dalton114
Members-
Δημοσιεύσεις
1.411 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by dalton114
-
Ποστάρω στο myphone μετά από αρκετά χρόνια .Παραγγελία 14 pro max black 128mb στις 23/12 και παρέλαβα από public xχτες 16/1 χτες. νομίζω είναι μια χαρά Πρώτη φορά χρήστης iphone και λειτουργικού ios ,οι περισσότεροι ίσως με θυμάστε από το forum για blackberry (rip) . θα ήθελα να μου προτείνετε φορτιστή για το κινητό Σας ευχαριστώ!
-
Μπορεις να δωσεις παραπανω λεπτομερειες ,45ε συνολο για δυο ατομα?και απο σταθερο τι εχεις?
-
H εφαρμογη vodafone wifi calling παιζει και απο καρτοκινητα/cu?
-
Να ρωτησω σε sony z3+/Ζ4 μπορω να ενεργοποιησω την υπηρεσια ?
-
Ξερουμε τηλεφωνο απο εξωτερικο συνεργατη της cosmote?
-
Υπαρχει καποιος απο cosmote να βοηηθσει σε ανανεωση συμβολαιων?ευχαριστω πολυ
-
θελω να κανω φορητητα απο cosmote σε vodafone.εχει αλλαξει η διαδικασια καθολου?
-
Παιδια να ρωτησω επειδη εχω καιρο να ασχοληθω με το θεμα με τις φορητοτητες τι αλλαξε?ποια ειναι η διαδικασια πλεον?
-
Μου ήρθε σήμερα το πρωί.ευτυχως δεν είχα άλλο μήνυμα από 5ψηφίο στο ενδιάμεσο.
-
Έκανα φράση αλλά δεν μου ήρθε μήνυμα. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω chat μου είπε ότι ήταν επιτυχεις. Από αύριο ξεκινάω νακανω τα χρήματα μου πίσω. Ο
-
καλησπέρα που στελνουμε για να σταματησουν να μας στελνουν από πενταψήφιους αριθμούς και ποια είναι η διαδικασια για να παρουμε τα χρηματα μας πισω?
-
Τώρα διάβασα πιο προσεκτικά και είδα ότι είναι πρώτος λογαριασμός. Μήπως είναι αναλογική χρέωση μέχρι να αρχίσει ο κύκλος τιμολόγησης.
-
Να σε ρωτησω ειναι 11ε με φορους+τελη κτλ τελικη τιμη ή 11ε με επιπλεον τα τελη.Μηπως τα 16.42ε ειναι τελικη τιμη?
-
Τι στέλνουμε στο 1330 και ισχύει για συμβόλαια?
-
Ασε τα ζωα μου αργα ειναι,εμπλεξες και με wind.Υποψη οτι η wind δεν εχει πενταψηφιο αριθμο για να παρεις και να ακυρωσεις την φορητοτητα ,ακολουθεις της επιλογες απο μενου οπως ειναι εχει η wind, γι αυτο ξεκινα να απο τωρα να γραφεις το κειμενακι για ακυρωση φορητοτητας,βρες fax ή καταστημα wind για να το στειλεις και μερικα τηλεφωνηματ στην wind αν πηραν το fax. Η wind ξερει οτι ειναι μουφες οι φορητοτητες και μας κανει καψονια.
-
Ετσι γινεται πλεον φιλε μου.Στελνουν τα καινουργια συμβολαια,υπογραφεις,τα παραλαμβανουν,γινεται καταχωρηση και φευγει αιτημα προς cosmote. H cosmote λαμβανει το αιτημα ,επικοινωνει μαζι μου για τα περαιτερω. Εντος 6 ωρων πρεπει η cosmote να απαντησει στην wind για την μεταφορα. Παντως σε μενα μου εχει τυχει μεχρι και βδομαδα για να με παρει η cosmote τηλεφωνο.
-
Αντε παιδια να ξεκινησουμε τις φορητοτες με το καλο,Ανακοινωσε αυξησεις η cosmote https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/050218_anakoinwsh.pdf ----- προσθήκη μηνύματος 74 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Κατα μεγαλη πιθανοτητα δεν εχει γινει data entry στην αιτηση απο την μερια της wind και γι αυτο δεν την εχουν στειλει αιτημα στην cosmote για να τραβηξουν την γραμμη σου.
