News

Tέρμα η υποστήριξη πελατών από την Apple μέσω των social media

0

Στην υιοθέτηση μιας νέας προσέγγισης που αφορά την υποστήριξη πελατών της ενδέχεται να προχωρήσει η Apple κάνοντας μερικές σημαντικές αλλαγές. Από αργότερα μέσα στο 2023, οι πελάτες ενδέχεται να μην μπορούν πλέον να λαμβάνουν άμεση υποστήριξη από τους υπαλλήλους της Apple σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Twitter και το YouTube.

Η ίδια αναφορά περιγράφει ότι η Apple σχεδιάζει να σταματήσει όλες τις ανθρώπινες απαντήσεις σε απευθείας μηνύματα πελατών στον λογαριασμό Twitter @AppleSupport από την 1η Οκτωβρίου 2023. Αντίθετα, οι πελάτες θα λάβουν μια αυτοματοποιημένη απάντηση με πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας με την Apple για βοήθεια.

Παράλληλα καταργείται η δυνατότητα να δίνονται λύσεις μέσω των ενοτήτων με σχόλια σε βίντεο του YouTube στο κανάλι υποστήριξης της Apple . Επιπλέον, η εταιρεία θα καταργήσει σταδιακά τη θέση ειδικού κοινότητας επί πληρωμή στην διαδικτυακή κοινότητα/φόρουμ υποστήριξης της Apple.

Δεν είναι σαφές γιατί η εταιρεία μπορεί να κινείται με αυτό τον τρόπο, αλλά η απόφαση θα επηρεάσει τόσο τους πελάτες όσο και τους υπαλλήλους της. Ενώ οι πελάτες δεν θα μπορούν πλέον να λαμβάνουν άμεση υποστήριξη στο Twitter και στο YouTube, οι εργαζόμενοι που εργάστηκαν σε αυτούς τους ρόλους ενδέχεται να αντιμετωπίσουν αβεβαιότητα για το μέλλον τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στους εργαζόμενους που επηρεάζονται από αυτή την αλλαγή προσφέρεται η ευκαιρία να μεταβούν σε ρόλους υποστήριξης μέσω τηλεφώνου εντός της εταιρείας, αλλά κάποιοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν την αλλαγή. Η Apple περιορίζει επίσης τη δυνατότητα των εργαζομένων να μεταβούν σε άλλους ρόλους υποστήριξης που βασίζονται σε συνομιλίες, εκτός εάν υπάρχουν ιατρικές δικαιολογίες.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like