Jump to content

Σκρουτζομαγαζα κ εγγυηση.....


daug25
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κατοχος ενος htc one v απο μαγαζι του σκρουτζ τον Μαιο του 2013.....αντιμετωπιζω ενα προβλημα με τις επαφες κ με τις κλησεις κ καποια στιγμη αποφασιζω να παρω τηλεφωνο την επισημη αντιπροσωπεια για να δω τι θα κανω....

Λεγοντας λοιπον το IMEIτης συσκευης η htc μου λεει τα εξης¨η συσκευη ειναι γερμανικη κ κλειδωμενη κ δεν εχει global εγγυηση ...πρωτο σοκ!τους λεω τι ενοειτε ρε παιδια?αγορασμενη καινουργια συσκευη στο κουτι της με 2 χρονια εγγυηση αναγραφομενη στο τιμολογιο...τι συμβαινει?Μου λενε οτι τις περισσοτερες φορες η εγγυηση αυτη δεν αναγνωριζεται απο την επισημη αντιπροσωπεια κ το κοστος της επισκευης επιβαρυνει τον πελατη...

Δινοντας κ το IMEI του αδελφου μου ο οποιος εχει το one μου εδωσαν ακριβως την ιδια απαντηση...γερμανικο κλειδωμενο απλα σε διαφορετικο δικτυο απ το δικο μου...

 

Στην ερωτηση λοιπον τι θα επρεπε να κανω η απαντηση ειναι...ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΡΟΥΤΖΟΜΑΓΑΖΑ ξητηστε τους το ΙΜΕΙ της συσκευης κ επικοινωνειστε με την καθε επισημη αντιπροσωπεια για να μαθετε την πραγματικη ταυτοτητα του κινητου σας

Link to comment
Share on other sites

αν συσκευη είναι κλειδωμένη (σε κάποιον παροχο) (έπρεπε να το δεις πριν αγοράσεις συνήθως το αναγράφει ότι δεν είναι σκέτο συσκευη)

τότε εγγύηση μόνο εκεί που το αγόρασες...............

 

με λίγα λόγια δεν πρόσεχες όταν το αγόραζες......... αν έχει κάτι συσκευη την δίνεις στο μαγαζί που το αγόρασες και αυτοί με την σειρα τους γερμάνια (θα είναι σίγουρα ποιο γρήγοροι από εμάς εδώ στο aravato πάντως :lol::lol::lol:)

 

+ απο ότι ξερω η συσκευή αν είναι ευροπαικη τότε εγγύηση ισχύ κανονικά παντού (αλλα όταν μιλάμε για την aravato (αντιπροσωπεία της htc/sony/huawei) τοτε...... τα πράσινα είναι άσπρα και τα άσπρα είναι κίτρινα) με λίγα λόγια είναι για δέσιμο (πολλαπλές πολύ κακές εμπειρίες και εγώ και φίλοι μου

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπηρχε καμια αναγραφη ....τους το ειπα κ εγω για ευρωπαικη εγγυηση αλλα αυτοι δεν το συζητουν,,,,ειναι θεμα της συγκεκριμενης αντιπροσωπειας δηλαδη?
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπηρχε καμια αναγραφη ....τους το ειπα κ εγω για ευρωπαικη εγγυηση αλλα αυτοι δεν το συζητουν,,,,ειναι θεμα της συγκεκριμενης αντιπροσωπειας δηλαδη?

 

δυστυχώς μαλλον ναι η αντιπροσωπεία........... λόγο αυτής της αντιπροσωπείας σταμάτησα να αγοράζω sony και htc από την Ελλάδα.... και αν πάρω θα πάρω από το amazon γιατί αν πάθει κάτι σε αυτούς το στέλνω

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και τα σκρουτζομαγαζα έχουν αξιολογήσεις.καλό είναι να τις προσέχουμε πριν από κάθε αγορά μας...

 

Απεστάλη από LG-D802 μέσω Greek Forums, δημιουργήθηκε απο το appyet.com

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και τα σκρουτζομαγαζα έχουν αξιολογήσεις.καλό είναι να τις προσέχουμε πριν από κάθε αγορά μας...

 

Απεστάλη από LG-D802 μέσω Greek Forums, δημιουργήθηκε απο το appyet.com

 

στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έφταιγε το μαγαζί.. αλλα το αθλιο αραβατο :X

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνώριζα ότι η Sony - Htc δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση που δίνουν τα σκρουτζομάγαζα. Οπότε καλό θα είναι πριν αγοράζουμε, να ρωτάμε αν το κινητό είναι branded ή όχι και το λέω για όλα τα κινητά, ανεξαρτήτως μάρκας.
Link to comment
Share on other sites

Κατοχος ενος htc one v απο μαγαζι του σκρουτζ τον Μαιο του 2013.....αντιμετωπιζω ενα προβλημα με τις επαφες κ με τις κλησεις κ καποια στιγμη αποφασιζω να παρω τηλεφωνο την επισημη αντιπροσωπεια για να δω τι θα κανω....

Λεγοντας λοιπον το IMEIτης συσκευης η htc μου λεει τα εξης¨η συσκευη ειναι γερμανικη κ κλειδωμενη κ δεν εχει global εγγυηση ...πρωτο σοκ!τους λεω τι ενοειτε ρε παιδια?αγορασμενη καινουργια συσκευη στο κουτι της με 2 χρονια εγγυηση αναγραφομενη στο τιμολογιο...τι συμβαινει?Μου λενε οτι τις περισσοτερες φορες η εγγυηση αυτη δεν αναγνωριζεται απο την επισημη αντιπροσωπεια κ το κοστος της επισκευης επιβαρυνει τον πελατη...

Δινοντας κ το IMEI του αδελφου μου ο οποιος εχει το one μου εδωσαν ακριβως την ιδια απαντηση...γερμανικο κλειδωμενο απλα σε διαφορετικο δικτυο απ το δικο μου...

 

Στην ερωτηση λοιπον τι θα επρεπε να κανω η απαντηση ειναι...ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΡΟΥΤΖΟΜΑΓΑΖΑ ξητηστε τους το ΙΜΕΙ της συσκευης κ επικοινωνειστε με την καθε επισημη αντιπροσωπεια για να μαθετε την πραγματικη ταυτοτητα του κινητου σας

 

Απο ποιο μαγαζι τα αγορασες;

Samsung S21 Ultra

Samsung Note 9

Samsung Galaxy Watch 4

[c0rrupt3d_tranSm1SS10n]

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνώριζα ότι η Sony - Htc δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση που δίνουν τα σκρουτζομάγαζα. Οπότε καλό θα είναι πριν αγοράζουμε, να ρωτάμε αν το κινητό είναι branded ή όχι και το λέω για όλα τα κινητά, ανεξαρτήτως μάρκας.

 

οχι ακριβός sony και htc αλλα η αντιπροσωπεία τους (δλδ το αραβατο)

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η Arvato... απλά έλεος! :X

 

άστα να πάνε τόσες φορές και εγώ και φίλοι και γνωστοί τι έχουμε τραβήξει ένας θεός ξέρει.........

 

 

άκου τι είπαν τελευταία φορά.... (κάτσε προ τα ομάς ) ότι κινιτο έχει υγρασία μέσα για αυτό έχουμε δυο dead pixels.........

 

αυτό το αστείο με την υγρασία έγινε best seller τους ............... οκ Ελλάδα έχουμε λίγο παραπάνω υγρασία αλλα δεν είμαστε πάτος του ωκεανού ποια :X

Link to comment
Share on other sites

Απο ποιο μαγαζι τα αγορασες;

 

Απο το PC one....η arvato μου ειπε οτι θα το στειλουν στο σερβις κ αυτοι θα αποφασισουν αν θα ισχυσει η εγγυηση..αν δεν θα πρεπει να πληρωσει ο πελατης για να επισκευασθει η ζημια αλλιως 20 ε σαν αλαχιστη χρεωση που ασχοληθηκαν μαζι του κ επιστροφη πισω.

Παιρνοντας τηλεφωνο στο μαγαζι κ μετα απο πιεση μου ειπαν να το στειλω σ αυτους κ αυτοι θα το στειλουν στην htc..Οπως κ να χει εγω θα τους τρεξω ,μαζι τους εκανα την συναλλαγη,αυτοι μου εδωσαν τα 2 χρονια εγγυηση...ας κοψουν το κ..... να το φτιαξουν.

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό δεν εμπιστεύομαι ποτέ τα σκρουτζομάγαζα.

Έψαχνε φίλος κινητό που σε γνωστά μαγαζιά έχει 320 σε σκρουτζομάγαζα έχει 168. Δεν γίνετε τόσο μεγάλη διαφορά χωρίς να υπάρχει κάποιο θέμα (γνώμη μου πάντα).Κάπου βρωμάει το θέμα

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό δεν εμπιστεύομαι ποτέ τα σκρουτζομάγαζα.

Έψαχνε φίλος κινητό που σε γνωστά μαγαζιά έχει 320 σε σκρουτζομάγαζα έχει 168. Δεν γίνετε τόσο μεγάλη διαφορά χωρίς να υπάρχει κάποιο θέμα (γνώμη μου πάντα).Κάπου βρωμάει το θέμα

 

Σε παρακαλω μην λες πραγματα που δεν ξερεις . Δεν ειναι ετσι τα skroutzομαγαζα. Μια πολυ μικρη μεριδα μπορει να εχει τετοια προβληματα αλλα τα γνωστα μαγαζια δεν εχουν τετοια θεματα.

 

Απο το PC one....η arvato μου ειπε οτι θα το στειλουν στο σερβις κ αυτοι θα αποφασισουν αν θα ισχυσει η εγγυηση..αν δεν θα πρεπει να πληρωσει ο πελατης για να επισκευασθει η ζημια αλλιως 20 ε σαν αλαχιστη χρεωση που ασχοληθηκαν μαζι του κ επιστροφη πισω.

Παιρνοντας τηλεφωνο στο μαγαζι κ μετα απο πιεση μου ειπαν να το στειλω σ αυτους κ αυτοι θα το στειλουν στην htc..Οπως κ να χει εγω θα τους τρεξω ,μαζι τους εκανα την συναλλαγη,αυτοι μου εδωσαν τα 2 χρονια εγγυηση...ας κοψουν το κ..... να το φτιαξουν.

 

Καλα εννοειται οτι πρεπει να τους τρεξεις. Αν και το προβλημα ειναι της Arvato που κανονικα θα επρεπε να το φτιαξει.

Samsung S21 Ultra

Samsung Note 9

Samsung Galaxy Watch 4

[c0rrupt3d_tranSm1SS10n]

Link to comment
Share on other sites

Καλα εννοειται οτι πρεπει να τους τρεξεις. Αν και το προβλημα ειναι της Arvato που κανονικα θα επρεπε να το φτιαξει.

 

αν τους πεις στο Αραβατο μα και μου σου πετάνε μια κανε μας μήνυση.......... και μετά ξερες δικαστήριο μετά από κάνα 2 χρόνια και βάλε έξοδα δικηγόρου και δεν συμμαζεύεται..... δλδ περισσότεροι δεν θα το κανουν (και ετσι την γλιτώνουν)

 

Γιαυτό δεν εμπιστεύομαι ποτέ τα σκρουτζομάγαζα.

Έψαχνε φίλος κινητό που σε γνωστά μαγαζιά έχει 320 σε σκρουτζομάγαζα έχει 168. Δεν γίνετε τόσο μεγάλη διαφορά χωρίς να υπάρχει κάποιο θέμα (γνώμη μου πάντα).Κάπου βρωμάει το θέμα

 

εδώ μιλάμε ότι αντιπροσωπεία της sony και htc και της huawei στην Ελλάδα ειναι για πανηγύρια και εσύ λες για skroutz (αυτό συμβαίνει οτα δεν διαβάζεις ολα τα σχόλια)

Link to comment
Share on other sites

αν τους πεις στο Αραβατο μα και μου σου πετάνε μια κανε μας μήνυση.......... και μετά ξερες δικαστήριο μετά από κάνα 2 χρόνια και βάλε έξοδα δικηγόρου και δεν συμμαζεύεται..... δλδ περισσότεροι δεν θα το κανουν (και ετσι την γλιτώνουν)

 

Συμφωνω αλλα δεν πρεπει καποτε να σταματησει αυτο το "συστημα" των εταιριων που βασιζονται στο οτι "ποιος θα ασχοληθει μωρε"; Δεν πρεπει να αρχισουμε και εμεις να ειμαστε πιο ενημερωμενοι για τα δικαιωματα μας και να μην το αφηνουμε ετσι;

Samsung S21 Ultra

Samsung Note 9

Samsung Galaxy Watch 4

[c0rrupt3d_tranSm1SS10n]

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω αλλα δεν πρεπει καποτε να σταματησει αυτο το "συστημα" των εταιριων που βασιζονται στο οτι "ποιος θα ασχοληθει μωρε"; Δεν πρεπει να αρχισουμε και εμεις να ειμαστε πιο ενημερωμενοι για τα δικαιωματα μας και να μην το αφηνουμε ετσι;

 

Να δόσεις μερικά χιλιάρικα για δικηγόρο κλπ. (δεν θα έχουν αρκετοί να το κανουν)

 

+Ελλαδα είμαστε ούτε στα όνειρα μας δεν θα γίνει αυτό......... για αυτό ότι μπορούμε να το αγοράζουμε από κάνα Amazon με την εγγύηση του Amazon

στην Ελλάδα όλο και όλο δυο τρεις εταιρείες την παλευουν...

Lg (πάρα πολύ καλή)

Asus (πολύ καλή..... αν και δεν έχει αντιπροσωπεία εδώ αν χαλαει κάτι το στέλνουν η τσεχια η βουλγαρια η ιταλια)

Lenovo (το ίδιο και εδώ)

Samsung (μέτρια.... αλλα οκ σχετικά ανεκτή)

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω τα πάντα. την έχει πατήσει γνωστός απο τέτοια μαγαζιά με θέμα εγγύησης.Η επίσημη ανακοίνωση μέσω δικηγόρου που έλαβε είναι οτι η αντιπροσωπία δεν αναλαμβάνει και δεν δέχεται οποιαδήποτε συσκευή είναι κλειδωμένη σε χώρα της ΕΕ. το πως και γιατί έτσι δεν ξέρω ρωτήστε δικηγόρο.Τα λεφτά τα πήρε πίσω απο το μαγαζί αλλά το θέμα είναι το τρέξιμο.
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω τα πάντα. την έχει πατήσει γνωστός απο τέτοια μαγαζιά με θέμα εγγύησης.Η επίσημη ανακοίνωση μέσω δικηγόρου που έλαβε είναι οτι η αντιπροσωπία δεν αναλαμβάνει και δεν δέχεται οποιαδήποτε συσκευή είναι κλειδωμένη σε χώρα της ΕΕ. το πως και γιατί έτσι δεν ξέρω ρωτήστε δικηγόρο.Τα λεφτά τα πήρε πίσω απο το μαγαζί αλλά το θέμα είναι το τρέξιμο.

 

Τερτίπια των εταιριών για να σε αναγκάζουν να θησαυρίζεις τις μεγάλες αλυσίδες με ληστρικές τιμές σε συνεργασία με την τοπική αντιπροσωπεία. Προσπαθούν να φοβήσουν όσους αγοράζουν online. Δηλαδή ο Γερμανός που θα έρθει να δουλέψει στην Ελλάδα (ή ο Έλληνας που θα πάει να δουλέψει στη Γερμανία για να είμαστε πιο... σωστοί) δεν θα έχει εγγύηση στο κινητό του στη χώρα που διαμένει επειδή το αγόρασε από άλλη χώρα μέσω παρόχου; Μήπως η κάθε Voda αλλάζει και το hardware του κινητού πέρα από κάτι εφαρμογές; Αστεία πράγματα.

 

Εν τω μεταξύ μέχρι τώρα ήξερα για region lock που αφορά ηπείρους αλλά για χώρα είναι αστείο. Απλά το IMEI δείχνει την χώρα για την οποία προοριζόταν, δεν σημαίνει οτι κλειδώνει κάπου.:X

Edited by Androides
Link to comment
Share on other sites

Το ΙΜΕΙ παντως δεν το δεινουν ευκολα τα μαγαζια. Το καλυτερο που εχει να κανει καποιος είναι με το που περνει κινητο από σκρουτζομαγαζο , να περνει με τη μια στην αντιπροσωπία και δίνοντας το ΙΜΕΙ , να του λενε αν εχει εγγυηση ή όχι. Αν του πουν ότι το κινητο δεν καλύπτετε , τοτε να ζηταει επιστροφη μιας και από το μαγαζι του εχουν πει ψεματα.

Παντως ο αντρας της αδερφης μου που ειχε αγορασει προσφατα από σκρουτζομαγαζο το S4, και ειχε ζητησει να του δωσουν το ΙΜΕΙ, δεν του το εδωσαν. Μολις το παρελαβε πηρε επιτοπου την αντιπροσωπια της samsung και του ειπαν ότι το κινητο καλύπτετε από την εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι μας είπε ο δικηγόρος της εταιρίας.Και δεν φταίει η Ελληνική αντιπροσωπία που δεν καλύπτεται απο εγγύηση. Αν το σύστημα τους λέει οτι το ΙΜΕΙ χχχχχ δεν καλύπτεται (που είναι απο τα κεντρικά της εταιρίας αυτα), τί μπορούν να κάνουν;
Link to comment
Share on other sites

Ετσι μας είπε ο δικηγόρος της εταιρίας.Και δεν φταίει η Ελληνική αντιπροσωπία που δεν καλύπτεται απο εγγύηση. Αν το σύστημα τους λέει οτι το ΙΜΕΙ χχχχχ δεν καλύπτεται (που είναι απο τα κεντρικά της εταιρίας αυτα), τί μπορούν να κάνουν;

 

Είναι απλά μια δικαιολογία που δεν εναρμονίζεται με την οδηγία της ΕΕ για τα προϊόντα που κυκλοφορούν εντός αυτής.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα αλλα η βασικη ερωτηση λοιπον ειναι¨ασχετα με την αντιπροσωπεια το μαγαζι που αγορασαμε το κινητα υπαρχει περιπτωση να μην μας καλυψει?το αν ειναι παραεισαγωγες ειναι δικο του θεμα κ δικια του ευθυνη....
Link to comment
Share on other sites

Ετσι μας είπε ο δικηγόρος της εταιρίας.Και δεν φταίει η Ελληνική αντιπροσωπία που δεν καλύπτεται απο εγγύηση. Αν το σύστημα τους λέει οτι το ΙΜΕΙ χχχχχ δεν καλύπτεται (που είναι απο τα κεντρικά της εταιρίας αυτα), τί μπορούν να κάνουν;

 

οδηγία της EE λέει "αν συσκευη εχει αγοραστεί μεσα στην ευροπη.. και προορίζετε για καποια ευροπαικη χώρα αυτοματα καλύπτετε από πανευρωπαϊκή εγγύηση"

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κάνετε λάθος.Δεν υπάρχει πανευρωπαϊκή εγγύηση.Απο την στιγμή που στο σύστημα λέει οτι το ΙΜΕΙ χχχχ έχει εγγύηση απο την εταιρία και στο ''τζιμπουντί'' να είσαι και να χαλάσει το πάς εκεί και το φτιάχνουν(δείχνεις απόδειξη και διαβατήριο λέγοντας οτι είσαι εκει διακοπές για να μην σου πουν οτι το ΙΜΕΙ σου είναι για άλλη χώρα και στο φτιάχνουν).Αλλά για πολλούς λόγους μπορείς να κλειδώσει το ΙΜΕΙ σε θέμα service. (Λόγο συχνών ταξιδιών το έχω ψάξει καλά)

 

Οσο για τον φίλο που έχει θέμα. Κυνήγησε τους απο εκεί που το πήρες και αν σου λένε μα μου και έχεις όρεξη πήγαινε μέσω δικηγόρου.Το έχεις πάρει καινούργιο και έχεις όλα τ δίκια με το μέρος σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...