, είναι εύκολα τα πράγματα. Πάρτε άλλο ένα καρτοκινητό άλλης εταιρίας και κάντε το φόρητότητα στη Wind σε ένα μικρό flexy βάζοντας και τα 2000 που θέλετε και ταυτόχρονα μετατρέπετε τη καρτοσύνδεση σε κάρτα. Αν πήρε συσκευή, δείτε αν σας συμφέρει να τη διακόψετε σε σχέση με το τωρινό κόστος σας. Σε αυτή τη περίπτωση εσύ μπορείς να βάλεις 600' προς όλα τα Wind με €5 ή 1000' προς ένα συγκεκριμένο Wind με €5 πάλι. -
Υπογράφετε μια αίτηση δήλωσης και χρήσης της σύνδεσής σας καθώς και μια δήλωση ενός νόμου που δε θυμάμαι αριθμό προσκομίζοντας ταυτόχρονα τη ταυτότητά σας. Αποδεικτικά εννοείτε πως παίρνετε και όσοι δε πήρατε να πάτε να τα πάρετε.
-
Ωχ!! Windows mobile πήρες? Άντε, καλή υπομονή. Θα χρειαστείς θήκη σιλικόνης για το κινητό αφού το πρώτο καιρό θα το στέλνεις συχνα από τοίχο σε τοίχο. Μετά και αφού μάθεις να τα χειρίζεσε, θα σου αρέσουν αρκετά. Έχουν πολλές δυνατότητες. Εγώ έχω το Omnia, στο πρώτο τρίμηνο το πουλούσα μισοτιμής, τώρα που το έμαθα, το ανταλλάσω με Nokia N900, HTC Hero κτλ. Για ρυθμίσεις mms, plus κτλ απλά ζήτα για windows mobile να σου τις στείλουν στο mail σου να τις περάσεις χειροκίνητα. Δεν υπάρχουν όντως αυτόματες.
-
Αν έκλεινες το κινητό και το άνοιγες πάλι, δε θα έβρσκε ποτέ σήμα voda με τη συγκεκριμένη sim. Απλά επειδή είχε δικτυωθεί από πριν, έμενε ακόμα γραμμένο σε "κόκκινη" κυψέλη. Καλωσήρθες στη"μπλε" παρέα!! :D
-
Παράδειγμα στέλνεις 10 ευρώ στο 6931234567: 1ος τρόπος: Μήνυμα στο 19020 γράφοντας "10 ΣΤΟ 6931234567" Χρέωση υπηρεσίας €0,5 (2*0,25) 2ος τρόπος: Κλήση στο 1264 Χρέωση υπηρεσίας €0,25/ κλήση
-
Κάνε ένα restart τη συσκευή σου όταν αλλάζεις ρυθμίσεις που αφορούν δίκτυο. Αν πάλι δε μπορείς να κάνεις, πάρε 1260 να ελέγξουν τη γραμμή σου, αλλά και αν είναι 3G η κάρτα sim που έχεις. Θα χρειαστείς ένα μικρό κωδικό που είναι γραμμένος στη καρτούλα μετά την 20ψήφια ID της κάρτας να τους αναφέρεις.
-
.Να προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα .Να μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού. 1) Εφόσον η συσκευή σου έχει κατασκευατηκά ελατώματα, έπρεπε να πάς τις πρώτες μέρες μετά την αγορά και να σου την αντικαθιστούσαν με καινούρια (DOA). 2) -ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα- Η όροι της δέσμευσης είναι ξεκάθαροι και χαίρομαι που τους ξέρεις. Τώρα για το τί θα κάνεις, είναι δική σου απόφαση, δε ξέρω τι θα έκανα στη θέση σου. Μάλλον θα έπερνα τη καινούρια και θα άλλαζα το κείμενο της καταγγελίας.
-
Παράταση μέχρι 30/10