Καλημέρα σας, είμαι και εγώ κάτοχος Mi 9T Pro και έχω στο κινητό 2 κάρτες SIM Cosmote. Το WiFi Call έπαιζε απροβλημάτιστα από την πρώτη ημέρα που το ενεργοποίησα (Πάνω από ένα χρόνο) και στις δυο SIM με προεπιλογή δικτύου, πρώτα WiFI, γιατί δεν έχω σχεδόν καθόλου σήμα στο σπίτι.
Πριν μια εβδομάδα συνειδητοποίησα ότι σταμάτησε να λειτουργεί στην SIM1 και από προχθές σταμάτησε και στην SIM2… Όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω, έκανα επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου, έκλεισα άνοιξα το WiFi Call, Restart την συσκευή, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ούτε καν σε λειτουργία πτήσης.
Σήμερα αποφάσισα να καλέσω στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά μόλις άκουσα μέσο χρόνο αναμονής τουλάχιστον 75 λεπτά έκλεισα το τηλέφωνο!
P.S. Στης συζύγου την συσκευή (Redmi Note 10) συνεχίζει να δουλεύει κανονικά…Θεωρώ ότι αν βάλω μια SIM από την δική μου συσκευή στην δική της θα δουλεύει.