Jump to content

xabos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.000
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

3 Followers

About xabos

  • Ημ. Γέννησης 29/02/1968

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

13.961 profile views

xabos's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

36

Φήμη

  1. Σήμερα διαπιστώνω ότι η συσκευή παραμένει στο ράφι του καταστήματος ….. ρωτάω με όση ευγένεια μου έχει μείνει.. …τί έχει γίνει … δεν μας δώσατε την απόδειξη!!! οέοοο…. την απόδειξη που έχετε στα χέρια σας σκαναρισμένη από την πρώτη ημέρα… επίσης την έχω στείλει με email στην υποστήριξη … μόλις είχε γίνει το αίτημα .. σύνοψη : ακριβώς ένας μήνας , το ρολόι έχει παραμένει στο κατάστημα της καβάλας κ θα πρέπει τώρα να δούμε, όταν φτάσει κάποτε κ αν το στείλουν ποτέ στο τεχνικό τμήμα πόσο καλή δουλειά θα γίνει … Νέα συσκευή.. αγορά από Cosmote shop , μόλις ανοίχτηκε κ διαπιστώθηκε το πρόβλημα με το ηχείο … Μου περνάει η σκέψη να στείλω αναφορά στην apple για όλη την αντιμετώπιση που είχα σαν πελάτης τους ..
  2. Υπάρχει η δυνατότητα να δεις στη συσκευή… ώρες λειτουργίας…οι συσκευές που είναι Apple Refurbished έχουν μηδενίσει τον μετρητή από την αρχή…??
  3. Πραγματικά δεν θα με ξαναδούν… ούτε κ αν κάνουν 40% εκπτώσεις
  4. Μετά από 20 ημέρες στο service του Γερμανού… πήγα να δω τί γίνεται…το πρόβλημα με το αδύναμο ηχείο … το κατεβάζουν από το ράφι τους κ μου λένε ότι είχε ενεργοποιηθεί το find my.. και δεν μπόρεσαν να το ελέγξουν 🤦‍♂️… φοβεροοοό… δηλαδή… αγοράζει κάποιος μια ολοκαίνουργια συσκευή, την ανοίγει .. με πρόβλημα κ πάει για σέρβις … κ περιμένει κ περιμένει… μέχρι να αλλάξει μοντέλο η apple Είχα κ παλαιότερα συναντήσει ένα παρόμοιο πρόβλημα με μια ολοκαίνουργια συσκευή S22 Ultra…πάλι στον Γερμανό της περιοχής μου , έφτασα στο σημείο μετά από ενάμιση μήνα χωρίς συσκευή, να ζητήσω την επιστροφή της … αυτή είναι η τελευταία φορά … το Τρεις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού… ξέρω τί ακριβώς γίνεται κ πώς είναι η σωστή αντιμετώπιση σε ένα Apple Store , επισκέφτηκα ένα , όταν χρειάστηκε στην Γερμανία… μα καμία σχέση …
  5. Άρχισαν τα όργανα.., η πηγή είναι έγκυρη, το ίδιο έγινε πριν ένα χρόνο κ έπεσε μέσα …. δεν υπήρχε μόνο το iOS 18. τώρα ,με αυτό ….το τελικό σχέδιο κ την τιμή που θα διαμορφωθεί από τους δασμούς.. οι προβλέψεις για τις πωλήσεις … θα μείνουν μόνο με τους apple fan boys edit: άρχισαν να μεταφέρουν αρον αρον τα iPhone από την Κίνα σε άλλες χώρες ..🙃… γιατί άραγε !!!!
  6. Θα γνωρίζεις ότι διαβάζει τον τρόπο λειτουργίας του κάθε χρήστη κ κάνει καλιμπραρίσμα .. θα δεις κι άλλη βελτίωση ..
  7. Dbrand Περιλαμβάνει 2 τεμ κ έχει καλή συμπεριφορά FloLab η elite σε αυτή την κατηγορία
  8. Μαύρα μεσάνυχτα είχαν στο κατάστημα όταν δοκίμασα να το ενεργοποιήσω… μου είχαν πει ότι δεν είναι στις συμβατές συσκευές… Απο εκεί που θα απαντήσεις πρώτα θα γίνει η κλήση … έχει ένα αρνητικό μόνο , την επιπλέον κατανάλωση της μπαταρίας …. που για τα απλά (όχι ultra) είναι σημαντικός παράγοντας….
  9. Από ότι ξέρω… όλοι πανευρωπαϊκά χρεώνουν 5€ .. για αυτούς που έχουν συμβόλαιο edit: με μια μικρή έρευνα.. στην Γερμανία πλέον σταμάτησαν να χρεώνουν, μετά από 2-3 χρόνια την multisim
  10. Σε μερικούς παρόχους ενεργοποιήθηκε εχθές το 5G standaloneone
  11. voice & sms … only 🫠 αυτό το ρημάδι rcs … είχα μια κρυφή ελπίδα σήμερα με την 18.4
  12. Όχι…. αλλά καταλαβαίνω ότι η ένταση του ηχείου είναι πολύ χαμηλή…🤔…. ενω το έχω στο max … ίσα που ακούω τις συνομιλίες… έχασα κ το doa πριν λίγες ημέρες
  13. Οι κλήσεις…. το μεγαλύτερο πρόβλημα στην συσκευή.. ή θα ακούγεται σε πολυ χαμηλή ένταση ή με διακοπές … απογοήτευση.. δεν είχα κανένα παράπονο από το ultra 2.. θα δοκιμάσω factory reset.. κ αν δεν πετύχει…. Πάμε για ultra 3 το καλοκαίρι ..🤔
  14. Στο iOS έχει το playground… image generator.. φανταστική δουλειά.. Το Gemini έχει αντίστοιχα κάτι παρόμοιο..!!!??
×
×
  • Create New...